Unohda se MP4-20 ja Filisetti nyt, tarkoitin, että tuossa on kuitenkin erotettavissa kaksi suuntausta. Kaksoiskölissä alimpien tukivarsien kiinnityspisteet eivät ole rungon alaosassa, vaan siitä on erotettavissa "jatkeet", johon tukivarret kiinnittyvät. Tämän takia osa talleista joutui tuolloin jäykistämään ratkaisua laittamalla ylimääräisen tuen pisteiden välille. "Kölittömässä" versiossa tukivarret taas kiinnittyvät rungon alaosaan, eikä ylimääräistä jäykistystä tarvita.
MP4-21:ssä samoin kuin tuossa Williamsissa on keulan alapuolelle tehty ilmanohjain, joka toimii samaan tyyliin kuin kaksoiskölin omaavissa autoissa, eli muodostaa venturi-tunnelintapaisen. Ero on kuitenkin siinä, että tuohon ohjaimeen ei kiinnity tukivarsia vaan ne ovat sen yläpuolella, eikä sen jäykkyyteen tarvitse näin kiinnittää ylimääräistä huomiota.