Kauppisen nuori ikä ei ole varsinainen ongelma. Suurempi ongelma sen sijaan on Raution piirtämät askelmerkit (ensi vuonna Rally2 mm-sarja ja 2027 Rally1...). Kokemusta ja vauhtia on kerättävä. MM-sarjassa ei pärjää ilman sitä. Mutta jos kärsivällisyys ei siihen kokemuksen keräämiseen riitä (lähinnä Rautiolla), niin koko panostus on silloin ollut turha. No, toivotaan että kärsivällysyys riittää ja Kauppisen tekemisen taso on nousujohteista. Mutta jo nyt voi kyllä sanoa, että ihan Kallen tasoisesta lahjakkuudesta, tai edes lähelle, ei Tuukan kohdalla kuitenkaan puhuta, vaan läksjyjä riittää niin ajamisessa kuin paljon muussakin...
Kallen (ja ehkä Oliverin) tasoisia lahjakkuuksia ei taida kovin montaa syntyä vuosikymmenessä, jos edes yhtään. Jos nyt edes tulisi sellaisia, jotka pystyvät säännöllisen epäsäännöllisesti härnäämään"isoja poikia"ja ottamaan ek-voittoja sekä podiumsijoituksia tyyliin Evans, Katsuta, Fourmaux.
Rovanperän,Ogierin, Tänäkin ja Neuvillen tasolle päästäkseen pitää tehdä paljon töitä ja näyttää kykynsä alemmissa luokissa. Vaikka Sami Pajari voittikin viime vuonna Rally2:n, niin hänet nostettiin aivan liian aikaisin Rally1-tasolle. Hän ei selvästikään ole valmis pärjäämään kovassa painetilanteessa ja haastattelutkin ovat todella omituisia ja epäjohdonmukaisia. Toyota saisi jo puuttua peliin tämänkin osalta.
Tuukka Kauppinen ja Roope Korhonen ovat hyvällä tiellä, mutta molemmilla, varsinkin Kauppisella on vielä vuosia kehittymisen varaa, niin ajotaidollisesti kuin esiintymisenkin osalta. Onneksi molemmat ovat vielä nuoria.
Henkisen paineensietokyvyn ja lontoon hallitseminen on todella tärkeää myös, ajotaitojen ohella. Eikä sovi unohtaa sitä pilkettä silmäkulmassa tyyliin Mārtiņš Sesks
