Ihan hyvä on muistaa se, että Keke, JJ, Häkä ja Salo saivat kaikki ensimmäisen F1-pestinsä mukana tuomillaan myötäjäisillä.Maksukuski siis tulossa!
Ihan hyvä on muistaa se, että Keke, JJ, Häkä ja Salo saivat kaikki ensimmäisen F1-pestinsä mukana tuomillaan myötäjäisillä.Maksukuski siis tulossa!
Varmasti sukunimesta Ralfille oli hyötyä varsinkin uran alkuaikoina, mutta eiköhän 6 voittoa ja 27 podiumia F1:ssä riitä todistamaan, että myös ihan pätevä kilpa-autoilija kyseessä. Voittoja enemmän kuin muun muassa Keke Rosbergilla eli kyllä tuo ihan kohtalaisen hyvin pärjäsi... :wink:Ei pärjännyt F1:ssä, ei pärjännyt DTM:ssä. Mutta oikea kansalaisuus ja hyvä sukunimi. Nimillä Piquet jr ja Bruno Sennakin on ratsastaneet. Pitäisikö Heikki Kovalaisen muuttaa nimensä Heikki Fangioksi niin alkaisi tallipaikkoja löytyä...
Tarkoitukseni ei ollut toki väheksyä, mutta viime aikoinan näitä todellisia maksukuskeja on ollut melkoisen vähän.Ihan hyvä on muistaa se, että Keke, JJ, Häkä ja Salo saivat kaikki ensimmäisen F1-pestinsä mukana tuomillaan myötäjäisillä.
Eikös Alonso ole kaikkien maksukuskien äiti, koska oman palkan ja sponsorirahojen lisäksi maksetaan yksi kuski ja kilpailullinen uhka tallista pois ( sirkuksen kovimmalla palkalla ) jotta Alonso mahtuisi talliin.No onhan Alonsokin maksukuski joten...
Olishan se. Mutta ei toteudu kyllä ensi kaudelle. JV on ollut kuvioista poissa pitkään, ikääkin alkaa jo olemaan liki 40...Maailmanmestri Villeneuve Mersulle olisi aika juttu. Ville on aloittanut kovan treenaamisen ensi kauden F1 -kisoja varten.
Tuskin Sauber ottaa Villeneuvea tiimiinsä. Edellinen kerta kun ei mennyt ihan putkeen.USF1 voisi ollakin looginen valinta, tai sitten Qadbak.
No siellä Villeneuve foorumilla, tuosta kuvasta alkoi huhut http://www.motorsport-magazin.com/bilder/f1/1/1/5285/0203616/budapest__freitag__mclaren__haug__villeneuve__portrait.html... unkarin gp:stä otettu. Jos jotain neuvottelun poikasii on käyty niin ehkä DTM mersun rattiin.Tyhmä kysymys, mutta miksi JV on ylipäätäänkään yhdistetty Mersuun? Eihän mikään/kukaan taho ole noin veikannut?
No johan on vedetty hatustaNo siellä Villeneuve foorumilla, tuosta kuvasta alkoi huhut http://www.motorsport-magazin.com/bilder/f1/1/1/5285/0203616/budapest__freitag__mclaren__haug__villeneuve__portrait.html... unkarin gp:stä otettu. Jos jotain neuvottelun poikasii on käyty niin ehkä DTM mersun rattiin.
JLo testasi Renaultille muistaakseni vielä 2007. Ajatus (vai toive?) on kai se, että superlisenssin saa ihan kysymällä, koska Lopezilla on suht mittavasti F1-testikokemusta. Minusta argentiinalainen oli turhan vallaton jo GP2:een, joten kovin menestyksekästä esitystä en povaisi jos USF1-kuvio kaikkine osineen nyt toteutuu.Jose Maria Lopez sanoo ajavansa USF1:llä, jos saa rahat kasaan.
Mitenhän viimeiset kolme vuotta koppiautolla suhannut argentiinalainen sopii kuvioon, kun syynä siihen, ettei ensimmäisellä kaudella ajateta jenkkikuskia, oli muka superlisenssin puute?
Pahan heitit Otto. "Yeah Jaques, we can discuss this, but first..."... ja tuosta kuvasta selviää millaista vastapalveusta Haug odottaa Jaskalta.
No ei kai kukaan nyt Schumia oikeesti pidä todennäköisenä kuskivaihtoehtona Mersulle.Täällä kaikki tyrmäävät Villeneuven paluun, koska on vanha ja ei ole pitkään aikaan ajanut f1-autoa. Eikös Schumi kuitenkin ole yhtä kauan ollut pois kisoista ja on vielä vanhempikin kuin Villeneuve?
Peter Windsor on samoilla linjoilla:Eikös Alonso ole kaikkien maksukuskien äiti, koska oman palkan ja sponsorirahojen lisäksi maksetaan yksi kuski ja kilpailullinen uhka tallista pois ( sirkuksen kovimmalla palkalla ) jotta Alonso mahtuisi talliin.
When asked about the team picking a pay-driver, Windsor asked one Argentine magazine whether it was very different from Ferrari signing a big deal with a Spanish sponsor and hiring Fernando Alonso, despite the fact that it had a contract with Kimi Raikkonen.
Kyllä! :ahem: Ainoastaan vaan että suurinosa olis kyl kiinnostunu mersusta eikä esim Ferrarin parista!Unelmaskenaario:
McLaren: Button - Hamilton
Mercedes: Schumacher - Räikkönen
Ferrari: Alonso - Massa
Red Bull: Vettel - Rosberg
Päälle vielä Villeneuve johonkin uuteen tiimiin niin ensi kaudesta voidaan hyvällä omatunnolla puhua kaikkien aikojen massiivisimmasta F1-kaudesta; 13 tallia, 26 kuljettajaa, kuusi maailmanmestaria, 19 kilpailua. Tuon kauden maailmanmestaruus olisi objektiiviselta kantilta kaikkien aikojen arvokkain ja kuka sen ikinä voittaakin, ei vähättelylle olisi juuri sijaa.