Joppe_001
Well-known member
Niin kuin kauden aikana käytettävien moottorien määrän vähentäminen --> halvempaa? Tarviiko siihen pointtia sen enempää?
Jos määrää halutaan vähentää ja kustannuksia vähentää niin eikö olisi silloin loogista että ei olisi tällaista "pakotietä" että yhden rangaistuksen ottamisella voidaan ottaa vaikka rekkalastillinen uusia moottoreita? Tämä ristiriitaisuus minua tässä ihmetyttää ja ärsyttää. Eli jos halutaan oikeasti säästää ja rajoittaa moottoreiden määrää niin sitten rangaistaan siitä kunnolla jos moottoreita vaihdellaan eikä sallita tällaista kikkailua.Niin kuin kauden aikana käytettävien moottorien määrän vähentäminen --> halvempaa? Tarviiko siihen pointtia sen enempää?
Sääli vain että Watkins on melkein täysin asvaltoitu kymmennessä vuodessa kiitos Nascarin. En usko että siellä nähdään hyvä kisa viikonloppuna, mutta toivon olevani väärässä.On varmaan ihan hlvetin halpaa saada tuollainen fuusioreaktori toimimaan. Nykysäännöt on niin idiootit että ne lamauttaa perässä tulevien tallien kiinni saamisen ihan täysin. Onneksi ensi viikonloppuna tulee MotoGP ja Indycar kisat.
No kun tämä laji, kuten muukin viihde, elää katsojien tuomien rahojen avulla. Toisaalta autovalmistajat haluavat pitää yllä illuusiota ekologisuudesta, koska se on hyvä myyntivaltti kuluttaja-autoissa. Toisaalta halutaan tarjota wanhaa kunnon viihdettä, jotta ne ekoautoja ostavat tuulipuvut katsoisivat kisoja ja haluaisivat ostaa uuden ekologisen Mersun tai minkä lie Renaultin. Ongelmana on löytää hyvä tasapaino eri pr-aspektien välillä.Jos määrää halutaan vähentää ja kustannuksia vähentää niin eikö olisi silloin loogista että ei olisi tällaista "pakotietä" että yhden rangaistuksen ottamisella voidaan ottaa vaikka rekkalastillinen uusia moottoreita? Tämä ristiriitaisuus minua tässä ihmetyttää ja ärsyttää. Eli jos halutaan oikeasti säästää ja rajoittaa moottoreiden määrää niin sitten rangaistaan siitä kunnolla jos moottoreita vaihdellaan eikä sallita tällaista kikkailua.
Paskat keskimääräistä tuulipukua kiinnosta ostamansa auton ekologisuus, vaan paljonko lompakko laihtuu.No kun tämä laji, kuten muukin viihde, elää katsojien tuomien rahojen avulla. Toisaalta autovalmistajat haluavat pitää yllä illuusiota ekologisuudesta,
koska se on hyvä myyntivaltti kuluttaja-autoissa. Toisaalta halutaan tarjota wanhaa kunnon viihdettä, jotta ne ekoautoja ostavat tuulipuvut katsoisivat kisoja ja haluaisivat
ostaa uuden ekologisen Mersun tai minkä lie Renaultin. Ongelmana on löytää hyvä tasapaino eri pr-aspektien välillä.
Tämä. Ne muutamat hipit erikseen mutta valtaosa ihmisistä ostaa auton lompakon perusteella ja ne muutamat sitten tunnesyistä.Paskat keskimääräistä tuulipukua kiinnosta ostamansa auton ekologisuus, vaan paljonko lompakko laihtuu.
Njaa. Itseäni kyllä kovasti kiinnostaa nämä hybridihommat ja miten saada tehoa irti mahdollisimman pienestä moottorista. Autot voisi olla vaikka äänettömiä mun puolesta. Saanut elämässä ihan tarpeeksi kuunnella pärinää. Tosin korvatulpat päässä ajanut itse 'aina'.Tämä. Ne muutamat hipit erikseen mutta valtaosa ihmisistä ostaa auton lompakon perusteella ja ne muutamat sitten tunnesyistä.
Jenkeissä eri lajien konseptit eivät ole kauheasti muuttuneet, kansalle tarjotaan leipää ja sirkushuveja. Ja suosio ei ole hiipunut... muutosten tekeminen vain muutoksen vuoksi on tyhmää. Ihmiset/kuskit ja persoonat kiinnostavat kansaa, ei tekniikan kanssa pelleily.
