Tulokset ja lehdistötilaisuus: KKWCS Season 2010, round 4 Hyvinkää 1

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Koodi:
Kuljettaja	Aika	Auto#	Erä
Nipsuhuuli	65.62	20	3
Powered by BMW	67.73	23	3
FO110K		68.48	27	3
PeePee		68.8	39	3
Nasty Boy	70.99	38	1
WoPe		71.46	30	1
lfb		71.47	36	3
Jacques		72.08	30	3
Racer X		72.09	23	1
Cmoney		72.43	39	1
Asko S. 	72.50	38	2
Andy		73.07	26	1
DickW		73.52	20	1
Mike Milk	74.69	30	2
Haikki		74.86	36	1
JayR		75.51	23	2
Totke		76.69	22	3
Neiti X		76.85	26	3
Williams-	78.25	20	2
kouvotsvoni	78.85	33	2
JNF		79.81	26	2
Puhis		81.56	36	2
Koodi:
Finaali	Sijoitus	Kuljettaja	Nopein kierros	Auto #
A-finaali	
	1	Haikki		50.15	38
	2	WoPe		50.14	39
	3	Nasty Boy	50.98	34
	4	Nipsuhuuli	52.29	30
	5	PeePee		52.90	20
	6	FO110K		52.20	36
	7	Powered by BMW	52.58	23
	8	lfb		54.8	26
B-finaali	
	-	Haikki		50.46	39
	9	Andy		51.82	38
	10	Racer X		53.51	33
	11	Cmoney		52.27	34
	12	Asko S. 	54.01	23
	13	Jacques		53.16	20
	14	DickW		53.52	26
	15	Mike Milk	55.77	30
C-finaali	
	-	Haikki		51.33	38
	16	Totke		57.08	23
	17	Neiti X		58.33	30
	18	Williams-	64.05	20
	19	kouvotsvoni	63.69	22
	20	JayR		60.30	39
	21	JNF		61.93	36
	22	Puhis		78.66	37
Kokonaisajat tulee myöhemmin, samoin pisteet tulee huomenna..

Sitten vaan raportteja, sana on vapaa!
 
Viimeksi muokattu:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Korjattu.

Tosiaan virheitä voi olla, joten tarkistakaa omanne.

Racer X:n sijoitus jäi epäselväksi. Listalla hänet on merkitty B-finaalin viimeiseksi, mutta mielestäni ainakaan minä en häntä ohittanut, eikä ollut puhetta keskeytyksestä.. Kierrosaikojen perusteella Racerin viimeinen kierros kesti 1:46.** joten, ilmeisesti on kiertänyt ajanottosensorin? :)
 

Timanfaya

Group Speed Devils
Liittynyt
15.5.2010
Viestit
1589
Oli aivan mahtava kisa, oli ilo katsoa ja kannustaa kuskeja! Onneksi vain vähän tihkui ja tuuli, kun päästiin jatkoille niin tietysti juuri silloin alkoi aurinko paistamaan! Paljon mielenkiintoisia tilanteita ja Haikki teki Forssat! Kiitokset järkkäreille ja kuskeille! Nähdään jälleen Forssassa! :alppu:
 

Haikki

KKWCS Team Maximum Attack
Liittynyt
5.10.2009
Viestit
1124
Aika-ajot: Päin persettä
Finaalit: Oikein mukavasti meni:)
Lisää rapoa myöhemmin.
 

Puhis

Banned
Liittynyt
20.11.2009
Viestit
1449
Sijainti
Pukinmäki, Helsinki
Haistakaa kaikki pitkä paska.









Ei vaiskaan, mutta nyt rehellisesti sanottuna vituttaa. Hyvin käytettyä rahaa kun 10 kierrosta maksaa 60 euroa.


Noista ajoista sen verran, että sain täydellisen miinan aika-ajoihin jossa poljintuntuma oli 0 ja näin ollen sain tasan yhden edes jotenkin ehjään verrattavissa olevan kierroksen.


Kisassa lahosi auto alle toisella kierroksella.


Se siitä.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16919
Onnittelut Nipsulle paalupaikasta(ensimmäisestä?) vaihtelevissa olosuhteissa!
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Jotain kuitenkin.......


Vettä sataa ja vituttaa. Sama kuin Forssa I. Forssassa oli sentään yritystä, minkä täältä jätin pois jo heti aamusta, kun ikkunasta ulos katsoin ekan kerran. Lopputulos molemmissa silti sama, B-finaalin toiseksi viimeinen ja silti vaikka täällä ajeli puolitehoilla, niin silti läks lapasesta joka erässä. Ei ole sinut Hyvinkään autojen kanssa. Sen otan omaan piikkiin.

