Kohtuu pienellä kokemuksellani Myllypuron radalta uskallan antaa sellaista vinkkiä, että mutkaan pitää jarruttaa jonkin verran ja kääntäminen mutkaan pitää aloittaa yleensä aikaisin, että auton saa kääntymään riittävällä nopeudella. Auto aliohjaa jonkin verran ja siksi kääntäminen pitää aloittaa aika aikaisin. Tai ainakin itse teen niin, koska en vielä ole kokeillut kunnolla jarrun avulla kääntämistä, jonka pitäisi olla Myllypurossa parempi tyyli.
Mulla eri kokemukset, ensinnäkin en jarruta, vaan pienellä nostolla auto kevyesti linkkuun jotta kääntyy sisään paremmin.
Ei aliohjaa ja tuntuu tapana suht ripeeltä, ainakin omalla kohdalla.
Tietty maininnan arvoista on:
olen vähän eri mittainen kuin nipsu, istun varmastikin edempänä autossa
(lyhyet jalat muutenkin lyhyellä kaverilla niin penkki on aika edessä yleensä)
ja massaa on myös enempi joka vaikuttanee hieman auton pitoon keulassa, eli voi olla ettei mun ajotyyli sovi kaikille...
edit. tää nyt vain on mutufiilistä sen pohjalta miten itse kokee penkkiä yms. säätäessä tilanteen.
Wilzku: ihan normaali reaktio sinänsä jos on osunut ns. "varmassa paikassa", mulla oli sama ongelma Hyvinkäällä kun sillon tokalla kisareissulla meinas lähtee auto käsistä siellä takaosan äSSissä
(en saanut hyvää linjaa ekaan yhdistelmään niin auto ajautui kanttarille seuraavaan ja oli hetken kahdella pyörällä = ei kiva fiilis niissä vauhdeissa)
Vinkkinä omasta kokemuksesta että kokeile rauhassa mutka läpi erilaisilla tavoilla, sitten kun huomaa että se tosiaan on ollut vaan puhdas vahinko tmv., niin kyllä se ajo siitä sitten taas :ahem: