Results & Press Conference: KKWCS Season 2009, round 10 / Final race @ Kart´In Club

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Alppu ajoi kyllä #3lla hyvin aamun ekassa sessiossa. Voisi olettaa seuraavassa a-ajossa pidon olleen jo hieman parempi mutta Andy pääsi vain lähelle samalla autolla.
En tiedä mitä sille tapahtui sitten, mulla meinaan ei A-finaalissa meinannut ottaa ees rajottimeen kiinni, puhtia puuttui mutta mutkissa ok (#3 siis)
Lopussa rupes pelittämään, rajotin alko tuleen peliin n. 15m. ennen takasuoralla, ajat putos n. 0,4sek heti (30,8-31,0 -> 30,45)
Jotain häikkää siinä tuntui olevan A-finaalissa, olettaen myös aiemmin...
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Leveetä linjaa vetää tyypit!
No hei vähän rauhotutaan siellä, valtaosa B-finaalin hepuista kuitenkin ekaa kertaa ko. radalla :D
(kuten allekirjoittanut, ja muistaakseni finaalin voittajallekin eka kerta tuolla)
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13806
En tiedä mitä sille tapahtui sitten, mulla meinaan ei A-finaalissa meinannut ottaa ees rajottimeen kiinni, puhtia puuttui mutta mutkissa ok (#3 siis)
Lopussa rupes pelittämään, rajotin alko tuleen peliin n. 15m. ennen takasuoralla, ajat putos n. 0,4sek heti (30,8-31,0 -> 30,45)
Jotain häikkää siinä tuntui olevan A-finaalissa, olettaen myös aiemmin...
Ok, totta. Välillä autot voivat tosiaan muuttua voimasuhteiltaan päivänkin aikana. Noh, muuttuvia tekijöitä takaa eri lopputuloksia :thumbup:

Lopputuloksesi on ainakin linjassa nopeimpaan kierrosaikaan suhteessa muihin.
 
Viimeksi muokattu:

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Ok, totta. Välillä autot voivat tosiaan muuttua voimasuhteiltaan päivänkin aikana. Noh, muuttuvia tekijöitä takaa eri lopputuloksia :thumbup:
Tuo muutos tuli about 4 kiekkaa ennen maalia, yhtäkkiä alkoi rajotin paukkuun takasuoralla ja ajat putosi...
Pysyin Flavion perässäkin paremmin, ei enää mennyt karkuun kuten aiemmin...
(ei se silti #18 veronen ollut, mutta parempi)
Rata parani selkeesti A-finaalin loppua kohden (samoin omat ajolinjat), jos olis ollut #18
A-finaalissa niin uskon että 30,0 olis ollut ihan realistinen sillä autolla...
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
Ensinnäkin kiitoksia kaikille hyvin järjestetystä kisasta! :) Olen sutkoht tyytyväinen ajooni kun 3v tauon jälkeen istahdin kartingiin. Aika paljon opittavaa ja parennettavaa tietty jäi mutta hyvä maku jäi ajosta kuitenkin! :ahem:

Kisa itse oli minun osaltani tylsä hyvää starttia lukuunottamatta jossa ohitin ainakin kouvotsonin ja toisenkin mutta oltiin ihan rinnakkain ekaan mutkiin ettei viittiny ottaa kovaa riskiä. Yksin ajeluksi itseäni vastaan se lopulta sitten oli. Oli pari todella lähelläpiti tilannetta: Ekassa mutkassa melkein törmäsin täydessä vauhdissa :eek: kun vedin liian sisältä mutta onneks se jäi vain pusuksi ja myös meinasin osua seinään myös viimeisessa mutkassa kerran mutta onneksi selvittiin ehin nahoin. :wink:

