Visaliiga osa XI, doping, päättyy 3.2. klo 23:59:59.9999999

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
1. Lääkärinmääräyksellä astman hoitoon
2. Ben Johnson
3. Välittömästi ensimmäinen ettei ollut aavistustakaan, sitten talonmies oli erheessä antanut jotain luvatonta
4. Polkupyöräilyn, epo
5. verenvaihto
6. Kaarlo Kangasniemi ja Jacques
7. en muista, mutta punajuuressa jokin vaikuttaa vereen jotenkin
8. Salmisen Jone
9. Jari Isometsä
10. Kari-Pekka Kyrö
 

Antero Tynninen

Well-known member
Liittynyt
15.11.2013
Viestit
162
Sijainti
offseason
1. Salittua diagnosoituun sairauteen (astma) lääkärin määräyksestä. Käyttö täytyy ilmoittaa antidopingjärjestölle.
2. Ben Johnson
3. Talonmies pisti anabolista steroidia B-vitamiinin sijaan. (Myöhemmin tunnustanut käyttäneensä anabolisia luullen piikittävänsä testosteronia, joka ei näkynyt testissä.)
4. Pyöräily. Salasi Armstrongin käryn.
5. Verensiirto/veritankkaus
6. Ilkka Nummisto ja joku Markku
7. Efedriini
8. Floyd Landis
9. Jari Isometsä
10. Kari-Pekka Kyrö
 

K. August

Well-known member
Liittynyt
25.11.2010
Viestit
2405
2. Ben Johnson
3. Talonmies oli salaa antanut kiellettyä ainetta.
4. Pyöräily. Oli doping-aineita antanut lääkäri.
8. Floyd Landis
9. Johann Mühlegg
10. Kari-Pekka Kyrö
 

Iso Masa

Anonyymit Kyynikot
Liittynyt
14.11.2005
Viestit
1876

1. Jos lääkärin toteama astma, niin saat vetää?
2. Ben Johnson
3. Talonmies ruiskutti vahingossa väärää ainetta ruutallaan. (Vastauksessa leikitellään myös Jaakko Tepon Ryynäsen Vartti-biisin sanoilla. Piti antaa vitamiineja. Mutta kuitenkin talonmiehen erehdys.)
4. Yleisurheiilu ja Balco-labran johtaja.
5. Suosalon Martilla oli elitistinen veri, jota sitten annettiin urheilijoille.
6. En muista
7. ???
8. Toinen jenkki se oli ja on kirjoittanut kirjankin kokemuksistaan, mutta nimi ei tule mieleen.
9. Johan Muehlegg
10. Kari-Pekka Kyrö
 

Zervuska Haidis

Well-known member
Liittynyt
8.1.2007
Viestit
12580
Sijainti
Sivulla viisi
1. Jos ovat lääkärin määräämiä, niin saapi käyttää.
2. Ben Johnson
3. Näytteiden sekoittuminen
4. Kestävyysjuoksu ja lääkäri
5. Viinas
6. Vintiöt oli kyllä hyvä sarja, Hietalahti on todennäköisesti maailman hauskin koomikko. Vastauksesta ei ole mitään käryä.
7. Geenejä
8. Francois Cevert
9. Näyttää Stubbilta, mutta vastaan Arnold Svartsenekker
10. Kari-Pekka Kyrö
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
1. Allergiaan saa vetää
2. Ben Johnson, Känädä
3. Talonmies Alpo Nyrönen otti ikkunalaudalla sijainneesta puukupista väärän ampullin, jonka sitten ruiski Martin pakaraan. Martilla kun oli ikkunalaudan puukupissa sikin sokin kaikkia pahoja roideja ja hyviä vitameeneja ja varmaan nallekarkkeja.
4. Pyöräily. Pääpahis.
5. En tiedä
6. Ilkka Nummisto ja Markku Suonenvirta
7. Punajuuressa on vitusti nitraatteja?
8. Jan Ullrich
9. Johan Mühlegg
10. Kari-Pekka Kyrö
 

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
1. Astmapapereilla saa ottaa
2. Michael Johnson
3. Talonmies oli piikittänyt
4. Pyöräily, lääkäri
5.
6.
7.
8. Floyd Landis
9. Johan Mühlegg
10. Kari-Pekka Kyrö
 

Vilperi

Välimallin jätkä
Liittynyt
20.7.2001
Viestit
4593
Sijainti
Tampere
1. Jaa-a, joku allergia?
2. Ben Johnson
3. Kielletty aine oli saatu sallitusta lääkkeestä
4. Polkupyöräilyn ja oli jonkun laboratorion päällikkö
5. Veren vaihtaminen
6. Marko Savolaista ja Peter Wileniusta
7.
8.
9. Oon nyt viikon koittanut muistella, mutta ei tule mieleen nimi
10. Kari-Pekka Kyrö
 

