OoPee
Nuori ikäisekseen
Voidaan perustaa Mossen kanssa tuplaputkilla retsottelevien oma toikki :frank:Wau - tuplaputket
Voidaan perustaa Mossen kanssa tuplaputkilla retsottelevien oma toikki :frank:Wau - tuplaputket
Tohon sen tuntuu menevän. Hiukan samahan se on ton mun CX-5.n kanssakin. Pirun tyytyväinen, että tulin valineneksi varustelutason, johon kuului vakiona peruutuskamerat ja -tutkat. Kai ilmankin pärjäis, mutta takaikkunan koko suhteutettuna auton kokoon on yksinkertaisesti vähän pieni ja lisäksi se takaikkuna on niin korkealla, että esim. takana olevan auton konepeltiä ei näy, mikä ei ainakaan helpottais taskuperuutusta ahtaaseen rakoon.Aika huonosti tosta vaan näkee ulos. Takaikkuna on onnettoman pieni, mutta pakitusta varten on kamera ja tutka (??!?).
Siellä on semmoinen sininen korkki, josta laitataan pissapojan nestettä.Wau - tuplaputket
Kerros heti tekniset ominaisuudet konehuoneen puolelta!
Olenko vittuillut ihan turhaan, autoa aiemmin näkemättä :frown:
Mä en edes tiedä minkävärinen toi korkki mun autossa onSiellä on semmoinen sininen korkki, josta laitataan pissapojan nestettä.
Peruutustutka pitäisi olla vakiovaruste autossa kuin autossa. Säästyisi miljoonia parkkipaikoilla sattuvista vahingoista. Kaikilla ei välttämättä ole ulottuvuudet hallussa ja näkyvyys taakse on nykyautoissa todella huono. Samoin ajonvakautusjärjestelmä saisi olla pakollinen.Tohon sen tuntuu menevän. Hiukan samahan se on ton mun CX-5.n kanssakin. Pirun tyytyväinen, että tulin valineneksi varustelutason, johon kuului vakiona peruutuskamerat ja -tutkat. Kai ilmankin pärjäis, mutta takaikkunan koko suhteutettuna auton kokoon on yksinkertaisesti vähän pieni ja lisäksi se takaikkuna on niin korkealla, että esim. takana olevan auton konepeltiä ei näy, mikä ei ainakaan helpottais taskuperuutusta ahtaaseen rakoon.
Joo siis kun lähdin autoa ostamaan, olin sitä mieltä, että tutkat (etenkin takana, mutta mieluusti myös edessä) tarttee olla, mutta mitään peruutuskameraa en kyllä tartte. Kun ensimmäisen kerran peruutuskameraa käytin (mikä muuten tapahtui vasta auton luovituksen jälkeen, koeajossa unohdin moista kokeilla, kun ei tullu peruuteltua), muuttui mieli heti. On se vaan ihan perkeleen näppärä, kun näkee takaa just eikä melkein paljonko siellä on tilaa. Samoin ne suoraan peruuttavan auton taakse pomppaavat peruutusvaloista ja auton liikeradasta täysin piittaamattomata jalankulkijat ja autot huomaa paljon aiemmin. Toki on kuitenkin selvää, että liiallinen tekniikkaan luottaminen ja ruutuun tuijottaminen voi koitua kohtalokkaaksi, mutta apuvälineitähän nuo vaan ovat ja sellaisina niitä pitää kohdellakin. Etenkin noi systeemit, jotka varoittavat jos ajat kaistaviivoitusten ylitse ilman vilkkua tai jos takaa tulee naapurikaistalla joku kuolleessa kulmassa, on semmoisia nice-to-have-jutskia, joihin en ainakaan minä uskaltais kuitenkaan täysin luottaa. Yllättävänkin hyvin ne kuitenkin toimii, jopa huomattavasti paremmin kuin olisin kuvitellut.Peruutustutka pitäisi olla vakiovaruste autossa kuin autossa. Säästyisi miljoonia parkkipaikoilla sattuvista vahingoista. Kaikilla ei välttämättä ole ulottuvuudet hallussa ja näkyvyys taakse on nykyautoissa todella huono. Samoin ajonvakautusjärjestelmä saisi olla pakollinen.
