Ensinnäkin, kirjoitin moottorista, että kuristinta muokkaamalla, en virittämällä moottoria. Toisekseen, Fordiin ei ole edes mahdollista saada ylivoimaista moottoria, koska Ford. Kolmanneksi moottorin huipputehon määrää tasan tarkkaan kuristimen koko. Aukosta menee tietty määrä ilmaa läpi ja tietystä määrästä ilmaa on mahdollista saada tietty määrä hevosvoimia. Niin kuin Anttil tuossa mainitsi, vääntökäyrän muodon kanssa pystytään pelaamaan. Se on niitä tehtaan hommia. Idea olikin se, että vanhemmissa moottoreissa joissa on heikommat käyttöominaisuudet, kompensoitaisiin vääntöaluetta hieman suuremmalla teholla. Sitä kuristimen kokoa voidaan suurentaa esim 0,2 milliä.
Tämä olisi vähän kuin gt3 autojen bop-tasoitus. Tasoituksia pitäisi olla valmiita muuttamaan myös kesken kauden ja nopealla aikataululla. Jokaisella automallilla voisi olla omat sääntönsä. Ei niitä autoja nyt sentään niin montaa ole. Huomattavasti vähemmän kuin gt3 luokan autoja.