Sosiaalisessa mediassa oli jo aika pätevä vastaus tähän aiheeseen:Kohta sitten J-M:ääkin kalustemainoksissa kun ura loppu? Minkähän ketjun leipiin menee.
Jos olisikin niin noin se varmaan sanoisi joka tapauksessa.
Niin kumpi tuolta sitten ekana työttömäksi jää Meeke vai JM. Ei tuo Meekenkään kausi kovin sykähdyttävä ole tähän mennessä ollut. Latvala jos ajaa samanlaisen loppukauden kuin viime vuonna ja on pisteissä taas neljäs, niin vaikea häntäkään on pois potkia. Itse silti mäkisenä saattaisin pistää molemmat pihalle ja ehdottaa Sordolle täyttä kautta jollei Hyundai pysty sellaista tarjoamaan. Olis ainakin varma pisteiden kerääjä..
Ja Anneli Jäätteenmäen mukaan Martti Mannisen faksit tulivat hänelle pyytämättä ja yllättäen.Harri Rovanperän mukaan Kallella ei ole sopimusta
Jospa Latvala siirtyy rallicrossin MM-sarjaan mikäli ei enää saa sopimusta rallin MM-sarjaan.Kohta sitten J-M:ääkin kalustemainoksissa kun ura loppu? Minkähän ketjun leipiin menee.
No mitenkäs tuo sysipaska Tojootti, jota Tänak veisi voitosta voittoon ilman tekniikkamurheita mutta Meeke ja Latvala keräilevät lähinnä tyylipisteitä pirueteilla ja volteilla?Nyt kun tiedämme totuuden tästäkin asiasta... Meeke yritti paikata susipaskaa Citikkaa hanskalla minkä osasi ja lopputuloksena oli lähes aina ulosajo, näinhän se meni.
Ei ole auto tästä paljoa parantunut EP ei ole vieläkään tyytyväinen käytökseen. Ranskalaiselle tuntuu ranskalainen sopivan ihan hyvin.
Modernin ralliautoilun peruskurssin oppikirja, sivu 1: yhteenkään Tommin julkisuuteen antamista lausunnoista ei ole tarpeen suhtautua vakavasti.Voiskohan tästä Mäkisen kommentista päätellä mitään?
Jälkimmäisen ajatuksen osalta kalenteritoimikunta vetäkööt sen eräänkin asian päähänsä. Kausi pitää päättää 1) soralla ja 2) mieluiten vielä mudassa ja liejussa. Jos kahdesta pahasta pitäisi valita, niin ennemmin sitten vaikka Australian pölyssä kuin P-Irlannin assulla.Huhujen mukaan kalenterissa olisi alkupuoliskolla Monte, Ruotsi, Meksiko, Chile, Argentiina, Portugali, Sardinia ja Kenia. Täten kesätauko siirtyy vähän, ja loppukauden avaa Jyskälä, sitten Australia, Turkki, Wales sekä kokonaan asvaltilla ajettavat Katalonia ja Japani. On myös mahdollista, että Turkin sijasta kalenteriin jääkin Saksa, vähän taloustilanteista riippuen. Walesin vaihto Pohjois-Irlannin assukisaan voisi myös tarkoittaa, että kausi päättyy kolmeen assukisaan.
Jouhki sanoi IS:n haastattelussa, että Katsutan rallattelut Yariksella eivät sotke TGR:n kolmen "virallisen" kuljettajan ohjelmaa, vaan ovat ns. oma lukunsa. Jos ja kun Tänak tallissa jatkaa, voisi Toyotan kuvitella julkistavan kuskikolmikkonsa kohtalaisen hyvissä ajoin. M-Sportin osalta kuskiuutisia saadaan varmaan odottaa taas melkein Monten lähtöluetteloon asti. Hyundain osalta tilanne on myös mielenkiintoinen. Adamo tuskin tekee ratkaisuja ennen kuin kausi on paketissa? Siellähän on periaatteessa 1½ paikkaa auki, ja halukkaita on helposti sen 5-6.Tallipaikoistakaan ei ole vielä tullut mitään julkistuksia. Tänakin huhutaan jatkavan Toyotalla, minkä pitäisi tulla julki Saksan jälkeen. Voisiko tallikavereina olla Latvala ja Rovanperä? Jossain mainittiin että Katsuta ajaa ensi kauden vielä "harjoitustiimissä".