VAROITUS: Seuraavassa tekstissä olevat linkit sisältävät still-kuvia kohutusta videopätkästä, kuvien ja tekstin lukeminen omalla vastuulla!
Törmäys tapahtuu suoraa pyöräkuormaajan takapainoa vasten loivasti takavasemmalta, joka on paksua valurautaa eikä anna periksi millään muotoa, myös hinauskoukku on vaarallisella alueella, alla havainnollistamiskuva muutamaa millisekunttia ennen törmäystä.
https://www.dropbox.com/s/ltd4ojdcygknris/Still1.JPG?dl=0
Törmäyshetki: Auton nokka osuu takapainon alakulmaan samalla kun kuljettajan takana oleva ilmanottoaukko ja turvakaati osuu takapainon takakulmaan joka on viistetty alaspäin. Osuma tapahtuu pyöräkuormaajasta katsoen loivasti takavasemmalta.
Auton keula ottaessa kiinni pyöräkuormaajan alimpaan kulmaan auton jousitus painuu voimasta kasaan ja auton pohja ottaa kosketuksen tiehen. (huom. kipinät merkkinä tästä.)
Tämä taas nostattaa kuormaajan takapainoa ylöspäin.
https://www.dropbox.com/s/b1pjizit3vm7rpa/Still2.JPG?dl=0
Auton keula nostattaa kuormaajaa onnekkaasti kuljettajan pään yläpuolelle, mutta auton kuljettajan pää silti on osunut/saattanut osua suoraan takapainoon erittäin suurella voimalla kypärän vasemmalle puolelle, josta meille ei löydy kuvatodistetta kypärän kunnosta tukemaan tätä teoriaa.
Tässä vaiheessa auton turvakaari antaa osittain periksi(ehkä?) liian suuren voiman takia ja kuormaajan takapaino alkaa kuoria moottorikatetta ja moottoritilaa irti.
https://www.dropbox.com/s/vitog4d28epx2f8/Still3.JPG?dl=0
Auto jatkaa matkaansa nostaen kuormaajan taka-akselin muutamia kymmeniä senttejä ilmaan ja kääntäen kuormaajaa yli 20 astetta oikealle, linkissä havainnollistamiskuva kuinka koskealle kuormaajan taka-akseli nousee ja kuinka paljon auto kääntää kuormaajaa törmäyksen voimasta. Auto pysähtyy pian tämän jälkeen ja tajuton kuljettaja jää tajuttomana autoon.
https://www.dropbox.com/s/y48qhcfcr154kxw/Stilli4.JPG?dl=0
Ennenkaikkia surkea tapaus :nope: