Mun puolesta voitais tehdä pyöräilyvero.
Ette sit parempaa katkeruudessanne keksineet? aika säälittävääPyöräilyhousuvero heti voimaan. Tonni saman tien jos käyttää moisia. Paitsi naisilla jos perse kestää.
Mun puolesta voitais tehdä pyöräilyvero.
Ette sit parempaa katkeruudessanne keksineet? aika säälittävääPyöräilyhousuvero heti voimaan. Tonni saman tien jos käyttää moisia. Paitsi naisilla jos perse kestää.
Hassuttelua hyvä jasku. Pyöräile rauhassa, muista vilkuilla myös maisemat. Älä kuitenkaan velodromilla, ei sieltä näe vittuakaan. Ihan oikeesti.Ette sit parempaa katkeruudessanne keksineet? aika säälittävää
Ei sulla hei koskaan oo Jakkeus semmosta fiilistä, että sua vietäis kuin litran mittaa?Ette sit parempaa katkeruudessanne keksineet? aika säälittävää
Meinaat jotta vain terassilla saisi juoda? Baaristahan ei saa kantaa ulos mitään alkoholia.. Paitsi omansa ja silloin ei taas pitkään baarissa olla, kun on jo portsari ulos käännyttämässä.Baareissa viina tulisi nauttia erillisissä kopeissa ja jos baari ei koppeja rakenna niin sitten ulos vaan.
miksi olis?Ei sulla hei koskaan oo Jakkeus semmosta fiilistä, että sua vietäis kuin litran mittaa?
Tuli vaan mieleen :frank:
Ei, vaan kuten tupakki eli häädetään sekin pois baaritiskiltä työntekijöitä häiritsemästä.Meinaat jotta vain terassilla saisi juoda? Baaristahan ei saa kantaa ulos mitään alkoholia.. Paitsi omansa ja silloin ei taas pitkään baarissa olla, kun on jo portsari ulos käännyttämässä.
miksi olis?
:doubtful:
No esim. siksi, että sut on niin äärettömän helppo, oli sitten kyse autoilusta, tupakoinnista tai mistä tahansa, mikä ei sua suoranaisesti koske, jallittaa tuohon sulle valitettavan tyypilliseen minäminäminä-ajattelutapaan
Parempi keino ois lyhentää jokaista savuketta 30 senttiä. Johan alkais vaikutukset näkyä. Sillä lailla, sanois Salkkareiden Ismo.Semmottis.
Siitähän tulis jo ihan semmonen TYTTÖSAVUKE! Savukkeen kohdalla olisikin vain kuoppa.Parempi keino ois lyhentää jokaista savuketta 30 senttiä. Johan alkais vaikutukset näkyä. Sillä lailla, sanois Salkkareiden Ismo.
Ihan niin ku ämpärikin on vaan reikä jossa on reunat ja pohja!Siitähän tulis jo ihan semmonen TYTTÖSAVUKE! Savukkeen kohdalla olisikin vain kuoppa.
Niin tai mies, jolla molon kohdalla onkin vain reikä!Ihan niin ku ämpärikin on vaan reikä jossa on reunat ja pohja!
Nyt mä oon ihan oikeesti sanaton. Ilmeisen tupakkaurpouteni lisäksi.miksi olis?
Tuohan kertoo vain, että mun mielipiteeni sai muut sanattomaksi. He eivät itseasiassa tiedä mitään perustelua sille miksei tupakkaveroa voisi korottaa. Johtopäätökseni on siis se että minä vien tupakkaurpoja kuin litran mittaa. :ahem::ahem::ahem:
Myönnän itsekin tupakkaurpouteni. Kuka muu uskaltaa tunnustaa?Nyt mä oon ihan oikeesti sanaton. Ilmeisen tupakkaurpouteni lisäksi.
Olen yleisurpo ilman tupakkia - ja se vasta on säälittävää!Myönnän itsekin tupakkaurpouteni. Kuka muu uskaltaa tunnustaa?
Minä! Olen ihan urpona tupakin läheisyydessä!Myönnän itsekin tupakkaurpouteni. Kuka muu uskaltaa tunnustaa?
Mä oon ihan YLIURPONA tupakan liepeill' lain.Minä! Olen ihan urpona tupakin läheisyydessä!
:yuck::yuck::yuck:Polttelin baarissa ja hörpin välillä tuopista. Hieno paikka:thumbup: