WebSlave
Trackman
- Liittynyt
- 9.2.2005
- Viestit
- 29660
Ei ole, kyllä niille mainosarvosta maksetaan kuten muillekin urheilijoille. Tai sitten golf on tosi vaarallista.koska vaara on yksi syy miksi heille maksetaan niin paljon.
Ei ole, kyllä niille mainosarvosta maksetaan kuten muillekin urheilijoille. Tai sitten golf on tosi vaarallista.koska vaara on yksi syy miksi heille maksetaan niin paljon.
Olet väärässä.Ei ole, kyllä niille mainosarvosta maksetaan kuten muillekin urheilijoille. Tai sitten golf on tosi vaarallista.
So what? Vaara on suurempi kuin ykkösissä, mutta markkina-arvo alhaisempi. Haluat jostain kumman syystä turvallisuuden lisääntyessä vähentää kuljettajien palkkoja. Miten vähennät nollasta, kun osa jo nyt maksaa paikastaan? Nämä kaksi asiaa ovat täysin toisistaan riippumattomia ja viikonlopun tapahtumien jälkeen osoittaa lähinnä vain huonoa makua.Second tier.
Viestini oli pahaa makua osoittava ja pyydän anteeksi. Kuonusta tulee ongelmaa siinä, että miten se saadaan hajoamaan? Jos pystyvät tekemään kuomun mistä ei irtoa teräviä kappaleita, niin go for it.So what? Vaara on suurempi kuin ykkösissä, mutta markkina-arvo alhaisempi. Haluat jostain kumman syystä turvallisuuden lisääntyessä vähentää kuljettajien palkkoja. Miten vähennät nollasta, kun osa jo nyt maksaa paikastaan? Nämä kaksi asiaa ovat täysin toisistaan riippumattomia ja viikonlopun tapahtumien jälkeen osoittaa lähinnä vain huonoa makua.
Lauseen jälkimmäistä osaa en välttämättä tajunnut. Tarkoitatko sen renkaan pinkoamista siitä kuomusta?Lisäksi se FIA:n kuomutesti oli aika murhaava kuomujen uskottavuuden kannalta.
Joo se mieli muuttuu kummasti kun joku kuolee, vaikka riskit on ollut tiedossa jo aikasemmin.Kyllä tässä tarvitaan yksi vakava onnettomuus, ennen kun näitä kupuja aletaan harkitsemaan. Viime vuonna Abu Dhabissa Schumin pää oli lähellä joutua Force Indian renkaan ruhjoamaksi, ja jos olisi jyrännyt Schumin pään yli, joka olisi koitunut Schumin kuolemaksi, niin olisi kaikilla eri ääni kellossa kupujen suhteen.
Toisaalta ymmärrän sen, että kaikki heijastukset saattavat haitata näkyvyyttä esim. Singaporen valoissa, ja tulipalo häkämyrkytykset ym...
Ja miten Massalle järjestetään valkoinen kuomu?Mikäs siinä. Eivät ne hirveän näköisiä olisi, junnuna piirtelin futuristisia formuloita missä oli kaiken maailman härpäkkeitä ja kuomut. Tulisikohan niihin samanlainen sävytys kuin kuljettajien visiireihin?
Entä sateella? Miten hoidetaan huurtuminen ja veden poisto 'tuulilasilta'?
Vaihdetaan varikollaJa miten Massalle järjestetään valkoinen kuomu?
Ilmastointilaite ja tuulilasinpyyhkijä?Entä sateella? Miten hoidetaan huurtuminen ja veden poisto 'tuulilasilta'?
Olihan tuossa riskinsä (onko ykkösissä ainuttakaan kolaria tai törmäystä missä ei olisi riskejä?), mutta osoittihan jälleen sen, että kuljettaja kera kalleimpansa on nykyään erittäin hyvin suojassa tuon kaltaisissakin, itseasiassa todella harvinaisissa kolareissa. Lisäsuojaustahan kuljettajille tuli viimeksi kaudelle 2008, kiitos Coulthardin ja Wurzin ´07 Melbournen törmäyksen.Kyllä tässä tarvitaan yksi vakava onnettomuus, ennen kun näitä kupuja aletaan harkitsemaan. Viime vuonna Abu Dhabissa Schumin pää oli lähellä joutua Force Indian renkaan ruhjoamaksi, ja jos olisi jyrännyt Schumin pään yli, joka olisi koitunut Schumin kuolemaksi, niin olisi kaikilla eri ääni kellossa kupujen suhteen.
Jeps. Sitten on vielä nämä tilanteet joissa mitkään vaijerit eivät auta yhtään mitään.Sitten kun fia on tutkinut asian ja päättävät että se on kaikenkaikkiaan turvallisempi ja parempi ratkaisu niin olen sen kannalla.
Itselle sillä ei niin väliä ole, mutta en usko että asia on niin mustavalkoinen kuin monessa paikkaa halutaan ymmärtää.
http://www.youtube.com/watch?v=pv6wXh7vYHk
Esim. tuossa tilanteessa jo ennen Petrovin kolaria on lähellä ettei joku isompi osa lennä päin kuskia. (Olisiko ollut osa Sutilin vannetta ?)
Joka tapauksessa molemmissa ratkaisuissa on omat vaaransa, tietysti monet riskit tulevat asian yhteenlasketusta vaikutuksesta, esim. nykyiset korkeat keulat ovat vaarallisia onnettomuuksien sattuessa.
Unohda. Pullon henki oli vahvasti läsnä kyseisessä kommentissa.Miten avopyöräisyys liittyy ohjaamon kattamiseen?