PekPoy

oik. yo.
Liittynyt
11.2.2001
Viestit
8173
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
1. Astmaatikot saavat käyttää niitä.
2. Ben Johnson
3. Talonmies oli doupannut miehen.
4. Pyöräily. Oli tallipäällikkö.
5. Verta siirrettiin hyvät veriarvot omaavasta henkilöstä suoraan urheilijaan.
6. Markku ja Ilkka.
7. Joku rautayhdiste.
8. Floyd Landis? Olin katsomassa paikan päällä kun ko. hahmo ylitti maaliviivan, joten siitä piste vaikka vastaus olisikin väärä.
9. Jari Isometsä
10. Kari-Pekka Kyrö
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Yritän ehtiä laittaa vastaukset ja pisteet illalla. Pisteiden jakamisen suhteen tässä on pari ongelmallista kysymystä, joten parempi etten tee hätiköityjä päätöksiä ettei tule purnaamisia. :)
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Olen varannut Excel-ajan kirjastosta klo 18-19, joten ellei pisteitä tule siihen mennessä, ne päivittyvät vasta seuraavalla viikolla.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Olen varannut Excel-ajan kirjastosta klo 18-19, joten ellei pisteitä tule siihen mennessä, ne päivittyvät vasta seuraavalla viikolla.
En kerkeä tuohon millään, joten menee ensi viikkoon.. Duunin jälkeen pitää mennä uintitreeneihin, ja kotona oon joskus kasin aikoihin vasta.
 

Ria

Jäässä
Liittynyt
17.10.2001
Viestit
3230
Meinasin, että vastaan tähän visaan heti kun saan palautettua mieleeni kysymyksen yhdeksän vastauksen, kun se aivan ilmeisesti oli sellanen joka olisi pitänyt tietää. Ei se sitten palannut.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Olen laittanut mutta nykyään kun en enää omista Exceliä niin päivitykset tapahtuvat vain kerran viikossa. OpenOfficen laskuohjelmalla ei näemmä onnistu.
Olen varannut Excel-ajan kirjastosta klo 18-19, joten ellei pisteitä tule siihen mennessä, ne päivittyvät vasta seuraavalla viikolla.
OpenOfficella pitäis kyllä pystyä hoitamaan homma. Vai onko se sulla jotenkin rikki? Ootko menny rikkomaan sen, ootko? Miksi? Miksi Alppu rikoit OpenOfficen? Kerro mulle. Onko se sinusta asiallista käytöstä? Mitä jos kaikki menis rikkomaan eri asioita, olisko silloin hyvä, olisko?
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
OpenOfficella pitäis kyllä pystyä hoitamaan homma. Vai onko se sulla jotenkin rikki? Ootko menny rikkomaan sen, ootko? Miksi? Miksi Alppu rikoit OpenOfficen? Kerro mulle. Onko se sinusta asiallista käytöstä? Mitä jos kaikki menis rikkomaan eri asioita, olisko silloin hyvä, olisko?
Siis saan merkittyä OpenOfficeen pisteet kyllä mutta en saa tehtyä siitä järjellisen näköistä .jpg:iä. Tai sitten en vaan osaa. Muutenkin olen niin tottunut Exceliin, että tuo toinen tuntuu vieraammalta.
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Siis saan merkittyä OpenOfficeen pisteet kyllä mutta en saa tehtyä siitä järjellisen näköistä .jpg:iä. Tai sitten en vaan osaa. Muutenkin olen niin tottunut Exceliin, että tuo toinen tuntuu vieraammalta.
Tuleeko liian ruma jos ottaa ihan vain kuvakaappauksen print screen -napilla ja rajaa vaikka Paintilla? Itse käytän tuota tekniikkaa aika usein jos on jotain ei-niin-tähdellistä mistä pitää saada nopeasti kuva pihalle.

Oletan nyt että käytät Windowsia.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Tuleeko liian ruma jos ottaa ihan vain kuvakaappauksen print screen -napilla ja rajaa vaikka Paintilla? Itse käytän tuota tekniikkaa aika usein jos on jotain ei-niin-tähdellistä mistä pitää saada nopeasti kuva pihalle.

Oletan nyt että käytät Windowsia.
No näemmä ainakin ihan erllaisen näköinen. Mutta sama kai se.
 
Ylös