Tuossa ylempänä kun oli puhetta, kirjoittaako Bottas twiittinsä itse vai onko Mersulla siihen oma työntekijänsä. Mietin vain että kuka tai mikä taho näistä läpinäkyvistä liirumlaarumeista hyötyy? Suurimmalle osalle katsojista ja faneista tulee lähinnä :yuck: fiilis. Okei, ajan itsekin vm.1994 Mersulla enkä ole sitä välittömästi vaihtamassa pois F1-tiimin politiikan takia
Mutta itse näkisin että sponsorien kannalta paremman näkyvyyden saa, jos välillä kisassa ja haastatteluissa vähän kipinöi. Kun kerrankin hajuton, mauton ja väritön Bottas osoitti edes hieman särmää haastattelussa, niin muutaman tunnin päästä sekin hiotaan pois somen välityksellä.
Näin kärjistetysti ajatellen, jos 30 vuotta sitten fanitti kumpaa tahansa, Prostia taikka Sennaa, niin tupakkamies saattoi päätyä ostamaan Marlboroa joka tapauksessa. Tai Williamsilla Piquet ja Mansell, sponsorina Camel.
Red Bull on tämän ymmärtänyt eikä esim. Verstappenin lausuntoja, ajotyyliä yms. ole kritisoitu tiimin taholta, sillä Red Bull saa tämän ansiosta huomiota joka saattaa vedota potentiaaliseen energiajuoman ostajaan.