Tuleeko pian kuvia kartingista/möötestä?
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Tuo muutos tuli about 4 kiekkaa ennen maalia, yhtäkkiä alkoi rajotin paukkuun takasuoralla ja ajat putosi...
Pysyin Flavion perässäkin paremmin, ei enää mennyt karkuun kuten aiemmin...
(ei se silti #18 veronen ollut, mutta parempi)
Rata parani selkeesti A-finaalin loppua kohden (samoin omat ajolinjat), jos olis ollut #18
A-finaalissa niin uskon että 30,0 olis ollut ihan realistinen sillä autolla...
Tätä tämä on. Huomasin omalla kohdallakin sen seikan, kun vertailin aika-ajo ja kisatulosten nopeimpia kierroksia vähän joka kuskilta, niin A-finalisteista WoPe ja minä ainakin ajettiin kisassa hitaampi kierros kuin A-ajossa. Itselle taisi tulla pohjanoteeraus oikein, kun kolme kymppiä häviät ja muut parantaa saman verran. Jotain #20:lle tapahtui kisan kuluessakin(tyres),no rajoitin ei siinäkään onneksi ollut jarruttelemassa ollenkaan:rolleyes::D
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Tätä tämä on. Huomasin omalla kohdallakin sen seikan, kun vertailin aika-ajo ja kisatulosten nopeimpia kierroksia vähän joka kuskilta, niin A-finalisteista WoPe ja minä ainakin ajettiin kisassa hitaampi kierros kuin A-ajossa. Itselle taisi tulla pohjanoteeraus oikein, kun kolme kymppiä häviät ja muut parantaa saman verran. Jotain #20:lle tapahtui kisan kuluessakin(tyres),no rajoitin ei siinäkään onneksi ollut jarruttelemassa ollenkaan:rolleyes::D
Jep, tää on sitä motorsporttia, tänä vuonna on ollut näitä kaluston heittoja aika paljon :frown:
 

öö ruz

Speed for ever
Liittynyt
28.12.2002
Viestit
4297
Lyhyesti (taas)

Tavoite oli A-finaalipaikka mutta miten kävikään. Aika-ajo täysin munilleen. Eipä saanut iso mies painotasoituksesta mitään apua. Ei istunut autokaan oikein käteen (#20) mutta en oppinut rataakaan joka ei salli mitään virheitä. No kisassa aika parani 0,7. (silläkin olisi pudonnut niukasti A-finaalista). Paras aika tuli viimeisellä kierroksella koska meillä oli Asko S ja Totken kanssa hyvää rymistelyä. Ei siellä vaan muuten ohi pääse kun vähän tuuppaamalla. Saihan ajaa kisaa. Kiitos järjästävälle taholle kaudesta.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Aika-ajot:
Pääsin sitten nopeampien sarjaan..mutta eipä noilta ehtinyt ajolinjoja oppia, kun viilettivät mokomat niin kovaa karkuun ja taisinpa tulla kierroksella ohitetuksi. En tiedä olisinko saanut nopeampia vai hitaampia kierroksia, kun ei olisi koko ajan oikealta ja vasemmalta porukkaa kärkkynyt ohi.. #8 oli loistava ajettava ja pikkuhiljaa opinkin edes vähän sinnepäin, 18. sija oli tosin ihan syvältä:thumbfh:

B-finaali:
Lämmittelykierroksella olisi vissiin pitänyt vähän testailla autoa. En sitä tehnyt ja heti ensimmäisestä mutkasta lähtien tiesin, jotta ei tule kyllä kisasta mitään. #6 ei kääntynyt ei sitten mitenkään, ero oli kuin ajotehostimen olisi pois ottanut. Joni tuli ohi ensimmäisellä kierroksella ja loppu kisan ajelinkin sitten yksinään, kun Williams ja Otto jäivät minusta. Hirveen leveetä linjaa vedin ihan vaan kun ei ratti enää tahtonut kääntyä spagettikäsilläni (aika-ajoista hyppäsin melkein suoraan kisa-autoon vielä) ja ei enää mahdollisuuksia oikein ollut mihinkään. Loppuun asti driftailin ja testailin linjoja. Sen jälkeen selänpesurinki kokoontui suihkussa A-finaalin alla ja niin tota noin. Jees jees.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Dompparin rapo, Osa I

The text that you have entered is too long (13633 characters). Please shorten it to 10000 characters long.
:D

Valmistautuminen
Alunperin oli tarkoitus mennä kaverin kanssa perjantaina päivällä ajamaan Turun radalle, että saisin taas tauon jälkeen jotain ajamislämpöä päälle. Varsinkin kun edellisen kisan ajolinjojen hiomista oli pystynyt tekemään vain mentaalisesti. No kaverille tulikin muuta menoa ja ajoreissu jouduttiin perumaan.

