Olipa surullinen uutinen Pääkaupungin loistokkaan rallimenneisyyden päähahmot poistuvat vääjäämättömästi yksi kerrallaan joukosta. Toivottavasti yläkerran Autotalon Primulasta löytyy pöytä, jonka ääressä Mikkola, Mäkinen, Lusenius, Airikkala ja kumppanit pääsevät iskemään juttua ja vertailemaan ajolinjoja.Jorma "Lussari" Lusenius on kuollut. https://www.hs.fi/muistot/art-2000010504652.html
Montako sellaista kisaa Hyundailla ja Toyotalla on viimeisimpien WRC-inkarnaatioidensa aikana, joista on tullut 0 pistettä?https://dirtfish.com/rally/how-wilson-hit-an-unbeaten-wrc-300/
Ei muuta kun tekemään perässä. Jos autovuokraamo pystyy niin kai muutkin?
Vale < emävale < tilasto.... Tilastot voidaan saada näyttämään miltei mitä vaan kun kriteerit asetetaan sopivasti. TOyota ja Hyundai ei varmaan oo ees kilpailleet 300 perättäisessä kilpailussa...https://dirtfish.com/rally/how-wilson-hit-an-unbeaten-wrc-300/
Ei muuta kun tekemään perässä. Jos autovuokraamo pystyy niin kai muutkin?
https://tukes.fi/rallitapahtuman-turvallisuus
Nyt on rallin järjestäminen helppoa... Noudattaa vain ohjeita...
Lisää asiastahttps://www.autosport.com/wrc/news/hyundai-able-to-save-part-of-2025-wrc-car-plan-after-fia-u-turn/10628065/
Hyundain tulevaisuuden näkymiä.
Toisaalla uutisoidaan Hyundain lähtevän ratapuolen kestävyyskisoihin
https://sportscar365.com/lemans/wec/hyundai-closing-in-on-lmdh-decision/
Tää on kyllä hyvä koska viesti tulee nyt kuskeilta jotka varmasti ralliperunat mieltävät hengenheimolaisikseen toisin kuin AKK:n tai Tukesin edustajat.
Yksi näkökulma aiheeseen lisää, tällä kertaa kilpailijan lintuperspektiivistä.