de rong
Banned
- Liittynyt
- 17.1.2005
- Viestit
- 3194
Ja nyt Mika rietastelee jo useemman kanssa.Yhden mällin jälkeen syntyi sitten Hugo.
Ja nyt Mika rietastelee jo useemman kanssa.Yhden mällin jälkeen syntyi sitten Hugo.
Hyi hitto. Avopyöräformulat ovat (tai pitäisi olla) korkeimmalla tasolla (F1) kirurgintarkkaa työskentelyä, jossa taito (kuskien ja insinöörien) mitataan. Jokainen osuma on virhe.Kisathan ovat nykyään muuten hyviä mutta kukkahattutäteily on vienyt kisoista terän. Eli kisoihin tarvitaan enemmän kolareita jotta niistä tulisi mielenkiintoisempia - ja kuskien välille turpaanvetokisoja kolareiden jälkeen
Tarpeettoman hyvät ja varmat kuskit sarjasta ulos ja tilalle lisää Massoja ja Perezejä
Se on sun käsitykses, itse katson aikamme gladiaattoreita jotka vapaaehtoisesti pistävät henkensä likoon ajaakseen kilpaa tosissaan.Tämä pätee myöt DRS/KERS/Pirelli/polttoainesäästelyaikaan. Fiksuimman kuskin tulisi voittaa, ei sen, jolla on isoimmat ballsit, mutta vähän järkeä.
Uskaltaisin väittää, että ainakin 90 % tällä foorumilla kirjoittavista on täysin erimieltä sinun kanssasi siitä oliko Massan kolari viimeisen kisan viihdyttävin tilanne, koska useimmille viihdyttävintä on kovat taistelut sijoituksista ja näyttävät ohitukset.Se on sun käsitykses, itse katson aikamme gladiaattoreita jotka vapaaehtoisesti pistävät henkensä likoon ajaakseen kilpaa tosissaan.
Nythän vaan niin ei saa tehdä ja ennenpitkää koko laji kuolee pois kun ketään ei enää kiinnosta mokoma.
Nythän säännöillä koitetaan sitä kirurgista tarkkuutta poistaa minkä ehditään mutta aina insinöörit ovat askeleen edellä eli autot eivät ole niin vaikeasti hallittavia että hommassa olisi oikeaa jännitystä mukana.
Viimekisan ylivoimaisesti viihdyttävin tilanne oli Massa katollaan. Mitään ei onneksi käynyt mutta sentään hetken aikaa tilanne näytti ihan vakavalta, melkein tuulahdukselta menneiltä vuosilta.....
Ihmiset haluavat viihteestä jotain joka herättää tunteita. Oman idolin kisaaminen toista vastaan voi sellaista herättää mutta jos joku vetää huolella pihalle se herättää ajatuksia kaikissa katsojissa.Uskaltaisin väittää, että ainakin 90 % tällä foorumilla kirjoittavista on täysin erimieltä sinun kanssasi siitä oliko Massan kolari viimeisen kisan viihdyttävin tilanne, koska useimmille viihdyttävintä on kovat taistelut sijoituksista ja näyttävät ohitukset.
Jos tällä foorumilla äänestettäisiin viimeisen kisan viihdyttävimmästä tilanteeksi voiton veisi joko Bottaksen ja Hamiltonin välinen taistelu kakkossijasta tai ne kaksi ohitustilannetta joissa kolme autoa ajoi rinnakkain Kimin oltua kummassakin tilanteessa keskellä.
Sinun mielestäsi esimerkiksi Kubican ulosajo Montrealissa vuoden 2007 kisassa oli sen kisan viihdyttävin tilanne, kun taas muut säikähtivät Kubican ulosajon nähdessään, koska pelkäsivät hänen loukkaantuneen vakavasti.
Kisoja kannattaa seurata sen takia, että ihmisiä kuolee/loukkaantuu? Tän on pakko olla trolli, onhan..??Ihmiset haluavat viihteestä jotain joka herättää tunteita. Oman idolin kisaaminen toista vastaan voi sellaista herättää mutta jos joku vetää huolella pihalle se herättää ajatuksia kaikissa katsojissa.
Jep, F1:siä katsoi monet joita koko laji ei muuten kiinnostanut -94 Sennan kuoleman jälkeen ihan vain sen takia että kisoissa oli oikeasti tapahtunut jotakin jonka takia lajia kannattaa seurata.....
Heh heh, ja höpö höpö. Esim. Sunnuntain kisassa parasta oli Hämäläisen ja Bottalaisen taistelu. Sehän nyt on ihan sama ja yhdentekevää miten joku keskeyttää ekassa kurvissa. Meneekö kumi puhki ja linkuttaessa varikolle menee tukivarsi vai meneekö katon kautta ympäri. Mitä sillä on väliä?Ihmiset haluavat viihteestä jotain joka herättää tunteita. Oman idolin kisaaminen toista vastaan voi sellaista herättää mutta jos joku vetää huolella pihalle se herättää ajatuksia kaikissa katsojissa.
Jep, F1:siä katsoi monet joita koko laji ei muuten kiinnostanut -94 Sennan kuoleman jälkeen ihan vain sen takia että kisoissa oli oikeasti tapahtunut jotakin jonka takia lajia kannattaa seurata.....
Jep jep. Viime päivinä nuo monet lienevät siirtyneet harrastamaan matkustajakoneiden bongausta . Vois kuvitella, että ihan lähiaikoina ei F1-sarjaa aleta kehittää "Kuolonkolareita tarttis saada lisää." -periaatteella.Jep, F1:siä katsoi monet joita koko laji ei muuten kiinnostanut -94 Sennan kuoleman jälkeen ihan vain sen takia että kisoissa oli oikeasti tapahtunut jotakin jonka takia lajia kannattaa seurata.....
