Balthazar
Luonnollisesti.
Kiitos!Kirjoitin sen vain auki.
Kiitos!Kirjoitin sen vain auki.
Meneekö se herkkä balanssi siitä kysymisestä sekaisin sitten?Miksi mä siltä mitään kysyisin? Otolla on kaikki täydellisessä tasapainossa.
Naamaraja.Ilmeisesti tuo mun ilmo tuolla ekalla sivulla ei enää kelvannut, mutta sen jälkeiset muiden ilmoitukset kyllä.
Mun mielestä ois parempi ku tekisit visoja etkä vastailis. Saat siis ton mun paikan.Eikun siis PeePeelle tietysti se vapaa slotti, kun on ilmoittautunutkin aiemmin. Mä voin vaan vastailla.
Tähän mennessä mä taidan olla ainoa, jonka visaan Mehe ei ole osannut vastata. Tosin siihen ei osannut vastata kukaan muukaan.Mun mielestä ois parempi ku tekisit visoja etkä vastailis. Saat siis ton mun paikan.
Ilmeisesti tuo mun ilmo tuolla ekalla sivulla ei enää kelvannut, mutta sen jälkeiset muiden ilmoitukset kyllä.
Täähän alko heti hienosti.Eikun siis PeePeelle tietysti se vapaa slotti, kun on ilmoittautunutkin aiemmin. Mä voin vaan vastailla.
Mummielestä Alpun tiva on ihan tyhmä ja Prenkun tivassa on pisteet laskettu väärin.Täähän alko heti hienosti.
Kahtos vaan. Kaiken tuon täyhkän seasta on vaikea löytää niitä ilmottautumisia.Ilmeisesti tuo mun ilmo tuolla ekalla sivulla ei enää kelvannut, mutta sen jälkeiset muiden ilmoitukset kyllä.
Elokuva oli juurkin se minkä PeePee oli varannu.Onkos elokuva aihe jo varattu?