Kyllä se tuntui olevan melko selkeesti nopeampi. Mutta harvinaisen tiukka oli kärkitaistelu. Daytonan pitkässä kisassa näitä on nähty, mut siellä käy turva-auto niin usein radalla, että autot pysyy nipussa. Ei tuolla taidettu turva-autojen perässä ajella sen jälkeen, kun kisa iltayhdeksältä kunnolla alkoi.SAP Mercedes oli kuitenkin nopeampi ja ansaitsi voiton viimeisen kierroksen nopeudellaan.
Ei juuri tarvitse kun on käytössä tuo code 60/slow zone/paikallinen virtuaaliturva-auto.Kyllä se tuntui olevan melko selkeesti nopeampi. Mutta harvinaisen tiukka oli kärkitaistelu. Daytonan pitkässä kisassa näitä on nähty, mut siellä käy turva-auto niin usein radalla, että autot pysyy nipussa. Ei tuolla taidettu turva-autojen perässä ajella sen jälkeen, kun kisa iltayhdeksältä kunnolla alkoi.
Löysin tiedon, että Lindholm ajoi aiemmin Saksassa Opelin rallisarjaa, johon vaadittiin saksalainen lisenssi.Emil Lindholm #66. Ajaako hän saksalaisella lisenssillä, kun nimen perässä lukee DEU?
Ei varsinaisesti siksi, vaan kun menee päällekkäin LM-testipäivän kanssa... muutoin luokat varmaan olisikin P & GTLM.koska GTLM ei tilanahtauden vuoksi ole mukana Detroit GP:ssä
No joo, jos oikein tarkkoja ollaan niin eihän se tilanahtaus mitään merkitse, kun jaettuja lähtöjä on ajettu ennenkin.Silk Cut Jaguar sanoi:Ei varsinaisesti siksi, vaan kun menee päällekkäin LM-testipäivän kanssa...
Vähän 50/50. Ennen yhdistymistä Belle Islellä ajettu GP ehti olla sekä ALMS että Rolex Sports Car -konseptin tuote.muutoin luokat varmaan olisikin P & GTLM
Krohnin autokunta keskeytti eilen varikolle, olivat jo sitä ennen jääneet 'jalkoihin' varikkokäynnin jälkeen. Kujalan autokunta nousi sentään yhdeksänneksi.GT Masters on tänä viikonloppuna DTM:n bileissä Lausitzringillä. Ensimmäinen lähtö alkaa klo 14:08.
Jesse Krohn #20 lähtee ruudusta 3 ja Patrick Kujala #3 ruudusta 17.
edit: Ja Emil Lindholm #66.
http://www.adac-gt-masters.de/livestream-adac-gt-masters.html
Mä olen muissa kisoissa käynyt Spassa kaksi kertaa ja mennyt sinne junalla Düsseldorfin lentokentältä Aachenin kautta Verviersiin ja sieltä paikallisbussilla radalle. Majoituin Aachenissa.vinkkejä hotelleista, liikkuvuudesta paikanpäällä ja esimerkiksi julkisesta liikenteestä, jolla pääsisi hotelleilta lähelle rataa ja esimerkiksi junaliikenteestä Brysselin ja Spa:n välillä jne. Hotellia varmaan ei nimittäin enää kävelymatkan päästä rataa saa varattua sillä ne ovat aivan varmasti jo täynnä.
Mä olen muissa kisoissa käynyt Spassa kaksi kertaa ja mennyt sinne junalla Düsseldorfin lentokentältä Aachenin kautta Verviersiin ja sieltä paikallisbussilla radalle. Majoituin Aachenissa.
Radan sivut ei näköjään just nyt toimi, mut sieltä löytyy aika hyvät kulkuohjeet julkisella liikenteellä eri suunnista. Sulla ilmeisesti on jo lennot Brysseliin? Onks sulla tarkoitus olla koko vuorokausi radalla vai käydä kisan aikana hotellissa nukkumassa? Paikallisbussi kulkee Verviersin ja Francorchampsin välillä muistaakseni parin tunnin välein. Radan sivuilta pääsee aikatauluihin. Kovin myöhään ei bussi kulje. Bussipysäkki on muutaman sadan metrin päässä portilta.
