kurski
Oisko minkä tyyppistä ?
- Liittynyt
- 6.10.2009
- Viestit
- 18475
Aivan niin.Viisi tiimimestaruutta vanhassa sarjassa, yksi MM-tasolla.
Kolme.
Niinpäs olikin.
Aivan niin.Viisi tiimimestaruutta vanhassa sarjassa, yksi MM-tasolla.
Kolme.
On kyllä hieno pirssi :thumbup:Ruotsalaisen Koenigseggin on tarkoitus esitellä uutta Agera R malliaan Genevessä. Autoa tulee vauhdittamaan 5 litrainen V8, joka kahden turboahtimen avittamana tuottaa uskomattomat 1115 hevosvoimaa ja 1200 Nm vääntöä. Kiihtyvyys arvoja saati huippunopeutta ei ole vielä ilmoitettu.
Koko uutinen: http://www.worldcarfans.com/111022730878/koenigsegg-agera-r-pre-geneva-reveal
Tällainen sisältä:
Sivuprofiili, luoja kun se on upea :eek!:
Näköjään alkujärkytyksen jälkeen alkaa silmät jo tottua tuohon desingiin. Mutta edelleen ainakin minulla tuossa autossa tökkii se tosiasia, että sen edeltäjä zonda oli niin aggressiivinen ja hieno auto, että siihen verrattuna tämä uusi huayra näyttää jopa hieman tylsältä.
Ensinnäkin, tökkii tuo muoto muakin mutta teknisiin juttuihin:Näköjään alkujärkytyksen jälkeen alkaa silmät jo tottua tuohon desingiin. Mutta edelleen ainakin minulla tuossa autossa tökkii se tosiasia, että sen edeltäjä zonda oli niin aggressiivinen ja hieno auto, että siihen verrattuna tämä uusi huayra näyttää jopa hieman tylsältä.
Lisäksi oliko nuo ilmajarrut pakko heittää tuohon keulalle :mad_old:
Sitten kun mietittään tämän auton hintaa (miljoona euroa), niin pistää miettimään, mikä tässä autossa voi muka maksaa. Tehoa löytyy "vain" 700 heppaa, eli yhtä paljon kuin esim. täälläkin kuolaamastani lamborghini aventadorissa. Ja aventador on n. 300 000 € auto.
Countach.Kumpi on rankempi?
Lainattu kuva:
Reventon. Ihan jo valmistusmääriensäkin takia.Kumpi on rankempi?
Lainattu kuva:
Ilmajarrut? Jaaha, luulin ensiksi että ovat kompressorin vääntäneet pellin alle, eli autosta löytyisi samantyyliset jarrut, mitä raskaasta kalustosta löytyy.Ensinnäkin, tökkii tuo muoto muakin mutta teknisiin juttuihin:
Ilmajarruja on yhteensä 4 (1 per nurkka) joita ohjaa tietokone, toimivat kuten flapit lentokoneessa...
Auton hinta taas määräytyy aika pitkälle osista, Huyarassa on kaikki tehty käsityönä, tyyliin Bugatti Veyron.
Eli joo, hinta on kova, mutta tuotantokustannukset & -määrät huomioiden lienee jopa ymmärrettävää....
Ja kyllä, Aventadorin ottaisin itsekin mieluummin.
Niin vaan tämäkin firma kilpaili Dallaroilla...
Kyllä se Reventon on.Ei tuo muuten ole Reventon, tuo on Aventador.:ahem: Ainakin pitäisi olla.
Pitäis ollaJa miljoona euroa, onhan se paljon rahaa. Hiilikuiturunkoa ei taida silti löytyä?
Ja eihän se miljoona paljoa ole jos tosiaan kaikki tehdään alusta lähtien, vrt juurikin Veyron.supercars.net sanoi:The all-new monocoque central Huayra is built in carbon-titanium, with its gull-wing doors that include a good portion of the roof. The research focused on the application of advanced composite materials and technologies first tested on the Zonda R, to achieve the highest levels of rigidity combined with maximum lightness.