WebSlave
Trackman
- Liittynyt
- 9.2.2005
- Viestit
- 29660
Se, ettei siihen (tietääkseni) ole mitään virallista keinoa. Tupladiffuusoreista oltaisiin joka tapauksessa voitu protestoida Australiassa, joten se ei olisi muuttanut mitään.Jos kerran herra Whiting tutustui ko. diffuihin jo testeissä ja renaultilta oli "vastaava ratkaisu" kielletty, niin mikä esti FIA:a täsmentämästä sääntöjä jo ennen kauden alkua?
Veikkaisin, että sitä suuremmalla syyllä oltaisiin sallittu.Olisi mielenkiintoista tietää mitä FIA olisi päättänyt, jos tupladiffut olisikin ollut nykyisten tallien sijaan Ferrarin, Mclarenin ja Renaultin autoissa.
En minäkään. Siis kilpailutapahtumia radalla. Mutta kauden voimasuhteden vaihteluun uskon sillä olleen vaikutusta. Ohituksiin uskon tupladiffuusorin vaikuttavan negatiivisesti. Että sikäli olin ihan oikeilla linjoilla vastustaessani sen sallimista.Itse en usko tupladiffujen parantaneen kilpailua juurikaan. [--] Helppohan näitä on tietenkin jälkeenpäin jossitella, silti usko että pidemmän päälle tämä tupladiffu ei ole ohitusten ja sitä kautta lajin mielenkiinnon kannalta hyvä asia.
Viimeksi muokattu: