- Liittynyt
- 12.8.2004
- Viestit
- 13783
Autossa valkoisen voisi korvata hiekan värillä. Paljon valkoisia autoja nykyään, Sauberinkin näkisin mieluummin mustana...Muuttukohan tiimin väritys ollenkaan?
Autossa valkoisen voisi korvata hiekan värillä. Paljon valkoisia autoja nykyään, Sauberinkin näkisin mieluummin mustana...Muuttukohan tiimin väritys ollenkaan?
Sauberin väritys kaudella 2005 oli aivan jotain..uskomatonta!Autossa valkoisen voisi korvata hiekan värillä. Paljon valkoisia autoja nykyään, Sauberinkin näkisin mieluummin mustana...
Molin omistus periytyy vissiin Spykerin ajoilta. Jordan/Midland/Spyker oli kuitenkin periaatteessa samaa tiimiä kuin nykyinen FI.Hetkinen?! Minkäs takia Michiel Mol omistaa vielä omistaa vielä osan Force Indiaa? Tuskin ainakaan Verstappenin penkkiä yritä ututtaa talliin.
OHO! Toki jos pelkästään velkarahalla ja isolla riskillä ollaan mediassa patsasteltu niin jossain vaiheessa noutaja aina tulee.Kingfisher on perunut tänään kuusi lentoa, koska polttoainetta ei enää toimitettu velaksi. Rohkea arvaus olisi, että on lopun alkua Mallyan liiketoimille.
Ettei vaan olisi Voima Intian kuolonmarssin alkusoittoa... Tosin Sahara tuo käteistä talliin. Ja mikä nottei tän kauden näytöillä luulis saavan lisää sponsoreitaJos en vallan väärin muista, niin jo 2008 lamassa Mallya joutui laittamaan muut liiketoimintansa pantiksi lainalle, jolla hän sai lentoyhtiön toiminnan turvattua.
2009 ennen Span kisan huippusuorituksen muistelen olleen todella isoja talousvaikeuksia olleen huhujen mukaan, uhattiin jopa autot takavarikoida jos ei velkoja makseta??Ettei vaan olisi Voima Intian kuolonmarssin alkusoittoa... Tosin Sahara tuo käteistä talliin. Ja mikä nottei tän kauden näytöillä luulis saavan lisää sponsoreita
Radio 5livellä on kuulemma sanottu FP1:n aikana, että kumpikaan ei myynyt mitään, vaan Sahara otettiin mukaan uudeksi osakkaaksi osakepääomaa kasvattamalla.Niin periytyy, ja oli tähän kauppaan asti 50 prosenttia. Sahara osti kahdeksan prosenttia Mallyan puolikkaasta ja 34 prosenttia Molin potista.
Kuulin saman, mutta tämä on ristiriidassa omistussuhteiden muutoksen (myös tallilta tullut tieto) kanssa.Radio 5livellä on kuulemma sanottu FP1:n aikana, että kumpikaan ei myynyt mitään, vaan Sahara otettiin mukaan uudeksi osakkaaksi osakepääomaa kasvattamalla.
Juuri tätä tarkoitin.En jaksa lukea Sawardin linkkiä, mutta jos Molin ja Mallyan osuudet ovat ennen olleet 50-50, niin miten pelkästään osakepääomaa kasvattamalla voi nämä osuudet olla 15-42.5?
Eikös se "laiha malli" ollut pelkästään Monza Special?Aika-ajoista bongasin autojen siirtyneen takaisin vanhaan pyöreämpään keulamalliin. Mahdollisesti näin on käynyt jo aijemmin mutta nyt satuin huomaamaan.
Mikä kuva Force Indian autojen keulassa oikein on?