Ei saakeli. Vaimo ilmoitti kyllä että mehän ei lomalla juosta minkään kartingin takia. Ei ehditä millään kuulemma jatseilta tohon mennessä. Vielä kun näyttää että ollaan siellä lauantainakin. :dunno:. Eli täytyy jättää toiseen kertaan taaskin.
Ei saakeli. Vaimo ilmoitti kyllä että mehän ei lomalla juosta minkään kartingin takia. Ei ehditä millään kuulemma jatseilta tohon mennessä. Vielä kun näyttää että ollaan siellä lauantainakin. :dunno:. Eli täytyy jättää toiseen kertaan taaskin.
Meillä ei ole tapana vittuilla tällä forumilla.*KUVA*
aijai, täähän on jo melkein anuspuukkoon verrattavissa oleva kuva
Forssassa mahtuu kyllä autoihin.Ok, kiitoksia kommenteista, pitää vielä harkita hetki. Mulla ongelmina on että lonkkaluut on tolkuttoman leveät, lisäksi ei tuo pituus tai painokaan auta, mutta kyllä tuolta varmaan silti auto löytyisi.
Joku (FO110K?) sanoi jossain vaiheessa jossakin, että koittavat kehittää vielä tän vuoden puolella kiinteämpää ratkaisua noihin lisäpolkimiin.Persjalkaisilla (kuten minä) on vaan se ongelma, että kaasupoljinta joutuu painamaan aivan kengänkärjellä kurottamalla jotta saa painettua pohjaan asti.
En tiedä mikä on, mutta eivät ole saaneet vielä tilannetta korjattua. Käytössä olevat polkimien lisäpalikat ovat onnettomat ainakin omalle mitoitukselle ja tunto ajoon häviää tyystin. Ainakin se lisäpalikoiden raastinrautapinta kannattaisi ehkä korvata silkoisemmalla vaihtoehdolla?
jep minä.Joku (FO110K?) sanoi jossain vaiheessa jossakin, että koittavat kehittää vielä tän vuoden puolella kiinteämpää ratkaisua noihin lisäpolkimiin.
Joku (FO110K?) sanoi jossain vaiheessa jossakin, että koittavat kehittää vielä tän vuoden puolella kiinteämpää ratkaisua noihin lisäpolkimiin.
"Kiinteämpi ratkaisu lisäpolkimiin" => Kasvuhormonipiikitys tumpeille?jep minä.
Puhuivat viimeksi varikolla että ratkaisu olisi jo suunniteltu, eivät vaan ole kerinneet ymppään niitä autoihin.
Pitäisi tulla kesän kuluessa, ainakin lepailivat
Kyllä on meidän sarjassa monenlaiset ongelmat. Toiset ei yletä kaasulle ja toisilla on polvet suussa.Persjalkaisilla (kuten minä) on vaan se ongelma, että kaasupoljinta joutuu painamaan aivan kengänkärjellä kurottamalla jotta saa painettua pohjaan asti.
toivottavasti ei, mutta jos on niin ei hätää, testataan sen piikin tehokkuus Livestrongin lyhyimmillä jäsenillä ensiksi :thumbup:"Kiinteämpi ratkaisu lisäpolkimiin" => Kasvuhormonipiikitys tumpeille?
On, toisaalta ei se väärin ole että kuskeista löytyy erojaKyllä on meidän sarjassa monenlaiset ongelmat. Toiset ei yletä kaasulle ja toisilla on polvet suussa.
Heti ollaan hakemassa lisäpotkua urheilulääketieteen kunniakkaalta alalta."Kiinteämpi ratkaisu lisäpolkimiin" => Kasvuhormonipiikitys tumpeille?
Yrittäkää ihmeessä kuitenkin valmiiksi miettiä jokin korvaava ulkokisa.Toivotaan nyt vaan ettei tule kisan perumista.
Kannatetaan.Uudelle asfaltille iso:thumbup: Ja jos sattuisi niin että ei päästä 20.päivä ajamaan niin ei mitään korvaavaa kisaa muualla vaan uusi päivämäärä Forssaan, jooko?
Tämän kysyin heti puhelussa, niin täyteen buukattuja päiviä heillä paitsi syyskuun viimeinen perjantai, mutta silloin on heti seuraavana päivänä jo Hangon lauantaikisa.Uudelle asfaltille iso:thumbup: Ja jos sattuisi niin että ei päästä 20.päivä ajamaan niin ei mitään korvaavaa kisaa muualla vaan uusi päivämäärä Forssaan, jooko?
Ok, kuullostaa järkevältä ja iso kiitos Ruisrock kyydityksestä. Niin ja kiitos kisaseurastakin.Tämän kysyin heti puhelussa, niin täyteen buukattuja päiviä heillä paitsi syyskuun viimeinen perjantai, mutta silloin on heti seuraavana päivänä jo Hangon lauantaikisa.
Nyt en ala korvaavaa etsiä, koska noin yhdessä viikossa taidamme jo tietää, voiko Forssassa ajaa 20.7. Jollei, ensi viikosta lähtien korvaavaa sitten heinäkuun lopusta syyskuun alkuun jollekin viikonlopulle voi alkaa etsiä koska kisoja vähän harvemmin (18.8. ja 29.9.).
No ajat vaan Forssaan ja nökötät katselemassa asfalttikonetta neljästä kasiin. Menee ihan minuutilleen vimpan päälle oikein, eikä tule yhtään luppoaikaa, jonka voisi käyttää johonkin muuhun.Voi arsen hole, jos peruuntuu. On nimittäin menoaikataulu ko. viikolle jo sekunnintarkkaan suunniteltu ja silleen...
Mukava oli katsoa kisaa ja jutella formuloista enempikin. Viime vuonna katsoin samassa paikkaa Dompparin seurassa Silverstonen, ja silloin oli värit epäkohillaan. Mm. Ferrari oli pinkki.Ok, kuullostaa järkevältä ja iso kiitos Ruisrock kyydityksestä. Niin ja kiitos kisaseurastakin.