Lyhyesti: arpajaiset on arpajaiset. Kisa on kisa. Odottelen josko pääsis jossain vaiheessa jälkimmäistäkin taas ajamaan.

Nimim. Nollamotivaatio:dunno:
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
En tiedä mitä tein eri tavalla kuin muut vikassa ryhmässä aika-ajossa, mutta jo ajon aikana oli sellainen fiilis, että onnistuin saamaan paljon irti olosuhteista ja autosta. Yritin ainakin hyödyntää kuivia kohtia ja myös joissain mutkissa pystyi jo käyttämään sisälinjaa kosteudesta huolimatta. Positiivinen ylläri kuitenkin, että paalu irtosi noinkin isolla erolla. :cool:
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Harkat:
Minä tykkäsin omista ajolinjoistani - kello ei. Täytyi miettiä uutta lähestymistapaa.

Aika-ajot lain:
Kolmella kierroksella viidestä spinnasin viimeisessä mutkassa! Kuinka hölömö sitä voi immeinen olla? Erityisesti viimeinen kiekka osui todella kohdilleen ja olisi varmasti riittänyt vähintään B-finaalin eturiviin. Ennen viimeistä kurvia hoin kypäräin sisäl': "Nyt Alppu, et mokaa!" Ja silti mokasin. Taas.

Kisa:
Em. syiden takia taistelufiilis oli aikalailla vähissä. Haikki tietysti oli mission impossible mutta Totken peesissä yritin pysyä ja hetken pysyinkin. Sitten tämä Riihimäen lahja Hämeenlinnalle loittoni selkineen. En oikein uskaltanut luottaa, että jarrupaikat olivat tarpeeksi kuivuneet mutta olisivathan ne. Hain osittain märkiä ajolinjoja. Siinähän ajelin terveisiä.

Jälkipelit:
Tajusin vasta myöhemmin, että se äänekäs, ekstrovertti blondi oli oikeasti jo legendaarinen nimimerkki Timanfaya. No, eipä siinä mitään. Katellaan ens kerralla. Ruoka oli oikeastaan älyttömän hyvää ja muutenkin. Paluumatkalla olin myöhästyä saunasta, kun Totke odotutti viinanhakureissullaan...

Huomattavaa:
Fokkerin suoritus (ainoalla aika-ajon kierroksella kolmosruutuun) oli kunnioitettava. Nipsun paalu tuli aikalailla puun takaa. Wilzku teki parhaan suorituksensa ever. Haikin ei tarttis osallistua tällaisiin amatööriskaboihin, masentavaa. Kouvotsvoni TILASI VETTÄ! Märkä rata toi yllinkyllin nähtävää niinku.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Haikilta kova suoritus ja parhaimmat/kovaäänisimmät kannustusjoukot. ;)

Säät ei oikein suosineet katsojia ja teki monta kertaa mieli hipsiä tuulensuojaan ja vaikkapa sisätiloihin. Toisaalta radalla tapahtui heti alusta alkaen varsin paljon. PuoliPöhkön kysymys mikä on paras ruohonleikkuri sai vastauksensa Hyvinkään radalla, sen verran monta kertaa harjoituksissa/aika-ajoissa/kisoissa ajettiin nurmikolle. Olosuhteet näyttivät hankalilta ja mitä teidän puheita kuuntelin myös olivat niitä.

Sään lisäksi seuraamista haittaa kyllä se, että ei tunnista kuka kaahaa missäkin. No tietysti joitakin tunnistaa ajoasusta / kypärästä tai kypärän heittelystä. Ikävä, että KKWCS ei ole järjestänyt vielä katsojille isoa screeniä, josta näkisi kuljettajien numerot / kellotukset yms. Matkakassan lisäksi voisi alkaa kerätä sakkorahaa tähän tarkoituksen. No joo. Leikki leikkinä ja silleen...

Hyviä kisoja jatkossakin. :thumbup:
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Sään lisäksi seuraamista haittaa kyllä se, että ei tunnista kuka kaahaa missäkin.
Tähänhän on tulossa jo muutosta, kisapaidoissa lukee nimimerkit selässä joka auttaa tunnistamiseen varikolla
ja lisäksi haalareita nimilappuineen on ilmaantumassa Forssaan mennessä, eli kuskien erottaminen on entistä helpompaa jatkossa :ahem:
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Tähänhän on tulossa jo muutosta, kisapaidoissa lukee nimimerkit selässä joka auttaa tunnistamiseen varikolla
ja lisäksi haalareita nimilappuineen on ilmaantumassa Forssaan mennessä, eli kuskien erottaminen on entistä helpompaa jatkossa :ahem:
tosin kisapaidat on haalarien alla viileällä kelillä piilossa, mutta helteellä ja sisäradoilla tietty jengi yleensä riisuu yläosan pois liikkuessaan varikolla..
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Lyhyt raportti

Hain porukat kyytiin ja matkan aikana tuli sadekuuroja ja sää vaikutti muutenkin huonolta. Olin jo aika varma, ettei tänään ajeta kuivalla.

