Ei tule kuin kolme uutta tallia.Mielenkiintoista nähdä ketä uusia kuskeja tulee jos tulee vaikka viisi uutta tallia.
Neljä.Ei tule kuin kolme uutta tallia.
Uusien ratojen varikkotilat on mitoitettu tähän kauteen asti voimassa olleen max 12 tallin mukaan. Ilmeisesti kaksi pienintä tallia sitten majoitetaan ahtaammin. En tiedä olisiko siinäkään nykypäivänä järkeä, että osa autoista/kuskeista karsiutuisi jo aika-ajossa.En näe kyllä järkeä tälläisessa jos ei sitten se tilanpuute varikoilla ole se este useammalle autolle?
Toisi se kärkikuskeillekin oman jännityksen aiheensa. Jos epäonnistuu karsinnassa ja ajaa seinään niin se on sitten viikonloppu siinä ja kisa jää välistä. Sinänsä saattaisi aiheuttaa oman haasteensa kuskeille.En tiedä olisiko siinäkään nykypäivänä järkeä, että osa autoista/kuskeista karsiutuisi jo aika-ajossa.
Kyllä olisi, jos mukaan tulisi talli tyyliin Life (1990).En tiedä olisiko siinäkään nykypäivänä järkeä, että osa autoista/kuskeista karsiutuisi jo aika-ajossa.
Ja moderattoreille lisätöitä, kun karsiutuja olisi suosikki tai inhokki?Toisi se kärkikuskeillekin oman jännityksen aiheensa. Jos epäonnistuu karsinnassa ja ajaa seinään niin se on sitten viikonloppu siinä ja kisa jää välistä. Sinänsä saattaisi aiheuttaa oman haasteensa kuskeille.
Ei taitaisi Lifen kaltainen yritelmä mennä FIA:n seulasta läpi.Ode sanoi:Kyllä olisi, jos mukaan tulisi talli tyyliin Life (1990).
Minun ymmärtääkseni tiimi on ollut jo pitkään myynnissä, mutta tietoni voi hyvin olla vanhentunutta. Jännä juttu tosiaan, ettei yksikään uusista tulijoista ole ilmoittanut olevansa kiinnostunut ostamaan Toroa. Lieneekö sitten liian kallis? Toinen vaihtoehto on, että Toron ostajaa ei katsottaisi täysin uutena tallina, eikä heille näin ollen annettaisi teknologiaetuja.Hieman OT, mutta kysympä täällä kuitenkin. Mikäs on Toro Rosson tilanne? Joskus muinoin uutisoitiin siitä, että Mateschitzin pitää myydä Toro, koska säännöt tulevat kieltämään tuollaisen kahden tallin pidon/ostoautoilun. Koskikos se nyt ensi kautta vai sitä seuraavaa vasta? Vai onko tämmöset säännöt jo heitetty romukoppaan? Eli siis voiko Toro Rosso ajaa ensi kaudella Mateschitzin omistamana ja Red Bullilta auton ostavana, vai olisiko tässä jollekin uudelle tulokkaalle mahdollisuus ostaa valmis talli?
En pitäisi erityisen kummallisena, ettei kukaan halua ostaa vanhentunutta ja sijainniltaankin vähän hölmöä tehdasta. Mukaan yrittävistä parhaat ehdokkaat ovat juurtuneet johonkin maahan (Prodrive ja Lola Englantiin, Epsilon Euskadi ja Campos Espanjaan, USF1 USA:han), eikä Faenza ole erityisen sopiva paikka millekään niistä ehkä USF1:n Euroopan tukikohtaa lukuunottamatta. Toro Rosson ostaminen voi hyvinkin olla jonkun valitsematta jääneen pyrkijän toiveissa sen jälkeen, kun valinnat on tehty, mutta voi myös olla, että päätyvät ostamaan pelkän osallistumisoikeuden ja siirtämään tallin toisaalle.Minun ymmärtääkseni tiimi on ollut jo pitkään myynnissä, mutta tietoni voi hyvin olla vanhentunutta. Jännä juttu tosiaan, ettei yksikään uusista tulijoista ole ilmoittanut olevansa kiinnostunut ostamaan Toroa. Lieneekö sitten liian kallis? Toinen vaihtoehto on, että Toron ostajaa ei katsottaisi täysin uutena tallina, eikä heille näin ollen annettaisi teknologiaetuja.
Vakavastiotettavuus taitaa perustua puhtaasti nimen tuttuuteen ja historiaan. Minäkin vähän ihmettelin, että miksi tätä täällä pidetään yhtenä varteenotettavimmista tarjokkaista. Kaiken järjen mukaan sellaiset hakijat, jotka harjoittavat aktiivista kilpailutoimintaa pitäisi olla tämän haamun edellä.March tuntuu olevan monen mielestä vakavasti otettava ehdokas uudeksi F1-talliksi, mutta tiedetäänkö tästä projektista käytännössä yhtään mitään? Onko sitä edes olemassa edes paperilla, vai onko kyseessä uutisankka? Mitään kovin virallista ilmoitusta en sarjaan ilmoittautumisen tiimoilta ole nähnyt...
Vähän persoonallisimpia nimiä vois tosiaan tuoda sarjaan.Superfund? "Upea" nimi :thumbfh: mutta onpahan ehdokkaita joka puskasta ryntäämässä.
Onhan siinä mukana Alex Wurz, jolla on kokemusta vaikka mistä luokista.Tämä touhu on mennyt ihan naurettavaksi.F1 on kuninkuus luokka,eikä minkä tahansa tallin pitäisi päästä sinne.Tallit joilla on kokemusta muista luokista on ihan OK,mutta Superfund? GTFO:frank: