Juzo sanoi:
Theissen sanoi että BMW:n asiakasmoottorit tulevat olemaan samoja mitä he itsekkin käyttävät, mutta tietenkään asiakasmoottorit eivät ole niin hyviä koska moottori suunnitellaan omaa autoa varten eikä Williamsia.
Mielestäni BMW:llä on yksi sarjan parhaimmista koneista. Head taisi hieman haukkua bemaria siitä, että heillä tapahtui 150 konerikkoa ensimmäisellä kaudella ja huonot startitkin kuulemma johtuivat bemarista. Tämän jälkeen Frank sanoi että nuo kommentit eivät ole Williams-tallin näkemys asioista vaan yksityishenkilön.
Tietysti joku toinenkin moottorivalmistaja saattaisi kyseenalaistaa sellaisen huipputallin toimintaa, jonka uusi aerodynamiikkapaketti toimii huonommin kuin vanha. Sinällään ärsyttävä tilanne Bemarin kannalta, koska Mersu voittaa kisoja vaikka menestys perustuukin lähinnä McLareniin ja vaikka BMW tekisi kuinka hyvän moottorin ei samanlaiseen menestykseen Williamsilla pysty.
Theissen ehkä sanoi noin, mutta se on aivan 100% varma, että uudet kehitysversiot ovat ensimmäisenä BMW:n omalla tallilla.
Olet kyllä oikeassa Patrick Headin lausunnosta, mutta myös tekninen johtaja Sam Michael (ennen Headia) sanoi, että heikot startit johtuvat moottorista.
Mitä Williamsin menestykseen viimeaikoina tulee, niin se on todellakin ollut luvattoman heikkoa, mikä harmittaa minua aivan vietävästi. BMW on kuitenkin suoriutunut alkukauden startteja lukuunottamatta työstään kiitettävästi. Moottoririkkoja ei juuri ole nähty ja muutenkin mylly vaikuttaisi toimivan suhteellisen hyvin.
En missään nimessä yrittänyt väittää, ettäkö Williamsin huono menestys olisi BMW:n vika, totesin vain että BMW on ainakin Williamsin mielestä osasyyllinen. Ainakin viime kisojen rämpimisen syytä ei kuitenkaan tarvitse Baijerista hakea, siinä olet oikeassa.