Harjoituksissa koitin totutella rataan ja olosuhteisiin ilman typerää riskinottoa ja sain ajon kulkemaan ihan sujuvasti, vaikka kärkiajalle jäinkin nelisen sekuntia. Viimeisellä kierroksella tosin jouduin väistämään Folloa nurmikolle tämän spinnatessa ja päästiin molemmat työntöhommiin. :eek: Märällä radalla ajaminen on Hyvinkäällä paljon hauskempaa kuin Forssassa, kun autot kääntyvät paremmin mutkiin, mutta ovat kuitenkin haasteellisia ajaa tehon ansiosta.

Aika-ajossa rata oli jo kuivumassa, mutta rata oli edelleen lähes kokonaan kostea. Koitin ajaa mahdollisimman kuivista paikoista, mutta tietyissä mutkissa oli mahdollista ajaa myös märistä kohdista sujuvasti. Kaasua annoin mutkissa ja niiden ulostuloissa sen verran, että usein mentiin aivan pidon rajoilla ja perä oli usein irti. Aika-ajon aikana oli jo sellainen fiilis, että hyvää aikaa voi olla luvassa. Aika siis riitti paalulle, jonka olin ajatellutkin olevan saavutettavissa parantuneiden olosuhteiden ansiosta. Tuli se kuitenkin pienenä yllätyksenä, kun harjoituksissa muutamat samassa ryhmässä olivat ajaneet mua selvästi kovempaa.

Kisassa rata oli jo kuiva lukuunottamatta paria lätäkköä, jotka joutui kiertämään. Lämmittelykierrokset ajoin suureksi osaksi mahdollisimman lujaa, että saisin edes jotain tuntumaa olosuhteisiin. Viimeksi olin ajanut Hyvinkäällä kuivassa kelissä vuosi sitten, joka olikin mun ainoa kerta Hyvinkäällä ennen tätä kisaa.

Odotin olevani ainakin vähän aikaa turvassa, kun ennakkoon kovimmat kuskit lähtivät a-finaalin huonommasta päästä. Yllätyin kovasti, kun heti kolmannessa mutkassa Haikki tuli heittämällä ohi ja tämän jälkeen Wope liimautui perään. Wope tuli helposti ohi s-mutkien jälkeisessä jarrutuksessa. Parin kierroksen jälkeen Nasty tuli kantaan kiinni ja alkoi puolustustaistelu. Pari-kolme kierrosta onnistuin pitämään Nastya takana, mutta sitten tämä tuli heittämällä ohi kolmannessa mutkassa.

Pian tämän jälkeen ajan lujaa ja näyttävästi nurmikolle vikassa mutkassa, mutta jotenkin ihmeellisesti selvisin takaisin radalle ajamalla. Luulin jo, että joudun työntöhommiin. Vikan mutkan nurmikkoalue on vielä alamäkeen, joten se vaikeutti myös. Ero taaksepäin oli ehtinyt venähtää sen verran, että onnistuin säilyttämään nelostilan, mutta Peepee ja Follo olivat enää ehkä noin 3 sekunnin päässä. Tämä ero pysyi maaliin asti suunnilleen samana ja tuloksena oli neljäs sija, joka sivusi mun parasta sijoitusta. (Turun 4. sija)

Oma ajo oli aika epävarmaa kuivalla kelillä, kun autoissa on niin paljon tehoa verrattuna muihin paikkoihin eikä mulla ole Hyvinkäältä kokemusta viime vuoden kisaa lukuunottamatta. Loppua kohden omasta ajosta tuli tasaisempaa ja kierrosaikakin oli ihan ok, vaikka kolmen kärjelle ei ollutkaan kisassa ja kierrosajoissa mitään jakoa. Autot oli hauskoja ajaa tehon ansiosta ja monissa mutkissa perä heitteli kuivallakin kelillä. Hyvät fiilikset jäi taas kisasta ja koko tapahtumasta!
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
tosin kisapaidat on haalarien alla viileällä kelillä piilossa, mutta helteellä ja sisäradoilla tietty jengi yleensä riisuu yläosan pois liikkuessaan varikolla..
hysss! elä nyt manaa sitä sadetta lisää :D
 
Ylös