Albert Oil
Hippi ja juntti
Mutta sinnehän EI SAA MENNÄ! Odotas kun mä...siis joku ILMIANTAA!Mä näytän sulle LUOLAN seuraavalla kerralla. Kävin nimittäin siellä, minne 'ei saa mennä'. Some scary shit.
Mutta sinnehän EI SAA MENNÄ! Odotas kun mä...siis joku ILMIANTAA!Mä näytän sulle LUOLAN seuraavalla kerralla. Kävin nimittäin siellä, minne 'ei saa mennä'. Some scary shit.
Se oli mun pointtini! Kai mä saan yhtälailla todeta, jos pyöräily tehdään vaaralliseksi huonolla suunnittelulla? Riippumatta siitä mikä on suurin liikenteen käyttäjäkunta (ja tosiaan aika paljon pyöräilijöitäkin kyllä on!).Kai me saadaan todeta jos liikenne tehdään tukkoiseksi huonolla suunnittelulla. Tuolla logiikalla sä et sais valittaa pyöräilystä..
Eikä kuten sinä! Satun tuntemaan aika monia, jotka mielellään kulkisivat esim. fillarilla ja itseasiassa niin kyllä tekevätkin. Ja he eivät ole pyöräilyn harrastajia.Aivan varmasti joo! Kaikkihan me halutaan pyöräilemään ja saapumaan hikisinä töihin (joo tiedän töissä on suihkuja) jne. Oikeesti jakkues kaikki ei ajattele kuten sinä.
Minäkin tunnen ja suvussa on, mutta en vain ratsasta sillä.Eikä kuten sinä! Satun tuntemaan aika monia, jotka mielellään kulkisivat esim. fillarilla ja itseasiassa niin kyllä tekevätkin. Ja he eivät ole pyöräilyn harrastajia.
Luultavasti säkin tunnet heitä, mutta aihe ei ole varmaan tullut puheeksi sun kanssa.
Pyöräilijöitä liikenteessä olevista lienee selvästi alle 1 %, talvella lienee alle 0,1 promillea. Jos siihen suhteuttaa niin nykyiset panostuksetkin pyöräilyyn ovat ylimitoitettuja.Se oli mun pointtini! Kai mä saan yhtälailla todeta, jos pyöräily tehdään vaaralliseksi huonolla suunnittelulla? Riippumatta siitä mikä on suurin liikenteen käyttäjäkunta (ja tosiaan aika paljon pyöräilijöitäkin kyllä on!).
EU - kulkutapaosuudet maittain
Lähde: Eurobarometer, Attitudes on issues related to EU Transport Policy
Maa H-auto Julk. Kävely Pyör. M.pyörä Muu Total
[B]EU27 51,4 20,6 14,7 8,7 1,8 2,8 100,0[/B]
Bulgaria 27,5 35,0 27,6 2,6 0,1 7,2 100,0
Hollanti 40,0 11,3 5,6 40,1 0,7 2,3 100,0
Irlanti 68,9 13,5 12,1 2,0 0,5 3,0 100,0
Iso-Britannia 58,4 17,7 16,9 3,2 0,7 3,1 100,0
Kypros 87,6 2,5 5,7 1,3 1,6 1,3 100,0
Ruotsi 47,1 17,1 13,7 17,3 0,7 4,1 100,0
Saksa 54,8 14,8 10,2 16,1 1,4 2,7 100,0
Suomi 59,2 12,3 14,4 [B]11,5[/B] 0,3 2,3 100,0
Viro 37,1 34,6 19,4 5,0 0,4 3,5 100,0
Selvästi alle 1% siis!
Oisko parempi ottaa asioista selvää, ennen kuin esittää asioista omia totuuksia?Pyöräilijöitä liikenteessä olevista lienee selvästi alle 1 %, talvella lienee alle 0,1 promillea. Jos siihen suhteuttaa niin nykyiset panostuksetkin pyöräilyyn ovat ylimitoitettuja.
Ottakaa nyt sitten tästä perkele opiksi, että faktoilla ei ole sijaa asiallisessa keskustelussa. Edes väärillä.Kyllä.Keskustelu päättyy, koska jps:llä oli yksi fakta pielessä.
Jacques voitti voiton.
FW08:lta selkeitä vääriä vaktoja. Allekirjoitan.Ottakaa nyt sitten tästä perkele opiksi, että faktoilla ei ole sijaa asiallisessa keskustelussa. Edes väärillä.
Jos tarkkoja ollaan...ja mehän muuten ollaan...kalalla ei ole raajoja...vaan ruotoja ja eväät!Sitäpaitsi, ole itse ihan hissuksiin ja painu manan maille senkin KALARAAJA!
Kalanrippeet sekä makkaravoileipä, pillimehu ja omena paperipussissa?...vaan ruotoja ja eväät!
Missäs mä noin sanon ?Sun mielestä pyöräilijöiden liikennejärjestelyjä ei saa missään nimessä parantaa, mutta autoilijoiden olosuhteita tietenkin pitää parantaa. Ja sitten sanot että olet tavallisten pyöräilijöiden puolella. lol!
Tunnen kyllä ja puhun asiasta kyllä.Luultavasti säkin tunnet heitä, mutta aihe ei ole varmaan tullut puheeksi sun kanssa.
TossaMissäs mä noin sanon ?
Työmatkaliikenne ei ole ainoa syy käyttää polkupyörää. Se nyt oli tässä vain yksi esimerkki.. Ihan pyöräilijöiden kokonaismäärästä oli puhe..Tunnen kyllä ja puhun asiasta kyllä.
.. silti en tuohon 12 prosenttiin usko, ainkaan työmatkaliikenteessä (pääasiallinen liikuntaväline on eri asia).