Vaikka testiaikoja katsoisi miten Williamsin väristen silmälasien lävitse, niin selväksi tulee, ettei tällä uudella autolla nykymuodossaan olla otettu Ferrarin VIIME kauden autoa kiinni. Jos uusi Williams ei pärjää neljään ensimmäiseen kisaan vanhalle Ferrarille, niin todella hankala uskoa, että tilanne muuttuisi Williamsin kannalta paremmaksi, kun Ferrarin uutuus tulee radalle.
Henkilökohtaisesti minua ei kiinnosta se pystyykö Williamsin uusi auto voittamaan kilpailun, sillä epäilemättä se yhden voiton ottaa. Williamsin tulostaso antaa viitteitä siitä, että kauden 2003 suurimmat jännitysmomentit löytyvät jostain ihan muualta kuin kärkikamppailusta. Tuskin sen enempää Williamsin kuin McLarenin osalta voidaan todeta kauden lopussa että talli voitti hopeaa, sillä uskottavuuttaan molemmat menettävät sitäkin enemmän.
Sauberista todettakoon, (kun joku kysyi) että viime vuonna ja sitä edellisenäkin vuonna minä odotin Sauberilta hyvää tulostasoa. Silloin testiajat näyttivät ajoittain olevan sangen lähellä Ferrarin tasoa. En kuitenkaan usko Sauberin pystyvän mihinkään muuhun kuin Renaultin haastamiseen 4. tilasta. Voittoja ei tällä autolla oteta, ellei sitten vähintäänkin 5 kärkitiimien autoa keskeytä tai joudu pahoihin teknisiin ongelmiin kisan aikana.
Henkilökohtaisesti minua ei kiinnosta se pystyykö Williamsin uusi auto voittamaan kilpailun, sillä epäilemättä se yhden voiton ottaa. Williamsin tulostaso antaa viitteitä siitä, että kauden 2003 suurimmat jännitysmomentit löytyvät jostain ihan muualta kuin kärkikamppailusta. Tuskin sen enempää Williamsin kuin McLarenin osalta voidaan todeta kauden lopussa että talli voitti hopeaa, sillä uskottavuuttaan molemmat menettävät sitäkin enemmän.
Sauberista todettakoon, (kun joku kysyi) että viime vuonna ja sitä edellisenäkin vuonna minä odotin Sauberilta hyvää tulostasoa. Silloin testiajat näyttivät ajoittain olevan sangen lähellä Ferrarin tasoa. En kuitenkaan usko Sauberin pystyvän mihinkään muuhun kuin Renaultin haastamiseen 4. tilasta. Voittoja ei tällä autolla oteta, ellei sitten vähintäänkin 5 kärkitiimien autoa keskeytä tai joudu pahoihin teknisiin ongelmiin kisan aikana.