Näinpä siis päädyin taas perjantai-illan ajamaan Live for Speediä Formula BMW:llä ja yritin siinä hioa niitä asioita, joita tein Turun kisassa väärin. Lähinnä pääteemat oli pysyä aina mahdollisimman lähellä mutkien sisäreunaa ja ennen kaikkea, etten hakisi sitä "optimaalisinta" ajolinjaa mutkaan aina kaukaa ulkoa, koska Turun kisassa A-finaalin porukan ajolinjat olivat selkeästi suoraviivaisempia kuin B:n porukan. No perjantaina ei 40 sekunnin radalla tullut edes omaa ennätystä, mutta pääpaino olikin lähinnä sisäkartingissa jolloin ajolinjat ei välttämättä virtuaalisessa siipiautossa ole ihan optimaaliset.

Siinä yhden maissa lopulta tajusin mennä nukkumaan.

Lauantaiaamu 5:50
Kello alkoi herätellä, enkä uskaltanut enää torkuttaa, kun se joskus unohtaa uutta hälytystä antaessa äänet poies. Valot kyllä vilkkuu, mutta siihenpä ei Domppari-poika herääkään. Niinpä nousin ylös, hoidin aamutoimet ja laitoin kamat järjestykseen ja lähden koiraan kusettamaan ulos. Siellä olikin Turun voimakaksikko jo valkoisen Corollan kanssa pihalla odottelemassa ja pääsivät Cmoney ja DickW tutustumaan Leeviikin sitten. Nopean viiden minuutin kusikakkilenkki heitettiin - siis koiran kanssa. Cmoney ja DickW pystyivät pidättämään omia tarpeitaan vielä tässä vaiheessa. Sittenpä lähettiin kohti Kaarinaa hakemaan sataja mukaan.

Lauantaiaamu 7:00
Odottelimme satajan pääsyä töistä. Sataja saapui. Jatkoimme matkaa.

Lauantaiaamu 8:00
ABC:lla. Kävin vetää miehekkäät aamupaskat ja ostin colaa ja pari tölkkiä energiajuomaa. DickW epäili että tein siellä spurguna olutostoksia, mutta sataja ja minä vanhoina alkoholisteina tiesimme, että keskiolutta saa alkaa myydä vasta kello 9:00. Jatkoimme matkaa ja DickW harmitteli, ettei ollut ehtinyt juoda edellistä ABC asemalta ostettua kahviaan vielä loppuun, kun ohitimme jo seuraavan ABC-aseman. Epäilimme että parin vuoden päästä suomessa ei enää muita olekaan kuin ABC-asemaa - kilometrin välein.

ABC-stoppi piristi minua aika paljon, sitä ennen olin aika hämärän rajamailla.

Lauantaiaamu 9:10
Saavuimme Karti'n Clubin pihaan. Samalla huomasimme, että Team Tampere saapui myös viereiseen parkkiruutuun. Tampere jäi meistä jälkeen noin 3 sekuntia. Myöhemmin voi myös todeta, että saman verran Team Tampere hävisi myös Team Turulle kisassa.

Siitäpä sitten ajovermeet niskaan. Kameran kävin asentamassa porrastasanteelle.

