Renngeist
Soldiers of Antisthenes
Tuolla Paimion ajoharjoittelukeskuksessa oli ihan oikeita kolariautoja tarinoineen, niin siellä sitten sai toisen auton kohdalla vielä valita, että kenen paikan autosta valitsisi.
Tarina menee siis niin, että kolmihenkinen seurue lähtee liikkeelle mustalla Citroën Xsaralla (kuvassa etualalla), jossa renkaissa vielä lainmukaiset 2,1 mm urasyvyiset renkaat. Sateinen ilta on jo pimennyt ja seurue on matkalla pikatiellä kohti kaupunkia. Pikatiellä eräs auto yrittää ohittaa Xsaraa, jolloin autossa olevat matkustajat kannustavat kuljettajaa kilpailuun ohittavaa autoa vastaan. Nopeus nousee noin sataan kilometriin tunnissa, kunnes auto joutuu vesiliirtoon ja kuljettaja menettää ajoneuvon hallinnan. Kolmannen korjausliikkeen jälkeen auto päättyy oikealla kyljellä liikennetaulun tolpan ympäri. Takapenkkiläisen matkustajan sisäelimet menevät muusiksi ja tämä kuolee välittömästi. Etupenkin matkustaja saa voimakkaan iskun selkärankaan ja halvaantuu kainalosta alaspäin. Kädet toimivat välttävästi, mutta loppusuoralla olleet DI-opinnot jäävät kyllä auttamatta kesken. Monen sadan tuhannen euron kuntoutus onnistuu, ja vakuutusyhtiö maksaa siitä 80%, kun pienillä naarmuilla selvinneen kuljettajan suonissa kulkevasta nesteestä yli 99,88% on verta.
Eli sama kysymys, minkä näistä kolmesta paikasta valitsisit?
Tarina menee siis niin, että kolmihenkinen seurue lähtee liikkeelle mustalla Citroën Xsaralla (kuvassa etualalla), jossa renkaissa vielä lainmukaiset 2,1 mm urasyvyiset renkaat. Sateinen ilta on jo pimennyt ja seurue on matkalla pikatiellä kohti kaupunkia. Pikatiellä eräs auto yrittää ohittaa Xsaraa, jolloin autossa olevat matkustajat kannustavat kuljettajaa kilpailuun ohittavaa autoa vastaan. Nopeus nousee noin sataan kilometriin tunnissa, kunnes auto joutuu vesiliirtoon ja kuljettaja menettää ajoneuvon hallinnan. Kolmannen korjausliikkeen jälkeen auto päättyy oikealla kyljellä liikennetaulun tolpan ympäri. Takapenkkiläisen matkustajan sisäelimet menevät muusiksi ja tämä kuolee välittömästi. Etupenkin matkustaja saa voimakkaan iskun selkärankaan ja halvaantuu kainalosta alaspäin. Kädet toimivat välttävästi, mutta loppusuoralla olleet DI-opinnot jäävät kyllä auttamatta kesken. Monen sadan tuhannen euron kuntoutus onnistuu, ja vakuutusyhtiö maksaa siitä 80%, kun pienillä naarmuilla selvinneen kuljettajan suonissa kulkevasta nesteestä yli 99,88% on verta.
Eli sama kysymys, minkä näistä kolmesta paikasta valitsisit?