Eikös tuo jo uusissa autoissa ole :thumbfh:Peruutustutka pitäisi olla vakiovaruste autossa kuin autossa. Säästyisi miljoonia parkkipaikoilla sattuvista vahingoista. Kaikilla ei välttämättä ole ulottuvuudet hallussa ja näkyvyys taakse on nykyautoissa todella huono. Samoin ajonvakautusjärjestelmä saisi olla pakollinen.
Suomessa tuo näkyy ehkä vuonna 2040.Eikös tuo jo uusissa autoissa ole :thumbfh:
Edit: Onkin näemmä vasta ens vuonna.
Jos se on ihan pakko olla ranskalainen, niin osta sitten citikka tai pösö, mutta älä renaulttia.Entäpä 2012-mallinen 85-heppanen diesel Twingo, jolla ajettu 39 000 ja jossa on käytännössä kaikki varusteet mitä Twingoon saa (joka ei toki ole paljoa...vakionopeudensäädintä, ilmastointia ja keskuslukitusta ja aluvannetta yms).
Onko kokemusta?
Kaupunkikulutukseksi luvataan 4,1/100 km ja tien päälle 3,1.
Seatin Made in Spain (käytännössä kaikkiin tuotteisiin pätee) on sama kuin suomalaiselle Made in Finland, eli hintaa nostava, ei alentava juttu.Entäs saako paikallista suuruutta, eli Seattia, halvemmalla sieltä?
Noh...mikäs? Tuo Twingo-versiohan on saanut hyvät arvostelut vähän joka puolella.Jos se on ihan pakko olla ranskalainen, niin osta sitten citikka tai pösö, mutta älä renaulttia.
Oikeesti :nope:
Espanja, tuo Euroopan Suomi.Seatin Made in Spain (käytännössä kaikkiin tuotteisiin pätee) on sama kuin suomalaiselle Made in Finland, eli hintaa nostava, ei alentava juttu.
Ruoan kanssa sama juttu: taivastelevat miten Suomessa syödään Tsernobylin säteilyruokaa, eikä puhdasta espanjalaista ruokaa. Apteekkari kertoi, että oli käynyt Suomessa kesällä, niin ei perhe uskaltanut käyttää maitoa ollenkaan, kun ei ollut puhdasta espanjalaista maitoa saatavilla vaan suomalaista, joka hänen mielestään on potentiaalinen bakteeripesäEspanja, tuo Euroopan Suomi.
Paras tähänastisista vaihtiksista.Entäpä 2012-mallinen 85-heppanen diesel Twingo, jolla ajettu 39 000 ja jossa on käytännössä kaikki varusteet mitä Twingoon saa (joka ei toki ole paljoa...vakionopeudensäädintä, ilmastointia ja keskuslukitusta ja aluvannetta yms).
Onko kokemusta?
Kaupunkikulutukseksi luvataan 4,1/100 km ja tien päälle 3,1.
Tomaatit voidaan tuoda Espanjasta!Ruoan kanssa sama juttu: taivastelevat miten Suomessa syödään Tsernobylin säteilyruokaa, eikä puhdasta espanjalaista ruokaa. Apteekkari kertoi, että oli käynyt Suomessa kesällä, niin ei perhe uskaltanut käyttää maitoa ollenkaan, kun ei ollut puhdasta espanjalaista maitoa saatavilla vaan suomalaista, joka hänen mielestään on potentiaalinen bakteeripesä
No mulla on ollu kaks Renaultia. Ensimmäinen ja viimeinen :dunno:Noh...mikäs? Tuo Twingo-versiohan on saanut hyvät arvostelut vähän joka puolella.