Punnituksessa mun läskilaskelmointi kantoi hedelmää ja puntari näytti ajotamineet päällä 90.55 kg, eli säästyin lisäpainoilta ja epäilin, että taidanpa olla painotasoituksien jälkeen porukan kevyin kaveri! :D

Ennakko-odotukset ennen aika-ajoa
Koska autot ja rata olivat mulle täysin tuntemattomia, paitsi mitä nyt olin radan profiilikuvaa netistä katsellut, en uskaltanut laittaa vaatimuksia tulokselle kovinkaan korkealla. Varsinkin kun Turun kisa meni miten meni harkkaamisesta huolimatta. Kuvittelin että voisin olla aika-ajoissa B-ryhmässä sijoilla 3-5 ja ehkä kisassa vähän parantaa jos sattuu hyvä autotuuri ja opin radan ja autot riittävän nopeasti.

Lisäksi omia menestymistoiveita laski osallistujien määrä jonka katoin olevan vieläkin kovatasoisempi mitä Turussa - ainakin mitä ennakkopuheisiin oli uskominen.

Aika-ajo #5
Autosta tietenkään tässä vaiheessa ei ollu mitään inffoa. Autot muuten näytti tosi hyviltä, muodoiltaan ja värityksiltään. Jos oisin saanut väritysten perusteella valita auton, niin olisin varmaan valinnut juuri tuon vitosen. Joten tuntui, niinkuin olisi omaan autoon istunut. :D

Sitten liikenteeseen. Ensimmäinen fiilis autosta oli pidon puute ja jäykähkö käyttäytyminen. Vertailukohtana siis Turun autot ja rata. Mutta koska ajokokemusta on niin vähän, niin mistä näitä tietää. Ajossa keskityin vaan niihin teeseihin, mitä olin itselleni asettanut.
- Pysy mutkissa mahdollisimman sisällä, älä anna auton valua liian ulos.
- Älä hae mutkiin liian kaukaa "hyvää linjaa"
- Pidä ratti suorassa mahdollisimman paljon
- Minimoi luistot nopeilla vastaohjauksilla jos perä on irtoamassa
- Pyri avaamaan kaasu mahdollsimman aikaisin vaikka jarrustuspaikan kustannuksella

Aika pitkään sain ajella rauhassa. Viimeinen S-shikaani oli hankala ja tulin siihen koko aika-ajon ajan liian kovaa ja väärällä linjalla ja pyörittelin melkein joka kerta pääsuoralla päätä, niin pettynyt olin vauhtiini ja tuntui, ettei tein virheitä koko ajan.

AA:n lopussa saavutin Asko.S:n auton, jota luulin kylläkin vielä tällöin Albertiksi. Kaveri tuntui olevan kuitenkin sen verran vikkelä, etten viittiny alkaa yrittää ohitusta vaan jätin noin 15-20 metriä rakoa, enempää ei viitsinyt kun perässä oli joku saavuttamassa minua. Enpä ehtiny kuin yhden nopean ajaa kun toisella nopealla oli jo Asko taas edessä. Sitten taisin vaan tyytyä ajelemaan perässä ja aika nopeasti tippui ruutulippukin.

Tulosten lukemisen jälkeen oli ristiriitaiset tunnelmat. Olin toivonut kierrosaikojeni olivat 30.000 pinnassa, mutta olin kuitenkin puolisekuntia tuosta tavoitteesta perässä.

Edessä oli Nipsuhuuli ja lfb. Nipsuhuulen osasin laskea varmaksi A-finaalin kaveriksi mutta lfb yllätti. Toisaalta myös takana oli kovia kavereita, kuten öö ruz ja Albert Oil. Olin ymmärtänyt, että kumpi hyvänsä näistä on kykenevä ajamaan suoraan A-finaaliin. Eli kaiken kaikkiaan tulos tuntui tyydyttävältä, 3. sija B-finaalin lähdössä. Vasta myöhemmin tajusin, että toisesta ryhmästähän voi tippua vielä porukkaa mun taakse!

