Jep, ulosajoalueelle jääneen auton tapauksessa tai jos radalla on kunnon puro tai lätäkkö, josta ulosajo on hyvin todennäköinen tuo kyllä toimisi. Pitäisi vain olla pokkaa ottaa se käyttöön jo ennen sitä ensimmäistä ulosajoa, jos selkeästi on vaarallisen paljon vettä.
Kyllä suurin vastuu muuttuvissa olosuhteissa pitää olla kuskilla. Ei ne isot purot ja lätäköt sinne yhdessä kierroksessa muodostu, taikka sitten jos muodostuu niin tuomariston pitäisi viheltää peli poikki samantien.
Vaikea se on tuomariston edes tv-kuvien perusteella sanoa missä on vettä niin paljon ettei voi ajaa vaan kuski tiedottaa tallia ja talli sitten tarvittaessa tuomaristoa.
Laittais muutaman äijän kuuntelemaan reaaliajassa kaikkien tiimien radiokeskustelut ja tarvittaessa sitten tiedotusta tuomaristolle.
Tietenkin eri asia jos radalla on sattunut jotain normaalista poikkeavaa, öljyt taikka hiilikuidun palaset pitkin rataa tietää tiimit ja tuomaristo siitä todennäköisesti ennen kuskia.