Tuolle tielle kun lähtivät, niin olisivat sitten tehneet sen kunnolla NASCAR:in "Chase for the Cup" -tyyliin. Radikaalimpi muutos olisi tuo ollut, mutta siinä päätöskisan suuremman arvon ymmärtää, alkukausi on runkosarjaa jossa haetaan hyviä asetelmia, mestaruuden voittaa se, joka on paras kauden lopussa. Toki, Abu Double on lähempänä F1:n perinteistä "Paras läpi kauden" -meininkiä, mutta ei kuitenkaan päätöskisan tuplapisteineen sitä ole.But physio and prayers aside, Mercedes boss Toto Wolff thinks Hamilton will need serious treatment in November if he loses out to Rosberg as a result of the Bernie Ecclestone-sponsored 'double points' finale in Abu Dhabi.
"It looks like Bernie might be right," said Wolff after Hockenheim. "The last race is going to be the decisive one.
"I don't think it's fair. I don't think we (F1) should have done it.
"Neither of them will care if they won it that way. But the one who loses on double points will need some psychological treatment," he smiled.
Erästä kirjoittajaa lainatakseni "se on sun käsitykses."itse katson aikamme gladiaattoreita jotka vapaaehtoisesti pistävät henkensä likoon ajaakseen kilpaa tosissaan.
Kirurginen tarkkuus on vain koko ajan lisääntymässä, insinöörien ja kuskien myötävaikutuksella. Kaikesta tehdään entistä ammatiimaisempaa. Vanhan ajan arvailuun ja "mä kokeilen" - ajatteluun ei ole enää tilaa, se maksaa sijoja. Maailma muuttuu, ja katsojienkin pitäisi muuttua siinä mukana. Emme elä enää 50- tai 60-lukua.Nythän säännöillä koitetaan sitä kirurgista tarkkuutta poistaa minkä ehditään mutta aina insinöörit ovat askeleen edellä eli autot eivät ole niin vaikeasti hallittavia että hommassa olisi oikeaa jännitystä mukana.
Onneksi kaltaisesi ovat vähemmistössä.Viimekisan ylivoimaisesti viihdyttävin tilanne oli Massa katollaan.
Tunteita juu, muttei sellaisia negatiivisia tunteita, joita kuolemat ja loukkaantumiset aiheuttavat. Jos niistä saa positiivisia elämyksiä, kannattaa kysyä itseltään miksi toisen ihmisen tragedia viehättää ja onko se kovinkin tervettä.Ihmiset haluavat viihteestä jotain joka herättää tunteita.
Autourheilussa on paikkansa sekä hyökkäävälle että harkitsevalle ajotyylille. Lyhyemmät kisat tyyliin F1 hyökkäävälle kilpa-autoilulle ja kestävyyskisat harkitsevalle kilpa-autoilulle.Tämä pätee myöt DRS/KERS/Pirelli/polttoainesäästelyaikaan. Fiksuimman kuskin tulisi voittaa, ei sen, jolla on isoimmat ballsit, mutta vähän järkeä.
Jep, vaikka niillä ei kilpailla ja muutenkin ei ole kauhean mielenkiintoista seurattavaa niin kun yksi mokoma ammutaan alas ja seurauksena on kasa ruumiita asia herättä keskivertokansalaisessa paljon enemmän mielenkiintoa kuin F1-kisat. Ja mediaahan kiinnostavat vain katsojaluvut joten asiaa tarjotaan joka tuutista vaikka asiaan osalliset eivät ole tietoisesti itseään huomion keskipisteeseen tunkeneet vaarallisiksi katsotuilla tekemisillään......Jep jep. Viime päivinä nuo monet lienevät siirtyneet harrastamaan matkustajakoneiden bongausta .
Ihan varmasti katsojat muuttuvat. Jos F1:ssä ei tapahdu mitään koko laji ei ketään kohta kiinnosta. Tähän asiaanhan mm. Niki Lauda haluaa vaikuttaa eli annetaan kuskien ajaa kilpaa keskenään eikä keskeytetä kisaamista koko ajan tarpeettomasti.Kirurginen tarkkuus on vain koko ajan lisääntymässä, insinöörien ja kuskien myötävaikutuksella. Kaikesta tehdään entistä ammatiimaisempaa. Vanhan ajan arvailuun ja "mä kokeilen" - ajatteluun ei ole enää tilaa, se maksaa sijoja. Maailma muuttuu, ja katsojienkin pitäisi muuttua siinä mukana. Emme elä enää 50- tai 60-lukua.
F1 ei ole mikään koppiautosarja, joissa autot ovat keskenään huomattavasti tasaväkisempiä.Jos tämä menee läpi, niin loppuu mun F1:ten seuraaminen.
http://adamcooperf1.com/2014/07/26/team-bosses-keen-on-success-ballast-for-f1/
Eli ovat suunnitelemassa menestyspainoja. :thumbdown
Juuri näin ja miksi tiimipäälliköt on asian kannalla? Tuhlaat 200 miljoonaa kaudessa rakentaaksesi parhaan auton ja kun satut voittamaan, niin sinua rangaistaan lisäpainoilla. Huhuja ollut, että Bernie tahallaan yrittää saada F1:set kuralampeen jotta voisi sitten "halvalla" ostaa oikeudet itselleen takaisin.F1 ei ole mikään koppiautosarja, joissa autot ovat keskenään huomattavasti tasaväkisempiä.