Vuoden kommentti 2010

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
Tällästä

Itselleni tsekkaaminen pyllyn muodosta on ihan syynsä:

Voi kuvitella, minkälainen alaston kinkku on näöltään ja mitä kaikkea sinne voi tunkea tilavuudeltaan riippuen.

Esim. Jos näkisin jonkun, jolla on huiman paksu ja kaareva takapuoli sivukulmassa katsottuna, siinä joutuu pohtimaan, että jos aktin aikana sojottaa kivikovan makkaransa tuohon kannikoiden väliin ja riittäisikö pelkkä kova läpsäisy naisen pyllyyn, ettei minun tarvitsisi edes jyystää vaan kävisi automaattisesti aaltoliikkeitä myötäillen kuin joku kumipallo ylös ja alas, energiaa säästyisi! Näin ne kaikki jätkät aina pebuja katselee ja kuvittelee!

Mutta jos näen jollakulla todella pienen peban ja ihan anorektikon näköisen, niin kyllä naisella voi olla tuntien työ alla saada edes kikkelini juhlakuntoon kun näyttelee pyllistäessään luurangon persettään.

Joo, samaa mieltä. Olen itsekin ihmetellyt ja miettinyt, että mitäköhän tuon housun riisuutumisen aikana joku nahan esirippu valahtaisi esiin? Kyllähän takapuolen paljastus näyttäisi kuin, että verhoitettuna näyttäisi kaksi normaalia kondomia ja jälkeen päin näyttää puhallutettuna täyteen ilmaan ihan yllättäen. Siinä kyllä silmät putoilisi.

Joni

Well-known member
Tästä puuttuu vaan polli. ;) Noh niin varmaan tulee se virallinen äänestystoikki myöhemmin vuoden lopulla.

markoj

Custom User
Kyllä on taso tippunu forumilla, kun täällä on jo useampi mun kommentti ehdolla :thumbdown

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
No ei tää ihan kisan kärkeen pääse mutta keskikastiin kuitenkin

Loma matka on Loma matkoja, rentoutumista jne.

Työn puolesta ajelu on Työn puolesta ajelua.

Huvi ajelu on esim sellaista että eri kylissä vaan ajelee jne, eikä sen enempää mene minnekkään tiettyyn paikkaan. Esim joku vois ihan huvikseen Inarista ajaa Hesaan ja takas sieltä sen kummempaa syytä(kävis vaan kääntymässä).
Nih.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Toi on loistava. Mä luin ja luin sitä uudestaan ja yritin olla aiheuttamatta sen yleisempää härdelliä meidän avokonttorissa, niillä yhä uudestaan ja uudestaa ilmoille kantautuvilla, halitsemattomilla naurun purkauksilla :D:D

Varpaan VÄLI osui jalkojen VÄLIIN :ahem: