Mun mielestä Rallin MM-sarjan nykyinen systeemi on hyvä, et torstaina shakedown, ja avaus-EK, ja perjantaina ja lauantaina täydet päivät, ja sunnuntaina pari pätkää + Poweri. Toki minun mielestä torstaina sais ajaa 1-2 metsäpätkää ennen yleisöpätkää, mutta ei tää nykyinen systeemi huono ole.
Ite tykkään myös siitä, et sunnuntaina loppuu rallit, en itse digannut ollenkaan kun lauantaina illalla loppui joskus taannoin. Sunnuntaina voisi jopa ajaa viisikin pätkää, sillä saataisiin perjantain ja lauantain pitkiltä päiviltä sitä pituutta pois.
Ja tosiaan jäi tuohon edelliseen viestiini täydentämättä, että myöskin vaihtoehtona se, että reitit viedään pienemmille teille, ettei tarvitse shikaaneja. Toki edelleen voitaisiin tehdä poikkeuksia vaikka Ouninpohjan osalta, että se saataisiin mukaan, koska hei, sehän on aivan mahtava EK.
Ja en nyt tiedä, miksi tästä valitellaan, että autot kulkee liian kovaa, FIA päätti haluta nopeampia ja aggressiivisemman näköisiä autoja, ja sit ihmetellään, et on liian kovat nopeudet. Ja kuskeillehan tässä ei ole mitään ongelmaa, tai ainakin siitä yhdestä edellisellä sivulla olleesta Autosportin haastattelusta pystyi päättelemään sen, että edellisen vuoden Ruotsin rallin supernopeassa pätkässä ei ollut mitään vaarallisuutta ainakin kuskien mielestä, eikä niillä ollut sitä tunnetta Ounistakaan.