Off topicia
Ihan vaan tuli mieleen, että kuinkahan suurella intohimolla rajoitettuja eriä super-autoistaan tuottava valmistaja suhtautuu tuollaisiin moottori-sääntöihin? Toki konserni valmistaa tuotteita myös sille kuluttajalle, jolle tärkein specksi on alle 3 litraa satasella, mieluiten sitä kasivitosta, (vai mitä se nyt on?). Ferrarin brändin alla myytävien tuotteiden kohderyhmä tuskin innostuu 1,6 litraisesta pahnapuhaltimesta, olkoonkin turbo sellainen. Suomalaisittain voisi joku, vaikkapa Ajoneuvos, haastatella vaikkapa "jotakuta" suomalaista kiekko-miljonääriä, kuinka hanakasti on hän hankkimassa tuollaisia pelejä talliinsa, kun ei luultavasti tarvitse kulutusta/gallona-hintoja liiemmälti tuijotella. Ookoo,säännöt on toki säännöt, mutta tosiaan tuollainen taloudellisuusajo ei kuulu F-Ykkösiin, ainakaan ennen sähkömoottorin vallankumousta.:dunno::nope: