KKWCS 2013, 3. kilpailu, Forssa Karting

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Nyt on sopiva kuskimäärä neljälle ryhmälle. Aina vara-autokin. Vai onko aikomus 7auton A-finaaliin?
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Nyt on sopiva kuskimäärä neljälle ryhmälle. Aina vara-autokin. Vai onko aikomus 7auton A-finaaliin?
Katsellaan finaalien automäärää sitten paikan päällä. Jos oikein munkki käy, saattaisi olla 7kpl tasaveroisia autoja käytettävissä, kuten tiistaikisassa oli.
 

-Japé-

Well-known member
Liittynyt
18.11.2005
Viestit
1290
Edellisellä sivulla olevissa Racer X:n postauksen kuvissa, kolmannessa kuvassa kiinnitti huomiota, että autoissa on ratti tiputettu ihan kuljettajan syliin. Mahtaako kaikissa autoissa olla sama asia rattiakselin kulman suhteen? Luulen että kartteja olisi tarkoitus ajaa siten, että jalat menee ratin alta, eikä ole sen sivuilla kuten auto #7 taaempana kuvassa osoittaa. En oleta, että näihin tulisi mitään muutosta, koska suurin osa normivuokraajista on varmaan lapsia ja nuoria.
 

Örfil

Guest
Edellisellä sivulla olevissa Racer X:n postauksen kuvissa, kolmannessa kuvassa kiinnitti huomiota, että autoissa on ratti tiputettu ihan kuljettajan syliin. Mahtaako kaikissa autoissa olla sama asia rattiakselin kulman suhteen? Luulen että kartteja olisi tarkoitus ajaa siten, että jalat menee ratin alta, eikä ole sen sivuilla kuten auto #7 taaempana kuvassa osoittaa. En oleta, että näihin tulisi mitään muutosta, koska suurin osa normivuokraajista on varmaan lapsia ja nuoria.
:confused:

Ei tuohon ole tehty mitään muutoksia koskaan Forsassa. Ratti on missä on ihan suoralla välityksellä.
 

Williams-

Senior member
Liittynyt
14.5.2003
Viestit
1224
Sijainti
Hyvinkää
Että sellaista

Hieno tunne herätä aamulla huonoon oloon ja samantien vessaan eli toisin sanoen vatsatautia iskee päälle. Viime viikolla oli flunssaa, mutta meni viikossa ohi. Katellaan nyt miten kisan kanssa käy.
 
Viimeksi muokattu:

WoPe

KKWCS Driver
Liittynyt
11.3.2003
Viestit
1573
Sijainti
Vantaa
Hieno tunne herätä aamulla huonoon oloon ja samantien vessaan eli toisin sanoen vatsatautia iskee päälle. Viime viikolla oli flunssaa, mutta meni viikossa ohi. Katellaan nyt miten kisan kanssa käy.
Viikon vatsatauti olis kyllä hermoja raastava, mutta siihenhän me ei uskota!
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Flunssaa täälläkin, mutta eiköhän tuo muutamassa päivässä mene ohi.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13749
Olin eilen sukuloimassa, ja kävin samalla radalla ilmoittamassa näillä näkymin kuskimäärämme 21. Ville tokaisi heti että hienoa se on se ideaalimäärä jotta 1 auto aina varalla/huollossa. Eli 6 olisi joka finaalissa siltä pohjalta...
 

WoPe

KKWCS Driver
Liittynyt
11.3.2003
Viestit
1573
Sijainti
Vantaa
Viime kisan jäljiltä autoa ei saada täysin kuntoon Forssan aika-ajoihin mennessä, koska testattavia osia on niin paljon, mutta uskon että kisassa ollaan iskussa, auto/kuski =)

Tietysti alkava sade ekan ryhmän jälkeen toisi saman joulunaamarin päälle kuten joskus on käynyt :D
 

Jatenski

Well-known member
Liittynyt
23.9.2008
Viestit
412
Mullaki iski flunssa vkl aikana mut eiköhän tässä toivu viikon aikana kisakuntoon.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Ei sada perjantaina.
Ehtii ennustus vielä muuttua, mutta toivottavasti ei. Jos Forssa menee yhtä reisille kuin kaksi edellistä kisaa, niin mielenkiintoni loppukautta kohtaan saattaa vähän hiipua.
Edit: ja sehän voi mennä reisille kelistä riippumatta. Sarjan taso kun on koko ajan parantunut, mutta minä en.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13749
Jollain tavalla oli varmaan facepalm-idea tässä näin.
-Still within
 
Viimeksi muokattu:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Vähän sarja junnaa paikallansa sillä tavalla, että jo pitkään samat nimet kärkipäähän odotettavissa... ei haittaisi mua nähdä ihan uusiakin voittajia ja podiumisteja. Nyt siellä on kärkisijoilla lähinnä tyyliin 10-20v lajia harrastaneita. Itse voisin ainakin olla mukana pari krt kaudessa ns herrasmiesdiilissä että muutamakin tällainen kärkikaveri jättää jonkun kisan väliin samanaikaisesti, ja mielenkiinnolla tuloksia odottelemaan. Ehkä paska idea, puhun vain omien ajatusten (joihin lähtisin mukaan) puolesta saada lisää intoa ja virtaa jo sijoihin 5-15 puuduttavasti tottuneisiin, siksikin koska eivät ole pennusta asti kauan sitten lähteneet ajokokemusta kartuttamaan kuten esimerkiksi itse tein, ja se on eduksi. Ehkä tähän voi tulla vastauksia että tuntuu sitten keinotekoiselta ja laimealta, en tiijä. Toki se olisi täysin vapaaehtoista, ja veikkaisin, mahdollisesti, muutamankin lähtevän tähän kyllä mukaan kunhan vaan kisojen määräkin pysyy riittävänä. Nyt, teilatkaa (tai ehkäpä kokeneimmat "virkaveljet" älkää kun eihän nää ole virallisia lisenssikisojakaan). Mikä vaan edistäisi hyvää henkeä, ja sarjan elinvoimaisuutta jottei se alkaisi saman toistona puuduttaa ja kuihtua.
Tai sitten niin, että kärkikuskit antaisivat heikommilleen vähän enemmän vinkkejä kisojen aikana ja kisojen välisenä aikana järkkäisivät jopa ajovalmennusta. Ymmärrän toki, jos tähän ei ole kiinnostusta.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13749
Tai sitten niin, että kärkikuskit antaisivat heikommilleen vähän enemmän vinkkejä kisojen aikana ja kisojen välisenä aikana järkkäisivät jopa ajovalmennusta. Ymmärrän toki, jos tähän ei ole kiinnostusta.
Itse en nopeasti osaa muuta sanoa, kuin ajolinjoista päällimmäisenä höpisisin, sekä en ole edes ajatellut, mitä ajovalmentaja mulle sanoisi ja opettaisi. Itse koitan järkeillä miten kannattaa ajaa vaan.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös