naukkis
Well-known member
- Liittynyt
- 9.5.2004
- Viestit
- 727
Suora yhteys MGU-H:n ja MGU-K:n välillä on rajoittamaton. Eli vaikka koko kierroksen voi siirtää energiaa kumpaan suuntaan vain haluaa, eikä edes 160Hv rajoitusta ole tuossa tilanteeessa.MGU-K:n takapyörille tuottavan hyötytehon 33s aikaa ei siis voida lisätä tolla "suoralla" yhteydellä. MGU-H:n tuottamaa energiaa voidaan siis käyttää myös turbon kierrosnopeuden säätöön. Mitään ylimääräistä energiaa tuskin halutaankaan tuottaa, tai ei ainakaan MGU-H:lla, koska se saattaa ahdistaa liikaa pakokaasuja.
Ja MGU-H tuottaa energiaa aina maksimimäärän, koko moottorin toiminta perustuu ahtimen sähköiseen jarrutukseen ja sen takia tuossa energiansiirtoketjussa ei ole eikä ikinä voi tullakaan mitään rajoituksia. Turbon turbiini on mitoitukseltaan niin suuri että se ei ahdista pakokaasuja.