FO110K
Banned
- Liittynyt
- 3.1.2001
- Viestit
- 15345
Jep, ihan samaa mieltä.97 Williams oli vielä Neweyn kehittämä vaikka Newey olikin poistunut tallista ennen kauden alkua. Loppupuolella vuotta alkoi Neweyn poissaolo kenties hieman näkymään...
Jep, ihan samaa mieltä.97 Williams oli vielä Neweyn kehittämä vaikka Newey olikin poistunut tallista ennen kauden alkua. Loppupuolella vuotta alkoi Neweyn poissaolo kenties hieman näkymään...
Ei jumalauta, kun en pysty ymmärtämään näitä "Villeneuve - tuurimestari", "Villeneuve - paska kuski" ym. juttuja.Mä en vaan voi ymmärtää miten Villeneuve voitti mestaruuden 1997?
vaikka se onkin värikäs kuski, se on enemmän hidas ehkä se tuli hitaaks vasta MM:än jälkeen
Aika seisovan oloista se vesi :dunno: On siis Jaqella toivoa.2010 Villeneuve tuskin enää on rautaa.. niin paljon on vettä virrannut aurajoessa, että jaken aika meni jo..
Ehkä avauskisan ruudukossa joku 17 autoa kun kuskimarkkinat edelleen kimijumissaVaikka Kimin piti saada kuskimarkkinat liikkeelle ilmoittamalla McLarenin kohtalo, niin aika hyvin tuo tällä hetkellä niitä jumittaa.
no kyllä tota vielä saadaan jokunen hetki ootella..1997 maailmanmestari oli mestari viime vuosituhannella. Kohta toissa vuosituhannella.
Jos on ollut 7-vuotias, kun Villeneuve voitti mestaruutensa ja omakohtaisia muistoja on korkeintaan Villeneuven viimeisistä vuosista surkealla BARilla, Renault-flopista ja potkuista Sauberilta, niin sitten koko homma kulmioituu helposti siihen, että Villeneuvehan olikin vaan lökahaalareissa kulkenut hassunäköinen tuurimestari. :thumbfh:Ei jumalauta, kun en pysty ymmärtämään näitä "Villeneuve - tuurimestari", "Villeneuve - paska kuski" ym. juttuja.
Jacques Villeneuve oli vielä 2000-luvun alussa kuljettajana rautaa. Harmi, että auto ei ollut tarpeeksi hyvä.
Enpäs muistanutkaan että Irvine oli 5 kertaa pallilla. Jos Irvinen tasoinen kuski, vieläpä kakkoskuskina tallissa, ajaa pallille 5 kertaa kauden aikana, on Ferrarilla ollut itse asiassa pirun hyvä auto. Ei Irvinen tasoisella kuskilla muuten ole asiaa pallille. Itse asiassa Irvine+5 pallisijoitusta on sellainen kombinaatio joka viittaa jopa lähes parhaaseen autoon, ei ole muuten mahdollista. Irvine on nimittäin niitä kavereita jotka pystyvät ylivoimaisella autollakin ajamaan vain jämäpisteille. No ei silti, kyllä minäkin Williamsia pidän 1997 parhaana autona.Ferrarilla taas Schumilla 5 voittoa ja 3 pallkintopallia, Irvinellä palkintopalleja 5kpl...
Ja kun muistaa, mitä ratkaisevassa kisassa 1997 tapahtui, niin kyllä Villeneuve mestaruuden ansaitsi.Enpäs muistanutkaan että Irvine oli 5 kertaa pallilla. Jos Irvinen tasoinen kuski, vieläpä kakkoskuskina tallissa, ajaa pallille 5 kertaa kauden aikana, on Ferrarilla ollut itse asiassa pirun hyvä auto. Ei Irvinen tasoisella kuskilla muuten ole asiaa pallille. Itse asiassa Irvine+5 pallisijoitusta on sellainen kombinaatio joka viittaa jopa lähes parhaaseen autoon, ei ole muuten mahdollista. Irvine on nimittäin niitä kavereita jotka pystyvät ylivoimaisella autollakin ajamaan vain jämäpisteille. No ei silti, kyllä minäkin Williamsia pidän 1997 parhaana autona.
Mestari mikä mestari, turhaan sitä alkaa kyseleen. Sitä paitsi Williams heikkeni siksi, kun menettivät Adrianin Neweyn ja Renaultin tehdasmoottorit ja adrian on muuten suht yliarvostettu mies, kun melkein jokainen auto minkä hän McLarenille suunitteli kärsi tekniikka huolista. Eikä autotkaan järin hyviä olleet vuosina 2001-2004Mä en vaan voi ymmärtää miten Villeneuve voitti mestaruuden 1997?
vaikka se onkin värikäs kuski, se on enemmän hidas ehkä se tuli hitaaks vasta MM:än jälkeen
Mites se RBR nyt sit kulki jopa ilman tupladiffuu. alkukaudesta.Mestari mikä mestari, turhaan sitä alkaa kyseleen. Sitä paitsi Williams heikkeni siksi, kun menettivät Adrianin Neweyn ja Renaultin tehdasmoottorit ja adrian on muuten suht yliarvostettu mies, kun melkein jokainen auto minkä hän McLarenille suunitteli kärsi tekniikka huolista. Eikä autotkaan järin hyviä olleet vuosina 2001-2004
Slicksit renkaina ja autojen ajettavuus varmaan ylipäätään lähempänä tuota 97-vuotta..Ja teillähän on valmis vastaus siihen Villen rämpimiseen Rellulla, Sauberilla ja BMW:llä tietenkin... Mä en vaan keksi mitään hyvää syytä miks se olis sen nopeempi nyt ku se oli 2006
Tuo pitää hyvin paikkansa Villeneuve tunnetaan parhaiten "varmaan" oman tiensä kulkijana ja siirtomarkkinoiden sivustakatsojana uran aikana.Jacques on oman tiensä kulkija, ja hyvä niin.