Toisen ryhmän aika-ajoa keskityin seuraamaan ruudulta sivussa muusta porukasta, jotta näkee paremmin. Puolessä välissä 2. ryhmän aika-ajoa alkoi totuus paljastua. Olenko minä nyt jumalauta ajanut itseni A-finaaliin. Mit-vit?! Ja niinhän siinä kävi että olin viimeisenä kuljettajana suoraan A-finaalissa. Kävin varmistelemassa asiaa lfb:ltä, ja myös hän oli sitä mieltä että oltiin kumpainen A-finaalissa. Pieni toivonkipinä oli myös Albertilla, koska jostain syystä olisin halunnut ajaa hänen kanssa kilpaa, mutta Albert oli tippunut B-finaalin kakkosruutuun. :( Myös kisarevanssi Totken kanssa jäi ottamatta, MUTTA TULOKSET PUHUKOOT PUOLESTAAN!

Sisäinen lapseni kikatteli hiljaa, ja vain Otto näki siitä pilkahduksen kun naureskelin itsekseni matkalla vessaan. :eek:
 
Viimeksi muokattu:

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Dompparin rapo, Osa II

Kisa, #5
Voi niitä sisäisiä riemunkiljahduksia kun kuulin, että saan ajaa myös kisan samalla ihanuusautolla. Rakkautta oli ilmassa.

Minulle oli yllätys, että B-finaalista nousi kaksi kaveria A-finaalin. Olin jotenkin ymmärtänyt, että nousijoita on aina vain yksi. En tiedä miksi nyt toimittiin eri tavalla.

Tuo aiheutti huolestumista minussa siksi, että olen vähän Jenson Buttonmaisesti kovin surkea paikkani puolustaja ja pelkäsin että kaverit laskettelee musta heittämällä ohitse. Edellisessä lauseessa kuvastuu myös hyvin mun ennakko-odotukset A-finaaliin. Kirkkaana mielessä oli Powered by BMW:n otteet Turun A-finaalissa. Kaverihan ajeli koko matkan yksin kun muu joukko karkasi, joten oletin joutuvani kokemaan hyvin samanlaisen kokemuksen ja etukäteen vähän ajattelinkin, että noh, jospa nyt yritän vaan ajaa täysiä ja jos jään viimeiseksi niin yritän hioa ajolinjoja ja oppia edellä meneviltä jotain, niin kauan kuin näkyvissä vielä ovat. Olin valmis häviämään!

Sitten autoon ja starttiviivalle. Lämmitin renkaita aggressiivisesti koko lämppärin ajan ja osittain tästä syystä auto jäi lähtöruutuun vinoon, no "Se on semmosta", ajattelin. Hävitään tässä todennäköisesti kuitenkin.

Ei ollut mitään tietoa miten lähtövalot käyttäytyy, joten aika epävarma olo oli. Hitaasti ne sieltä kirkastui ja kuvittelin niiden sammuvan niinkuin Turussa, mutta ekstrana tuli vielä vihreät valot. No, "Se on semmosta". Aika surkea lähtö taas, mä en näköjään hallitse näitä. Keskityin enimmäkseen edessä ajaneeseen lfb:hen, mutta pieni vilkaisu taakse vahvisti myös sen, että sieltä oli ilmeisesti fokkari puskemassa myös ensimmäiseen nopeaan rinnalle. Kylmästi vedin raot kiinni asenteella: "Voihan sitä yrittää tulla sieltä!". Ensimmäinen kierros oli todella tiukkaa vääntöä, jatkuvasti oli autoja edessä, tila oli vähissä ja ohitettavaa olisi riittänyt enemmänkin. Pysyin loistavasti edellä olevien perässä ja jouduin jopa himmailemaan paikoin. Toki kyseessä oli ensimmäinen kierros, joten pieni hakeminen kuulunee asiaan.

Lfb sitten ajeutu jostain kumman syystä ulkolinjalle nopeassa takasuoraan oikealle kääntyvässä mutkassa, joten runttasin itse myös rinnalle ja seuraavan ässän jarrutuksessa ohitte. Mahtavaa sija 9 saavutettu.

