Black Leopard
Pantera negra
Niin, kiekolla voi tehdä rumaa jälkeä, ringetten kumirenkaalla se on huomattavasti vaikeampaa.Jos kaksipyöräiset on jääkiekko, niin nelipyöräiset on sitten enemmänkin ringette. Eli ei edelleenkään sama laji.
Niin, kiekolla voi tehdä rumaa jälkeä, ringetten kumirenkaalla se on huomattavasti vaikeampaa.Jos kaksipyöräiset on jääkiekko, niin nelipyöräiset on sitten enemmänkin ringette. Eli ei edelleenkään sama laji.
Toki, pidetään OT minimissä.Tietysti yks hyvä ois että jos ei liikuttais pois moottoriurheilusta vaan keskityttäis F1:n tekniikkaan ja viime aikaisen keskustelun saralla lähinnä siihen turvallisuuteen.
Olisiko se perusrakenteen/perusajatuksen/kaavan kehitys pitänyt stopata jo heti alkuunsa Farinan Alfa Romeoon vai onko tämä nykyinen se tila josta ei enää passaa poiketa?C) Ulkoiselta perusrakenteeltaan/perusajatukseltaan/kaavaltaan muuttumattomia.
Kovin vaikeaa löytää enempää kuin yhtä vuosikymmentä joilloin nuo kriteerisi ovat kaikki täyttyneet. A ja B yleensä ristiriidassa, etenkin tuulitunneliaikakaudella ja C taisi lakata täyttymästä viimeistään siipien tullessa.Kerrassaan tyylikästä.
Jos nyt puhutaan pelkästään kalustosta, niin F1-autojen tulee olla...
A) Nopeita
B) Näyttäviä/kauniita
C) Ulkoiselta perusrakenteeltaan/perusajatukseltaan/kaavaltaan muuttumattomia.
...kun taas se mitä katteiden alla tapahtuu on kokonaan toinen kysymys.
Täytyy mennä vielä pidemmälle. Farinan Alfasta ei löytynyt katettua ohjaamoa tai lokasuojia, mutta ei löytynyt MM-sarjaa edeltävien vuosikymmenien kalustostakaan.Olisiko se perusrakenteen/perusajatuksen/kaavan kehitys pitänyt stopata jo heti alkuunsa Farinan Alfa Romeoon vai onko tämä nykyinen se tila josta ei enää passaa poiketa?
En nyt varsinaisesti pysty mitenkään näkemään miten nykyiset F1-autot tai lähihistorian kaluston voisi nähdä hitaina, rumina tai perinteitä halventavina.Kovin vaikeaa löytää enempää kuin yhtä vuosikymmentä joilloin nuo kriteerisi ovat kaikki täyttyneet. A ja B yleensä ristiriidassa, etenkin tuulitunneliaikakaudella ja C taisi lakata täyttymästä viimeistään siipien tullessa.
Että tulevaisuuden F1-autosta ei tulisi Red Bull X1:n huonoa ja surkean hidasta kopiota.Voi johtua minusta ja luultavasti johtuukin mutta en pääse oikein kärryille mitä toiveesti F1:n suuntauksen suhteen ovat.
En puhunut vain nykyisistä tai tainnut väittää mitään noista.En nyt varsinaisesti pysty mitenkään näkemään miten nykyiset F1-autot tai lähihistorian kaluston voisi nähdä hitaina, rumina tai perinteitä halventavina.
Niin siis aivan joo, että perusrakenteen/perusajatuksen/kaavan ei ole toistaiseksi suuremmin sörkitty koska koko aika on pysytty yksipaikkaisessa avorenkaisessa ynnä avo-ohjaamoisessa autossa?Että tulevaisuuden F1-autosta ei tulisi Red Bull X1:n huonoa ja surkean hidasta kopiota.
Tismalleen näin se menee. Kyllä minäkin olin vakuuttuneen varma että nyt loppui F1:n seuratanta kun autoista tulee noin surkean näköisiä mopoja kun ensikuvan näin kapealla ja korkealla siivellä varustetusta BMW:stä. Kas vain, niin ei käynytkään.Näistäkin on selvitty.
Aaahhh, jäi postaamatta kuva siitä kaikkein kauheimmasta tekeleestä.Tismalleen näin se menee. Kyllä minäkin olin vakuuttuneen varma että nyt loppui F1:n seuratanta kun autoista tulee noin surkean näköisiä mopoja kun ensikuvan näin kapealla ja korkealla siivellä varustetusta BMW:stä. Kas vain, niin ei käynytkään.
No niinpä. Viikkotolkulla jeesusteltu ja pekuloitu yhtä ulosajoa, jossa tuuri oli todella huono, koska se nosturi oli siellä radalla ja Jules sattui osumaan juuri siihen ja vieläpä pahaan kohtaa, eikä esim. päin rengasta.Se on ihan sama mitä täällä forumilla itketään, raha se lopulta ratkaisee mihin päädytään, että kiinnostaako yleisöä enää vai ei.
Tuskin mitään suurempia muutoksia on tulossa, kun sellaisille ei ole tarvetta.
Ei se mitään auttaisi, kun ei FIA ajata noita autoja rankkasateessa olemattoman näkyvyyden takia.Tekis Pirelli vaikka kunnon saderenkaita, ettei tarvitsisi ajaa välikelinrenkailla. Eipä tuo muuta tarvitse.
Mitäs se tämmöinen on?No niinpä. Viikkotolkulla jeesusteltu ja pekuloitu yhtä ulosajoa, jossa tuuri oli todella huono, koska se nosturi oli siellä radalla ja Jules sattui osumaan juuri siihen ja vieläpä pahaan kohtaa, eikä esim. päin rengasta.
Miksi Sebastian Vettel etunenässä sitten kuskien toimesta sellaisia vaati? Huvikseenko vai oliko tuo rovoyritys?Ei se mitään auttaisi, kun ei FIA ajata noita autoja rankkasateessa olemattoman näkyvyyden takia.
Täällä on ollut noin 107 mielipidettä siitä, miten Bianchin onnettomuus olisi vältetty. Ei ajeta ollenkaan niin ei käy noin.Mitäs se tämmöinen on?
T. Kielipoliisi