mjs
Long easy right sumppuun
- Liittynyt
- 10.7.2007
- Viestit
- 8264
Pelkkää pekulaatiota taas, mutta jos TMG:n roolin pienentäminen liittyy rahankäyttöön/budjettiin/tuhlailuun, niin pahimmillaanhan kyseessä voi olla vaikka Suzuki-tason harrastelijaviritys eikä mikään vakava VW:n kaltainen operaatio. (?)Toyotan tehdastallin tuskin tarvitsee millään kengännauhabudjetilla toimia.
Loogisin vaihtoehto rallitoiminnalle oli hoitaa koko projekti Kölnistä, suurista ja valmiista tiloista, perinteitä kunnioittaen. Vähitellen kävi kuitenkin selväksi, ettei TMG nöyrtynyt yhteistyöhön, jollaista merkin pääjohtaja Akio Toyoda oli mielessään kaavaillut.
Lopulta vaakakuppi nitkahti herra Toyodan hyvin tunteman ja arvostaman Mäkisen suuntaan.
- Kyllä se meni juuri niin kuin oletinkin; Tommi kantaa päävastuun projektista. Se, mikä lopulta on TMG:n osuus, on vähän epäselvää, mutta jotain yhteistyötä he kuitenkin tekevät.
- TMG oli aluksi sitä mieltä, että he osaavat kaiken ja rakentavat maailman parhaimman auton. He tarjosivat aluksi Tommille vetovastuuta, mutta olisivat rakentaneet itse auton. Siinä vaiheessa Tommi löi jarrua, ja sanoi haluavansa myös auton suunnittelun itselleen.
YLE
Sitten kun kuullaan, ketkä/missä/mitä jne. niin voi laittaa mestaruuslippikset painoon. Toistaiseksihan on varmaa lähinnä se että Tommi on päällikkönä ja jotain pitäisi voittaakin mahdollisimman pian.