Tämän jälkeen tilanne stabiloitui hyvin äkkiä. Suoralla tehdyt taakse kurkinnat paljasti ettei perässä ollut välitöntä uhkaa ja edessä huiteli auto #8 (Nipsuhuuli) sijalla 8, jonka edessä auto #9 (NiPzyyZ) sijalla 7. Parin kierroksen aikana uskomaton totuus valkeni. NiPzyyZ oli tulppana edessä, eikä Nipsuhuuli pystynyt ohitukseen. Itse koin olevani kumpaakin nopeampi, mutta tätä ei voi varmaksi sanoa, koska NH joutui kuitenkin ajamaan ZiPzyyzin perässä. Jopa tapauksessa varsinkin hitaat mutkat hallitsin paljon edellä olevia kaveruksia paremmin. Varsinkin radan viimeinen S-shikaani ennen pääsuoraa oli mun bravuuri, vaikka olisin kierroksella jonkin virheen tehnyt ja jäänyt puolen sekunnin päähän, pystyin radan viimeisessä kompleksissa ottamaan koko eron kiinni ja pääsin NH:n kantaan.

Useampaan ottesseen påäsin radan keskivaiheen suhteellisen nopean vasemmalle kääntyvän mutkan kohdalla Nipsuhuulen rinnalle, joskus tuli pientä osumaa välillä ei. Ongelma oli vain se, että seuraava oli täysillä ajettava vasen, joka vedettiin rinnakkain, sitten tuli se takasuoran pitkä oikea, jolloin olin ulkoreunassa ja seuraava mutka kun kääntyy oikealle, niin käytännössä ohittamiseen ei ollut mahdollisuuksia, eikä NH tehnyt sellaista mokaa, että olisin rankaisemaan päässyt. Lähellä ohitus oli useaan otteeseen, mutta ei tänään.

Taistelun tuoksinnassa ilmeisesti PeePee (Tålppa-apina) pääsi minusta jossain vaiheessa ohitse. Tilanteessa NiPzyyz oli tehnyt radan ensimmäisessä tiukassa oikeassa virheen ja NH pääsi aivan kiinni ja joutui hölläämään kaasua, koska tilaa ohitukselle ei kuitenkaan seuravassa mutkassa ollut. Itse pääsin tällöin NH:n rinnalle, mutta olin jälleen takasuoralla ulkona jolloin PeePee pääsi työntämään sisälle ja meni toiseksi viimeisessa S-mutkassa ohitse.

Olin siis takaisin 10. sijalla ja tämä sekoitti hieman pasmoja. Pari kierrosta meni kun sain tämän kolmen letkan taas iskuetäisyydelle ja sitten tapahtui, ah niin suloinen kosto. Peepee ajautua sinne surullisen kuuluisen takasuoran ulkopuolelle yrittäessään ohittaa NH:ta ja arvatkaa KETÄ tunki toiseksi viimeisessä S-mutkassa keulansa sisään. MINÄ ja taas oltiin 9. tilassa kiinni. Edessä taas NH ja päänahkanmetsästys.

Pari kierrosta ja WoPe ohittaa minut kierroksella tässä kierroksella ohitushässäkässä huomasin yhtäkkiä että edessä olleen auton numero olikin muuttunut yksiksi. NH OLI PÄÄSYT NIPZYYZISTÄ OHI! NO KYLLÄ MINÄKIN SITTEN. Olin aivan NZ:n kanssa takasuoralla kun tuli sininen lippu, ajattelin että nyt tuikkaan toiseksi viimeiseen ässään sisään. Aika sukeltamista oli ja niinhän siinä kävi, että aiheutin NZ:lle pyörähdyksen ja samalla PeePee ja kierroksella ohittavat pääsivät ohitse. Tulos minulle +-0, tulos NZ:lla -2. :( Anteeksi!

