Il Tempo Gigante
Darth Father
Haa
Kierros kymppi ja jääkiekko? Jos ei IsoKasi vedä väliin?
OK?
Kierros kymppi ja jääkiekko? Jos ei IsoKasi vedä väliin?
OK?
Tai jospa vaikka keskityt tekemään joulukalenterin.Viime vuoden visaliigasta saamani palautteen johdosta en tee tänä vuonna omaa visaa. Sen sijaan keskityn vastaamaan visoihin ja valittamaan muiden tekemistä paskoista visoista.
Iha hei oikein!Viime vuoden visaliigasta saamani palautteen johdosta en tee tänä vuonna omaa visaa. Sen sijaan keskityn vastaamaan visoihin ja valittamaan muiden tekemistä paskoista visoista.
Otetaan jokaisesta visasta yksi päivä pois, niin saadaan raivattua yksi lisäviikko, tai sitten vuoden ensimmäinen viikko käyttöön.Taisi tulla halukkaita jo tarpeeksi (tosin seiskaviikosta tullee vielä tappelus)?
Ei mun takia kannata koko sapluunaa muuttaa, mutta jos toi vuoden eka viikko joutaa, eikä lisäkisa haittaa niin voisin osallistua laadintaan.Otetaan jokaisesta visasta yksi päivä pois, niin saadaan raivattua yksi lisäviikko, tai sitten vuoden ensimmäinen viikko käyttöön.
Parempi enämpi, ko vähempi. Mun mielestä.Ei mun takia kannata koko sapluunaa muuttaa, mutta jos toi vuoden eka viikko joutaa, eikä lisäkisa haittaa niin voisin osallistua laadintaan.
No jopas. Mulle käy mikä tahansa vapaa viikko, vaikka 8.Taisi tulla halukkaita jo tarpeeksi (tosin seiskaviikosta tullee vielä tappelus)?
Mä ainakin vastailisin kaikkien visoihin mielelläni ja olisi sääli jättää innokas visanpitäjä rannalle.Kirjoitin nyt nuo tuonne tiedostoon koneellani.
Periaatteessahan noita vois ihan hyvin lisäilläkin noita visoja, kun tuo viikon vastausaikahan on aika pitkä. Ja eihän siinä kait mitään väärää ole vaikka niitä kaksi päällekäin olisikin.
Juu-u. Aihetta mietin vielä hetken.Markoj? Websi?
Mossella oli jo urheilu. Valitse siis toinen aihe.Urheilu. 11-17.