Brysselistä saavuttaessakin lähin rautatieasema on Verviers. Ehkä sieltä sais vielä hotellihuoneen.
Span kylän asemalta on 10km radalle ja mahtaako sinne viikonloppuisin junat edes kulkea.Nyt kun katsoin vielä SNCB:n sivuilta niin SPA:han kyllä menee junalla alta tunnin Liegestä joten ei se Liegekään katastrofi olisi vaikka mieluummin sitä lähemmäs rataa majoittuisi esimerkiksi juuri Verviersiin tai Pepinsteriin tai johonkin muuhun rataa lähempänä olevaan pikkukaupunkiin.
Me olimme kuuden hengen porukalla viime vuonna katsomassa 24h Spaata, hieno kokemus. Majoitus meillä oli tuolta Stavelotin läheltä lomakylstä (http://www.domainelongpre.be/en). Vuokrasimme kokonaisen mökin. Siitä kulki ohi nuo bussit mutta tajusimme sen vasta jälkikäteen joten radalle ajelimme takseilla. Joiden saaminen onkin aika haaste, varsinkin tuolta kauempaa radalle. Radalta niitä sai hieman paremmin, mutta silti todella huonosti. Tähän kannattaa varautua, eli että jos taksin tilaa hotellin respasta voi mennä tunti ennenkuin joku paikallinen kaartaa jollain kopperolla paikalle... Yöllä tilanne vielä pahempi toki. Bussit kannattaa tosiaan selvittää, käsittääkseni menevät aika lähelle rataa kuitenkin. Kävelemistä on joka tapauksessa paljon tiedossa kun rata-alue on niin laaja.Mulla on siis vasta suunnitelma veljen kanssa että tämä Spahan lähteminen voisi olla hauskaa, joka oli ajatuksen tasolla jo ilmassa pidemmän aikaa, mutta ei konreettisia toimia sen toteuttamiseksi ei ole ollut, mutta viimeviikonloppuna, jolloin saatiin kolmaskin matkaaja mukaan niin oikeasti alkaa kiinnostaa lähteäHarmi tietty että lähdettiin kunnolla toteuttamaan tätä vasta nyt mutta kun ei sitä ikinä tiedä miten nämä ideat etenevät. Joten ei ole vielä lentoja hommattuna, kun ei ole lippuja kisaan tai hotellivarausta ja Byrssel vaikutti olevan se paikka mikä olisi lähimpänä rataa joten ajattelin että sen vuoksi kannattaisi varmaan sinne lentää.
Ja tosiaan tarkoitus olisi kisan aikana käydä hotellissa nukkumassa (Itse voisin olla koko yön radalla, mutta matkaseura tahtoo kyllä yöpyä hotellissa). Katselin tuolta ja pari hotellia kyllä löytyisi jotka voisi olla potentiaalisia yöpymispaikkoja. Liegestä varmasti löytyy hotelleja, mutta sitten joutuisi kulkemaan julkisilla aika runsaasti. Noh, eihän tuo haittaa, näkeepä ainakin maisemaa ja paikallista rautatiekalustoa joka itseäni myös kiinnostaa. Nyt kun katsoin vielä SNCB:n sivuilta niin SPA:han kyllä menee junalla alta tunnin Liegestä joten ei se Liegekään katastrofi olisi vaikka mieluummin sitä lähemmäs rataa majoittuisi esimerkiksi juuri Verviersiin tai Pepinsteriin tai johonkin muuhun rataa lähempänä olevaan pikkukaupunkiin.
Näin pienenä ot:na, mua kiinnostaisi kovasti joskus käydä Spassa joku urheiluautokisa katsomassa (Blancpain, WEC, ELMS...mitä kaikkia siellä vieraileekin) mutta innostusta vähän liennyttää se, että Belgiassa on aina keskikesää lukuunottamatta niin viileä sää. Vertaa esim. Indianapolisiin, joka sijaitsee noin Valencian korkeudella.Kannattaa myös varautua siihen että siellä voi olla hiton kylmä. Taisi olla lähelle nolla astettä yöllä. Meillä ei ollut hirveän hyvää suunnitelmaa yöksi, mutta onneksi pääsimme erään vieraanvaraisen tiimin motorhomeen pariksi tunniksi yön pimeimpinä tunteita lämmittelemään... :