ettelbruck
Well-known member
Mites sitten tämä sopii tuohon sapluunaan:Sopimuksen mukaan jokaisesta MM-rallin osakilpailusta on tunnin suora lähetys sunnuntaisin
http://www.acm.mc/documents/4/ITINERAIREF.pdf - ei mitenkään!
Mites sitten tämä sopii tuohon sapluunaan:Sopimuksen mukaan jokaisesta MM-rallin osakilpailusta on tunnin suora lähetys sunnuntaisin
Miten Monte on ikinä sopinut mihinkään sapluunaan??? Omat säännöt niillä on aina olleet...Mites sitten tämä sopii tuohon sapluunaan:
http://www.acm.mc/documents/4/ITINERAIREF.pdf - ei mitenkään!
Voisivat sunnuntaina ajaa taas Monacon f1-rataa. Oli hauska lisä muutama vuosi sitten.Mites sitten tämä sopii tuohon sapluunaan:
http://www.acm.mc/documents/4/ITINERAIREF.pdf - ei mitenkään!
YLE:n haastattelusta selvisi, että se on lähinnä toive (eikä mikään sääntö), että jokaisesta kisasta tulisi TV-pätkää ja että ylipäätään sunnuntaina ajettaisiin. Eli niinkuin epäillä saattoi, niin mitään ei ole vielä sovittuna, vaan "tahtotila" jne.Mites sitten tämä sopii tuohon sapluunaan:
http://www.acm.mc/documents/4/ITINERAIREF.pdf - ei mitenkään!
– Kansainvälisen promoottorin tavoitteena on saada jokaisesta MM-rallista suoraa televisiolähetystä. Siksi mekin muutamme hieman konseptia, sanoo AKK Sports Oy:n toimitusjohtaja Tiina Lehmonen.
– Suoran tv-osuuden on tarkoitus kuvastaa mahdollisimman hyvin rallin luonnetta. Paikkaa en tahdo vielä tässä vaiheessa enempää paljastaa, mutta maastossa ollaan, täydentää Jyväskylän MM-rallin kilpailunjohtaja Kai Tarkiainen.
Suomen MM-rallin reitit painottuvat Keski-Suomeen.
– Ensi vuoden reitti on jo aika hyvin kasassa, ja se on hyvin Jyväskyläkeskeinen, eikä mene niin pitkälle etelään kuin aikaisemmin, Lehmonen sanoo.
http://yle.fi/uutiset/mm-ralli_pitenee_ensi_vuonna/6906231
Jos tuon ottaisi kontekstista pois, niin kuulostaa vaikeasti ymmärrettävältäMitä tulee suoraan osuuteen niin Ouninpohja sopisi erinomaisesti siihen - - -
Ei kai tuollaista sääntöä ole olemassa?Tulisiko näissä visioissa vastaan se, että reitistä vain tietty prosenttiosa saa olla uusia pätkiä?
Mäkin muistan joskus kauan sitten kuulleeni jostain tuollaisesta. Mutta jos se on edelleen voimassa, niin ei se ainakaan ek-nimien perusteella Monten järjestäjiä ole tainnut haitata. Viime vuoden kanssa samoja taitaa olla ainoastaan Sisteron ja Turini (joka sekin ajetaan toiseen suuntaan).Tulisiko näissä visioissa vastaan se, että reitistä vain tietty prosenttiosa saa olla uusia pätkiä?
Voi olla, että muistelen 90-luvun sääntöjäEi kai tuollaista sääntöä ole olemassa?
Rajoitteita torstaina ajettavien erikoiskokeiden määrään asettaa sääntöjen määräämä erikoiskokeiden maksimimäärä joka tällä hetkellä on 28 ja jos perjantaina ja lauantaina on tarkoitus ajaa 9 EK:ta kumpanakin päivänä ei torstaina voi ajaa kuin maksimissaan 4 erikoiskoetta jos sunnuntaina aiotaan ajaa 6 erikoiskoetta.Jos tuon ottaisi kontekstista pois, niin kuulostaa vaikeasti ymmärrettävältä
Itsekin toivon nyt niitä ek-kilometrejä, ettei torstai ole vain shakedown aamulla ja Killeri illalla ja sunnuntai 40 ek-km. Mutta sitähän me emme vielä tiedä.
http://www.autourheilu.fi/38501.aspxPolttoaine-esitys
Esitys hallitukselle :
a) Kansallisten tekniikkasääntöjen (FIN N4WD ja FIN R4WD) mukaisille nelivetoautoille sallitaan 98E5 ja 85RE polttoaine, jotka kumpikin ovat Suomessa normaaleja tieliikenteessä käytettyjä ja huoltamojakelussa olevia polttoaineita.
b) Kansainvälisten tekniikkasääntöjen ja FIA -luokitustensa mukaisille nelivetoautoille sallitaan lisäksi kansainvälisten sääntöjen FIA Liite J:n mukainen polttoaine.
c) Lisäksi rallisäännöissä annettaisiin järjestäjälle oikeus veloittaa astiatankkausta käyttäviltä kilpailijoilta korotettu osallistumismaksu, jos näitä varten on tarpeen järjestää erillinen tankkausalue tai muu tankkaukseen liittyvä järjestely, josta syntyy lisäkustannuksia järjestäjälle.
Hallituksen päätös: Hyväksyttiin teknikkalajiryhmän esitys.
Ei kai olla vaihtamassa takaisin `johtaja auraa´ järjestelmään vai mikä tuo uusi ehdotus on?Tiedä onko täällä ollut juttua:
- Capito (VW) kävellyt WRC -komission palaverista kesken kaiken, koska tyytymätön uuteen lähtöjärjestys -ehdotukseen.
- Skoda testaa youtube-videotten mukaan uutta R5 Fabiaa.