Bullet Tooth Tony
Well-known member
- Liittynyt
- 24.9.2016
- Viestit
- 371
Ei tietenkään mitään järkeä olisi että hybrid pois ja lisäpainot. Vaatii varmasti muutoksia alustaan /jousituksee jos auto kevenee huomattavasti, mutta ei ne muutokset ja lisätestit voi maksaa niinpaljoa kun nyt annetaan ymmärtää. Mites DTM ja lisäpainot, vaatiiko miljoonien alustan uudelleensuunnittelun joka kerta kun tulee ja poistuu painoa, no ne lisäpainot kai siellä on luokkaa 10-15kg veikkausJuuja ei... Jos sinne laitetaan Hybridin kokoinen puntti kyytiin kuten Seskillä niin vaikutus toki pienempi. Mutta jos se Hybridi jätetään pois, niin eivät varmasti suostu ottamaan sitä punttia kyytiin. Ja se taas tarkoittaa sitä testaamista... Toki nyt sitä ei tarvitse murehtia, kun Hybridillä ajetaan jatkossakin...
No oletuksella, että Hyundai nostaa kytkintä 2026 päätyttyä, niin ei tarvii kehittää uutta autoa/isoja muutoksia -> säästöä ja vaivattomampi tapa poistua estradilta, ja samalla antaa lakoninen lupaus että ollaan vuoteen 2026 asti. Nyt vaan huhutaan se yllätys, että ei jatketa sen jälkeen.TMn artikkelista, Toyota ei vastustanut hybridin poistoa, muille se oli liian kallista. Msportin tilanteen ymmärtää, he ei halua yhtään kilometriä lisätestiä, mutta millä Huyndai perustelee?
Minä ennustan että Ott Tänak lopettaa ralliuransa tämän kauden päätteeksi. Jos ei lopeta, niin joskushan se lopettaa ja ennustukseni meni vain x vuotta pieleenJa muuten, ennustukseni Hyundain exitistä osui 100% oikeaan, heitti vain 3-4 vuodella.
Onhan se jo todettu, ettei autotehtaalle ole rahalla väliä, Toyotalla on eri kellot kun heillä olisi aikaa säätää jousitusta ( ja samalla testata ja rakentaa Rally 2 autoa).Aika on toinen resurssi mitä ei nykyisellä kilpailukalenterilla kovin paljoa ylimääräistä ole. Ja aika on rahaa joten palaamme jälleen ruutuun yksi...
Ja minä ennustan et Tänak ja Neuville molemmat lopettaa 2025 kauden jälkeen.Minä ennustan että Ott Tänak lopettaa ralliuransa tämän kauden päätteeksi. Jos ei lopeta, niin joskushan se lopettaa ja ennustukseni meni vain x vuotta pieleen
Juurikin se aika. Sitä ei ole kenelläkään ylimääräistä. Joskus pääsee unohtumaan, että kuskit ja tiimien toimihenkilöt tarvii myös lomaa. Missä muussa lajissa kisakausi on näin pitkä?Aika on toinen resurssi mitä ei nykyisellä kilpailukalenterilla kovin paljoa ylimääräistä ole. Ja aika on rahaa joten palaamme jälleen ruutuun yksi...
No esim Toyotalla se tiimi joka on vastannut Rally 2 auton rakentamisesta voidaan nyt kun auto on valmis vapauttaa ajamaan muutama alusta testi.Juurikin se aika. Sitä ei ole kenelläkään ylimääräistä. Joskus pääsee unohtumaan, että kuskit ja tiimien toimihenkilöt tarvii myös lomaa. Missä muussa lajissa kisakausi on näin pitkä?
On. Se, että millä laajuudella ja budjetilla sitä ajetaan tullee muuttumaan, mutta ei ralli mihinkään katoa.Joutuuko tässä toteamaan että rallilla on todella hieno historia mutta onko tulevaisuutta
Jep, aivan varmasti on, mutta aaltoliikettähän tämä on ja välillä pitää tehdä pohjat uusiksi, että pääsee uudestaan ponnistamaan. Ralliautoilu ei tule mihinkään ikinä katoamaan, jos moottoriurheilua harrastetaan.On. Se, että millä laajuudella ja budjetilla sitä ajetaan tullee muuttumaan, mutta ei ralli mihinkään katoa.
Joo tuskin ralli lajina katoaa ,onhan se aika extriimiä jos vertaa muihin.On. Se, että millä laajuudella ja budjetilla sitä ajetaan tullee muuttumaan, mutta ei ralli mihinkään katoa.