Postaa kun sait huonoa palvelua!
No, minäpä nyt sitten postaan kun oikein nätisti pyydetään
Nokia Care palvelun nimen pitäisi viimeaikaisten kokemusteni valossa olla pikemminkin
Nokia Forget
Case lyhyesti:
Ostin reilu vuosi sitten Veikon Koneesta puhelimeeni 3 vuoden navigointilisenssin (myytävä fyysinen tuote on käytännössä merkkisarja joka syötetään puhelimeen).
No, vuoden päästä ilmeni, että 3 vuoden lisenssi toimi vain yhden vuoden.
Eikun Veikon Koneeseen kuitin kanssa ja vali vali.
Veikon Koneesta soitettiin siltä seisomalta Nokia Careen ja sieltä luvattiin olla minuun päin pikaisesti yhteydessä jotta saan navigoinnin viivytyksettä pelaamaan....
hohhoijjaa......
...HOMMA MENI PÄÄPIIRTEITTÄIN NÄIN :
päivä 1 : Nokia Caresta
luvattiin ottaa minuun viivyttelemättä yhteyttä tässä akuutissa takuuasiassa. Puhuttiin korkeintaan joistakin päivistä.
viikko 1: Mitään ei kuulu, ei näy. Marssin Veikon Koneeseen ihmettelemään notta mikä tässä nyt on näin vaikeaa. Antoivat mulle suoran numeron Nokia Careen, että soita itse.
Soitin ja pyysin laittamaan caseen vauhtia. Asiani on kuulemma "käsittelyssä",
ottavat heti yhteyttä minuun kun ongelmani on saatu "ratkaistua". (
Ratkaistua my ass!!! - lähettäkää mulle nyt se koodi niin saan navigoinnin pelaamaan - tarvitsen sitä päivittäin työssäni!)
viikko 2: Mitään ei kuulu eikä näy. Lähetän Nokia Careen sähköpostia. Että nyt tarvitsen jo tulen palavasti sitä lisenssikoodia. Työhommat retajaa kun jo maksamani navigointi ei pelaa. Hopi hopi! Mikä näin yksinkertaisessa toimenpiteessä voi mättää?
viikko 3: Vastaus viikon kuluttua sähköpostilla : Asiani on käsittelyssä, Care
ottaa yhteyttä HETI kun ongelma on ratkaistu.
*mitä v**tua!*
viikko 3 : soitan ja vaadin vakavalla äänensävyllä vauhtia tähän caseen. Asiaa hoitavien ihmisten nimiä ei kerrota, eikä mihinkään voi valittaa.
Lupaavat olla HETI yhteydessä minuun päin kun asia on ratkaistu. :mad_old:
viikko 4: Mitään ei - yllätys yllätys - kuulu eikä näy. Olen kypsä Care "palvelun" jatkuvaan eteenpäin potkimiseen. En jaksa enää soitella. Unohdan koko homman hetkeksi.
viikko 5: Mitään ei - yllätys yllätys - kuulu eikä näy.
viikko 6: Muistan, että mun navigaattori-case on ollut auki monta viikkoa. Lähetän Nokia Careen sähköpostia, jossa kerron valheellisen taktisesti, että :
aion reklamoida kuluttajasuojalakiin nojaten tuotteen minulle myynyttä Veikon Konetta takuuasian tuottamuksellisesta viivyttämisestä/väistämiestä - ja siitä minulle aiheutuneista/aiheutuvista kustannuksista.
Kerron, että tulen vaatimaan reklamaatiossa korvauksia tuottamuksellisesta takuuvastuun väistämisestä aiheutuneesta työajan menetyksestä ja edelleen siitä aiheutuvista tulospalkkioiden pienentymisistä. Lisäksi aion vaatia korvausta takuuasian selvittelyn aiheuttamista suorista ja epäsuorista kustannuksista. Ja, että sama negatiivinen takuuvastuun palvelupalaute menee myös Nokian asiakaspalvelupäällikön sähköpostiin. Ja että Veikon Kone siirtänee reklamaatiovaatimukseni edelleen Nokialle turvatakseen oman selustansa asiassa, jota ei varsinaisesti ole itse aiheuttanut.
Samana päivänä saan sähköpostiini koodin, jonka puhelimeen näppäilemällä navigaattorini toimii
(ehkä) taas seuraavat 3 vuotta.
.... OLISI VOINUT MENNÄ NÄIN :
päivä 1 : Nokia Caresta luvaan ottaa minuun viivyttelemättä yhteyttä tässä akuutissa takuuasiassa.
päivä 2 : Saan sähköpostiini lisenssikoodin, jolla navigaattorini toimii jälleen.
Kutsutaanko tällaista jossain päin maalimaa PALVELUKSI? :jaska:
Kertaakaan eivät ottaneet oma-aloitteisesti minuun päin yhteyttä. Asiakkaan piti itse koko ajan potkia palvelijaa persauksille.