MaranelloRed
'Buongiorno a tutti'
Kyllä homma on niin että Williamsilla pidetään kynttilää vakan alla ja kun auton sitten pitää kulkea lujaa niin se sen myös tulee tekemään. Uskokaa vain.
Ne. Autojen suunnittelussa on kuitenkin kse kokonaisuuksista, eikä niinkään siitä, saadaanko kaikki viime aikojen parhaat innovaatiot ympättyä samaan pakettiin. Esimerkkejähän riittää: Jaguarin viime kauden tekeleessä nyt vaikkapa etupää ja sen tuulitunnelitestien mukaan tuottama downforce olivat jopa jossain määrin tallin suunnittelijoiden kehaisun aiheita. Käytäntö kuitenkin osoitti toisin.mikæl:
Jaa mikä olisi yksinkertaista? Tyhjät kommentitko.Bobakki:
Voi kun se olisikin näin yksinkertaista.mikæl:
Niin vain jää McLarenille vielä yksi etukäteen arvioitu valtti hihaansa. Jos he pystyvät onnistuneesti istuttamaan samaan autoon kaksoiskölin venturahyödyn ja siihen Ferrarimaisen ( ja nyt myös Williams ) kompaktin, kevyen takaosan.
Epäselväksi vielä jäi, kuka on minkä väittänyt olevan yksinkertaista.Bobakki:
Ne. Autojen suunnittelussa on kuitenkin kse kokonaisuuksista, eikä niinkään siitä, saadaanko kaikki viime aikojen parhaat innovaatiot ympättyä....mikæl:
Jaa mikä olisi yksinkertaista? Tyhjät kommentitko.Bobakki:
Voi kun se olisikin näin yksinkertaista.mikæl:
Niin vain jää McLarenille vielä yksi etukäteen arvioitu valtti hihaansa. Jos he pystyvät onnistuneesti istuttamaan samaan autoon kaksoiskölin venturahyödyn ja siihen Ferrarimaisen ( ja nyt myös Williams ) kompaktin, kevyen takaosan.
Mutta Mikaelhan kirjoittikin: "Jos he pystyvät onnistuneesti istuttamaan samaan autoon". winkBobakki:
...just. Tuskin tuon tajuaminen sullekaan on kovin hankalaa. Kyse oli kommentistasi, jonka mukaan McLarenilla on Williamsiin ja Ferrariin nähden etu, jos se saa siihen ympättyä nuo edellämainitut innovaatiot. Ja tuo nyt on mun mielestä varsin räikeä yksinkertaistus.
En jaksa piirtää, mutta katso kuvaa.Matxi:
En ole asiasta vielä ihan varma, piirtäkääpä joku noihin ny se kölihomma. Perkele.
Noni, hokasinhan mäki ny. Kuva kertoo enemmän kuin 1000 sanaa, taas se huomattiin.vermula:
Muuta vähän kuvien kirkkautta ja kontrastia, niin näät selvästi
Keula näyttää vanhalta, muusta autosta en osaa sanoa... edit ... doubtfulFO110K:
heiheihei, katsokaas F1-Liveltä Barcelonan testien kuvia.... sieltä sivu 5, toinen rivi ja 2 kuva vasemmalta... katsokaas Montoyan auton keulaa...!! eek!
Huom. korkeampi kuin esittelyssä, ei siis enää laske niinko niis ekoissa kuvissa... ja keulan muodosta noin yleensä näkee että kyseessä on FW25 eikä ed. kauden auto.... mielenkiintoista...
njooh, katsoin 2min postauksen jälkeen uudelleen noita kuvia ja sivuponttoonien korkeudet FW24:ssä viittaisivat Pablon ajavan sillä.... tossa uudessahan ne on matalammat... eisais postaa liian vikkelään... frownJ.Heldenview:
Keula näyttää vanhalta, muusta autosta en osaa sanoa. Sivuponttooneista päätellen auto on kuitenkin uusi... ja kölissäkin menee värit ristiin keulapalan liitoksessa, vanha keulapala uudessa autossa? doubtfulFO110K:
heiheihei, katsokaas F1-Liveltä Barcelonan testien kuvia.... sieltä sivu 5, toinen rivi ja 2 kuva vasemmalta... katsokaas Montoyan auton keulaa...!! eek!
Huom. korkeampi kuin esittelyssä, ei siis enää laske niinko niis ekoissa kuvissa... ja keulan muodosta noin yleensä näkee että kyseessä on FW25 eikä ed. kauden auto.... mielenkiintoista...