Quattra
Well-known member
- Liittynyt
- 1.5.2007
- Viestit
- 296
Ei tuo ainakaa tämän vuoden auto ole? Keula ainakin eroaa tällä hetkellä radalla olevasta autosta.
Ei tuo ainakaa tämän vuoden auto ole? Keula ainakin eroaa tällä hetkellä radalla olevasta autosta.
Kuvassa siis 06- vuoden BAR niinkun jo todettu. Näkeehhän sen joka kohtaa ettei kyseessä ole kovin tuore peli.Ei tuo ainakaa tämän vuoden auto ole? Keula ainakin eroaa tällä hetkellä radalla olevasta autosta.
Tietty näistä ei-lontoon kielisistä artikkeleista vois edes pari pointtia nostaa tänne foorumin puolelle. :jaska:
Tänään nähtänee uudet etu- ja takasiivet sekä uudistetut jarrujen jäähdytysaukot.Tietty näistä ei-lontoon kielisistä artikkeleista vois edes pari pointtia nostaa tänne foorumin puolelle. :jaska:
Toki viestisi otsikko kertoi jotain, mutta ei kaikkea....
WTF?Mersulla on jo toinen auto varikolla odottamassa nykyisen hylkäämistä:
Lienee noita Mersun uudelleen maalaamia vanhoja autoja...
Kyseessä tämä hirvitys hiukan laiteltuna:Katoin, että keltanen kamera niin voisko olla Nicolle, mutta on kyllä aika erilainen profiili tuossa autossa. Esim. keula!
Totta. Brawn tuntu olevan pari vuotta sitten edelläkävijä etusiivissä, mutta jämähtivät sitten paikalleen. Viime kaudeksi moni kopioi Brawin tyyliset päätylevyt ja muut härpäkkeet, mutta Mersuksi muuttunut talli ei keksinyt mitään uutta itselleen...Hieman ihmetyttää tämä Mercedeksen filosofia pysyä kaksi profiilisessa etusiivessä kun muut käyttävät pääsääntöisesti kolmiprofiilista.
Schumin mielestä Mercedes pitää ottaa vakavasti, mutta ei kuitenkaan mene sanomaan että voitoista ajaisivat Melbournessa mutta palkintosija olisi hyvä tavoite.Schumi neuvoo ottamaan Mercedeksen vakavasti
Turun Sanomat 11.3 2011 21:58:30
Fernando Alonso nimesi Ferrarin lehdistöpäivillä kaksi kuukautta sitten Madonna di Campigliossa Michael Schumacherin vaarallisimmaksi vastustajakseen tämän vuoden MM-taistossa.
Perjantaina Schumacher oli Barcelonan testissä pehmeillä renkailla 0,346 sekuntia nopeampi kuin Alonso superpehmeällä seoksella. Uusien autojen rataennätys 1.21,268 jää Schumacherin nimiin, koska lauantaina sade kastelee radan.
Kukaan ei kuitenkaan varsinaisesti usko, että Mercedes GP pystyisi haastamaan sen paremmin Ferraria kuin Red Bullia Australian MM-avauksessa eikä ennätyspitkässä mestaruustaistossakaan.
– Ette tee väärin, jos otatte meidät vakavasti, Schumacher tokaisi.
Joka tapauksessa Mercedeksen pitkään odotettu lopullinen kisapäivitys uusine lyhempine pakoputkistoineen sai Schumacherin ja iltapäivän päätteeksi puolitoista tuntia ajaneen Nico Rosbergin vapautuneelle tuulelle.
– Kaikki toimi kohtuullisen hyvin. En sano, että ajaisimme voitosta, mutta palkintosija on hyvä tavoite Australiaan, Schumacher sanoi.
– Olemme näyttäneet ihan hyviltä kolme päivää tässä testissä. Olemme kehittäneet autoa askeleen kerrallaan. Tässä vaiheessa tärkein asia on löytää oikea balanssi ja optimoida auton suorituskyky. Siinä näytämme onnistuneen hyvin ja lähdemme Australiaan kohtuullisen hyvissä asemissa.
– Meillä auto toimii kohtuullisen hyvin. Miten paljon muut ovat näyttäneet vahvuuksiaan. Sitä emme tiedä ennen kuin ensimmäisessä aika-ajossa, Schumi sanoi.
Missä kohtaa tässä on Schumin väitetty olevan entisaikojen vauhdissa? Eiköhän tämän päivän hehkutus Mersun vauhdista ole ansaittuna verrattuna esimerkiksi Valencian testeihin.Hupaisaa seurattavaa ku schumin yksi nopeakieros saa kaverin jollain tapaa taas olemaan entisaikoijen vauhdissa Keep on dreaming !!