Lopun matkaa ajelin PeePee:n perässä, mutta tässä vaiheessa kisan väsyttävyys ja huono kunto alkoi tehdä tepposiaan. Pää roikkui mutkissa ainakin metrin ulkona, tästä olisi Turun maalla poliisi jo huomauttanut. EI ULOKKEITA AUTOISSA! Pari kierrosta seurasin PeePeetä hyvin stabiililta 0,5-1,0 sekunnin etäisyydeltä ja samalla sijalla ajoin maalinkin. Tulos siis yhdeksäs. Parempana päivänä olisi ollut mahkuja jopa seitsemänteen sijaan. Kysymysmerkiksi jäi olisiko vauhti riittänyt NH:n peesissä ajeluun. Ohittaminen olisi ollut toki toinen asia.

Loppuanalyysi
Odotukset kun oli aika heikot ja tulos oli näinkin hieno, niin mitä voi sanoa. Todella hieno olo varsinkin syystä, että kokee kehittyvänsä jo parin kisan sisään näin hemmetisti. Tai sitten on vana autojen kanssa ja ratojen kanssa käynyt vaan perkeleenmoinen tuuri, että ovat sopineet mun tuulille. Emmie tiiä.

Oton ja Albertin varikkofanitustiimi oli kanssa aika mahtava yllätys, sori kun en pystynyt sitä seiskatilaa naulaamaan! NiPzyyZille iso anteeksi pyyntö kisan pilaamisesti, mulle näemmä tulee törttöilyä joka kisaan. Myös NH:lle sorit, kun parissa mutkassa kopauttelin vähän turhankin kovaa. Totkelle tää homma on jo tuttua. Päässä reikiä - minulla.

Mä pelkäsin todella oleva pelkkä heittopussi A-finaalissa, mutta toi valoi kyl niin paljon uskoa itseensä, kun oli aivan taistelija siinä missä muutkin. Lisäksi oon tosi tyytyväinen siihen, että kahden kisan jälkeen en ole kertaakaan ollut itse tulppana vielä vaan aina on ollut edessä hitaampia. Vielä kun AA:n sais onnistumaan nappiin, niin pääsis todennäköisesti kokemaan senkin, ettei pysy edellä olevan perässä.

Huh, huh. Kauhee kipinä päällä ja harmittaa vietävästi että tajusin tulla mukaan vasta näin loppukaudesta. Tästä taas iso käsi Jacquesille kun taisi jopa kahteen kertaa kovistella mua tulemaan Turun kisaan.

Ulkoradoilla luulen kuitenkin olevani enemmän hukassa kuin sisällä, joten... no katellaan sitä sitten ensi kaudella.

Over and out T: Wannabe constant A-finalist.

Kiitoksia ja haleja ja pusuja kaikille!

<3
 
Viimeksi muokattu:

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Vittu mikä jätkä kun tommosia novelleja kirjoittelee. Kunnon daiju.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Vittu mikä jätkä kun tommosia novelleja kirjoittelee. Kunnon daiju.
Vittu jäin toiseksi tarinan pituudessa, olin ihan varma että mulla on kauden pisin eepos :D

edit. Pakko mainita, Domppari ja lfb oli KiC:n yllättäjät ainakin mulle, Domppari ei todellakaan ollut
mikään heittopussi A-finaalissa, en tiedä sitten oliko mun ja lfb:n ajokit vaan hitaampia, mutta perässä
ei pysytty millään vaikka täysillä puserrettiin... (kierrosajatkin kertoo että ei oltais pysytty matkassa)
Hieno homma että karting-kärpänen on puraissut suakin, sieltä Turun suunnaltahan taitaa ens vuonna olla
tulossa parikin uutta vakikasvoa siis mukaan :thumbup:
 
Viimeksi muokattu:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Yllättävää nuo autojen tasoerot.. Olin siinä käsityksessä, että KIC:ssä ei ruoskia ole? Olisiko saatavilla sitä taulukkoa eri autojen kierrosaikaeroista (oliks se nyt askon kehittämä laskukaava?)?
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Kisassa olinkin nopeampi nopeimmallani kuin aika-ajoissa:eek: Silti olisi kyllä puoli sekuntia lähtenyt ajotaidon kehittyminen huomioon ottaminen, kun ei tuo kisaruoska mihinkään kääntynyt.
 
Ylös