Katsellaan finaalien automäärää sitten paikan päällä. Jos oikein munkki käy, saattaisi olla 7kpl tasaveroisia autoja käytettävissä, kuten tiistaikisassa oli.Nyt on sopiva kuskimäärä neljälle ryhmälle. Aina vara-autokin. Vai onko aikomus 7auton A-finaaliin?
Edellisellä sivulla olevissa Racer X:n postauksen kuvissa, kolmannessa kuvassa kiinnitti huomiota, että autoissa on ratti tiputettu ihan kuljettajan syliin. Mahtaako kaikissa autoissa olla sama asia rattiakselin kulman suhteen? Luulen että kartteja olisi tarkoitus ajaa siten, että jalat menee ratin alta, eikä ole sen sivuilla kuten auto #7 taaempana kuvassa osoittaa. En oleta, että näihin tulisi mitään muutosta, koska suurin osa normivuokraajista on varmaan lapsia ja nuoria.
toissapäivänä 14%Vielä ei näy touhutippoja.
Viikon vatsatauti olis kyllä hermoja raastava, mutta siihenhän me ei uskota!Hieno tunne herätä aamulla huonoon oloon ja samantien vessaan eli toisin sanoen vatsatautia iskee päälle. Viime viikolla oli flunssaa, mutta meni viikossa ohi. Katellaan nyt miten kisan kanssa käy.
Ehtii ennustus vielä muuttua, mutta toivottavasti ei. Jos Forssa menee yhtä reisille kuin kaksi edellistä kisaa, niin mielenkiintoni loppukautta kohtaan saattaa vähän hiipua.Ei sada perjantaina.
Pirkanmaan Fosari osoitti sen, missä mennään omien vehkeiden kanssa. :|Edit: ja sehän voi mennä reisille kelistä riippumatta. Sarjan taso kun on koko ajan parantunut, mutta minä en.
Tai sitten niin, että kärkikuskit antaisivat heikommilleen vähän enemmän vinkkejä kisojen aikana ja kisojen välisenä aikana järkkäisivät jopa ajovalmennusta. Ymmärrän toki, jos tähän ei ole kiinnostusta.Vähän sarja junnaa paikallansa sillä tavalla, että jo pitkään samat nimet kärkipäähän odotettavissa... ei haittaisi mua nähdä ihan uusiakin voittajia ja podiumisteja. Nyt siellä on kärkisijoilla lähinnä tyyliin 10-20v lajia harrastaneita. Itse voisin ainakin olla mukana pari krt kaudessa ns herrasmiesdiilissä että muutamakin tällainen kärkikaveri jättää jonkun kisan väliin samanaikaisesti, ja mielenkiinnolla tuloksia odottelemaan. Ehkä paska idea, puhun vain omien ajatusten (joihin lähtisin mukaan) puolesta saada lisää intoa ja virtaa jo sijoihin 5-15 puuduttavasti tottuneisiin, siksikin koska eivät ole pennusta asti kauan sitten lähteneet ajokokemusta kartuttamaan kuten esimerkiksi itse tein, ja se on eduksi. Ehkä tähän voi tulla vastauksia että tuntuu sitten keinotekoiselta ja laimealta, en tiijä. Toki se olisi täysin vapaaehtoista, ja veikkaisin, mahdollisesti, muutamankin lähtevän tähän kyllä mukaan kunhan vaan kisojen määräkin pysyy riittävänä. Nyt, teilatkaa (tai ehkäpä kokeneimmat "virkaveljet" älkää kun eihän nää ole virallisia lisenssikisojakaan). Mikä vaan edistäisi hyvää henkeä, ja sarjan elinvoimaisuutta jottei se alkaisi saman toistona puuduttaa ja kuihtua.
Itse en nopeasti osaa muuta sanoa, kuin ajolinjoista päällimmäisenä höpisisin, sekä en ole edes ajatellut, mitä ajovalmentaja mulle sanoisi ja opettaisi. Itse koitan järkeillä miten kannattaa ajaa vaan.Tai sitten niin, että kärkikuskit antaisivat heikommilleen vähän enemmän vinkkejä kisojen aikana ja kisojen välisenä aikana järkkäisivät jopa ajovalmennusta. Ymmärrän toki, jos tähän ei ole kiinnostusta.