Kyllä mä muistelisin, että tuo on nyt se, mikä tullaan kisoissakin näkemään.lfb sanoi:Tulipa noista värityksistä mieleen, että onko tuo Midlandin nykyinen väritys sama, mikä tulee esiintymään myös kisoissa? Jotenkin muistelisin, että tuo ei ole lopullinen väritys, vai keksinkö nyt ihan omiani?
Jep. Eihän noilla pienillä tarroilla ole oikeastaan mitään näkyvyyttä, eikä niillä sellaista haetakkaan. Ihan eri juttu onkin sitten se kun pääsee mukaan tiimin tilaisuuksiin ja mahdollisesti käyttämään tiimin nimeä omissa mainoksissaan.FO110K sanoi:eikös Primalcolta sanottukin ettei lähdetty hakemaan isoa näkyvyyttä tv-ruudusta, vaan kansainvälisiä kontakteja joita myöskin saivat (omien snaojensa mukaan sii, eli olivat tyytyväisiä)
Kait se vähän muuttuu kun tulee uusi auto.lfb sanoi:Tulipa noista värityksistä mieleen, että onko tuo Midlandin nykyinen väritys sama, mikä tulee esiintymään myös kisoissa? Jotenkin muistelisin, että tuo ei ole lopullinen väritys, vai keksinkö nyt ihan omiani?
seitsenportainen :idea: Varmaan ihan nerokasta, jos pienenevistä moottoreista saadaan huipputehot entistä kapeammin.Turkkari
Vaihdelaatikko Headin vastuulla
Williams ajoi sunnuntaina uutta FW28-autoa vasta mainoskuvauksissa. Testaaminen alkaa maanantaina yksityisajalla Valenciassa.
Tallin kovin haaste on uuden, huippunopean seitsenportaisen vaihdelaatikon kehittäminen kestäväksi. Vaihdelaatikko on viimeinen osa-alue, joka on tallin toisen omistajan Patrick Headin vastuulla, joten sille tehdään varmasti kaikki vaadittava.
Näinhän se on. Renault oli noin nopealla tarkistuksella kärkitalleista ainut kuusipykäläistä käyttänyt viime vuonna.Otto Hokkanen sanoi:Eikös enemmistö F1-autojen vaihteistoista ole ollut 7-pykäläisiä jo pari vuotta? Ferrari sen ylimääräisen vaihteen muistaakseni toi ensimmäisenä mukaan.
Ja lähde on? Tuossa ylempänä Bobakki ilmoilee, että Rellu olisi ollut ainoa, joka käytti 6-portaista lootaa, muut siis 7-portaista...NiPzyyZ sanoi:rellu, williams ja minardi taisivat olla ainoita tiimejä viime kaudella jotka käyttivät vielä seitsemää vaihdetta.
Eiköhän nuo ole nimenomaan niin päin, että nuo käyttivät 6-vaihteista ja muut 7-pykäläistä.formulastara sanoi:Ja lähde on? Tuossa ylempänä Bobakki ilmoilee, että Rellu olisi ollut ainoa, joka käytti 6-portaista lootaa, muut siis 7-portaista...
Turhaa jarnausta ehkä, mutta eikös Jordanilla ollut 7-pykäläinen vaihteisto 90-luvun alkupuolella?Otto Hokkanen sanoi:Eikös enemmistö F1-autojen vaihteistoista ole ollut 7-pykäläisiä jo pari vuotta? Ferrari sen ylimääräisen vaihteen muistaakseni toi ensimmäisenä mukaan.
Öh, niinpäs tietenkin. Mitäköhän sekoilin... ajattelin että muutamia vuosia sitten melkein kaikille tuli 6 mutta se olikin 7. 5 Vaihdetta olis ollu hieman liian vähän 90-luvun formulassakin :thumbfh: :jaska:Otto Hokkanen sanoi:Eikös enemmistö F1-autojen vaihteistoista ole ollut 7-pykäläisiä jo pari vuotta? Ferrari sen ylimääräisen vaihteen muistaakseni toi ensimmäisenä mukaan.
Perhana. Olet oikeassa. Ainakin jo 95 oli Jordanissa 7 vaihdetta.Rusina sanoi:Turhaa jarnausta ehkä, mutta eikös Jordanilla ollut 7-pykäläinen vaihteisto 90-luvun alkupuolella?
Kylla minunkin mielesta se oli Jordan joka kaytti seitsemaa vaihdetta ensinmaisena.Rusina sanoi:Turhaa jarnausta ehkä, mutta eikös Jordanilla ollut 7-pykäläinen vaihteisto 90-luvun alkupuolella?
Mutta niinkuin saatoit huomata bobakki laittoi tuohon että "...nopealla tarkistuksella..."formulastara sanoi:Ja lähde on? Tuossa ylempänä Bobakki ilmoilee, että Rellu olisi ollut ainoa, joka käytti 6-portaista lootaa, muut siis 7-portaista...
Äärimmäisen luotettavia lähteitä käytät kun esimerkiksi Renault itse ilmoitti R25:ssä olleen kuusi vaihdetta.NiPzyyZ sanoi:Mutta niinkuin saatoit huomata bobakki laittoi tuohon että "...nopealla tarkistuksella..."
Ja lähteenä minulla toimivat muutamat lehdet ja tv-lähetykset joissa näkyi vaihteiden vaihdot.
[Offtopic]Otto Hokkanen sanoi:Perhana. Olet oikeassa. Ainakin jo 95 oli Jordanissa 7 vaihdetta.