Formula E kuulostaa (heh) sinun sarjalta. Kuskitkin majuttomia ja hajuttomia F1-dropouttejaNjaa. Itseäni kyllä kovasti kiinnostaa nämä hybridihommat ja miten saada tehoa irti mahdollisimman pienestä moottorista. Autot voisi olla vaikka äänettömiä mun puolesta. Saanut elämässä ihan tarpeeksi kuunnella pärinää. Tosin korvatulpat päässä ajanut itse 'aina'.
Mutta lienen vähemmistössä kieltämättä.
En viestissäni mitenkään viitannut kuskeihin mielestäni. Lisäksi tallien toiminta kiinnostaa kovasti ja soisin vapaammat kädet auton suunnittelun suhteen.Formula E kuulostaa (heh) sinun sarjalta. Kuskitkin majuttomia ja hajuttomia F1-dropoutteja
Ihan samoilla injoilla. Iso vapaastihengittävä moottori ei vain ole tätä päivää, eikä herätä mielenkiintoa. Mäntämoottorin hyötysuhde on niin huono, että vähintään nyt se turbo pitää jo löytyä. Historic-vehkeet sitten erikseen.Njaa. Itseäni kyllä kovasti kiinnostaa nämä hybridihommat ja miten saada tehoa irti mahdollisimman pienestä moottorista. Autot voisi olla vaikka äänettömiä mun puolesta. Saanut elämässä ihan tarpeeksi kuunnella pärinää. Tosin korvatulpat päässä ajanut itse 'aina'.
Mutta lienen vähemmistössä kieltämättä.
Ehdottomasti kyllä! sitten vielä kun saataisiin nämä laitteet käyttämään polttoaineena lentokoneiden saasteita.. tai edes rakkautta ja pinkkiä väriä niin se ois ihan nam nam! Kuka mistään äänistä välittää ja kaikki tykkää asfaltoiduista parkkialueista mutkissa. :alppu: :yuck::yuck:Ihan samoilla injoilla. Iso vapaastihengittävä moottori ei vain ole tätä päivää, eikä herätä mielenkiintoa. Mäntämoottorin hyötysuhde on niin huono, että vähintään nyt se turbo pitää jo löytyä. Historic-vehkeet sitten erikseen.
Tuosta saisi jo Nobelin vähintäänkin :ahem:Ehdottomasti kyllä! sitten vielä kun saataisiin nämä laitteet käyttämään polttoaineena lentokoneiden saasteita.. tai edes rakkautta ja pinkkiä väriä niin se ois ihan nam nam! Kuka mistään äänistä välittää ja kaikki tykkää asfaltoiduista parkkialueista mutkissa. :alppu: :yuck::yuck:
Vanhaan hyvään aikaa tehtaat sai oikeasti hyötyä F1:stä. Nykyisin konsepti on niin hemmetin monimutkainen ja hinnakas ettei ole mitään mahdollisuutta hyödyntää sarjatuotannossa. Varsinkin kun kaikki kehittäminen on miljoona vuotta jäissä.Njaa. Itseäni kyllä kovasti kiinnostaa nämä hybridihommat ja miten saada tehoa irti mahdollisimman pienestä moottorista. Autot voisi olla vaikka äänettömiä mun puolesta. Saanut elämässä ihan tarpeeksi kuunnella pärinää. Tosin korvatulpat päässä ajanut itse 'aina'.
Mutta lienen vähemmistössä kieltämättä.
Jos ykköset haluaa olla edelläkävijä niin pitäisi siirtyä varmaan 100% sähkömoottoreihin. Voisi kuvitella lajin suosion räjähtävän, kumma kun kukaan ei ole vielä sellaista sarjaa perustanut.Ihan samoilla injoilla. Iso vapaastihengittävä moottori ei vain ole tätä päivää, eikä herätä mielenkiintoa. Mäntämoottorin hyötysuhde on niin huono, että vähintään nyt se turbo pitää jo löytyä. Historic-vehkeet sitten erikseen.
Formula E?Jos ykköset haluaa olla edelläkävijä niin pitäisi siirtyä varmaan 100% sähkömoottoreihin. Voisi kuvitella lajin suosion räjähtävän, kumma kun kukaan ei ole vielä sellaista sarjaa perustanut.
Formula E kuulostaa (heh) sinun sarjalta. Kuskitkin majuttomia ja hajuttomia F1-dropoutteja