- Liittynyt
- 12.8.2004
- Viestit
- 13788
Samoin...uskon Heikin kykenevän viemään Lotusta lähemmäksi auton suorituskyvyn rajoja itse kisassakin, kuin mihin hän pystyi McLarenilla.
Samoin...uskon Heikin kykenevän viemään Lotusta lähemmäksi auton suorituskyvyn rajoja itse kisassakin, kuin mihin hän pystyi McLarenilla.
10-8 Trullin eduksi, kun yksi aika-ajo on vielä ajamatta 2010. Kovalainen pääsee yrittämään revanssia vasta ensi kaudella. Jarno on tämän kauden aika-ajokunkku Lotuksella.Mikäs on tilanne aika-ajoissa tällä kaudella Lotus-kuskeilla? Heikki hävisi ainakin tänään.
Heh, tämä kausi ei kyllä tuonut minkäänlaista suomalaismenestystä kun tuokin hävittiin.10-8 Trullin eduksi, kun yksi aika-ajo on vielä ajamatta 2010. Kovalainen pääsee yrittämään revanssia vasta ensi kaudella. Jarno on tämän kauden aika-ajokunkku Lotuksella.
Käyppä vilkasemassa kumpi Lotuksen kuski siellä sarjataulukossa on ylempänä.Heh, tämä kausi ei kyllä tuonut minkäänlaista suomalaismenestystä kun tuokin hävittiin.
Nolla pistettä molemmilla tietääkseni, että muu on pelkkää kosmetiikkaa.Käyppä vilkasemassa kumpi Lotuksen kuski siellä sarjataulukossa on ylempänä.
Kisasijoitukset ei kiinnosta mutta aika-ajot kyllä? Logiikan riemuvoittoNolla pistettä molemmilla tietääkseni, että muu on pelkkää kosmetiikkaa.
Montako pistettä aika-ajosta saa? Sarjataulukko se virallinen menestyksen mittari on.Nolla pistettä molemmilla tietääkseni, että muu on pelkkää kosmetiikkaa.
Onhan paljon vaikeampi ajaa yksi kierros kuin 50 kierrosta...Kisasijoitukset ei kiinnosta mutta aika-ajot kyllä? Logiikan riemuvoitto
Ei noilla sijoilla. Lotus kun on muutenkin epäluotettava kisoissa. Aika-ajoissa sentäs vedetään loppuunasti tosissaan eikä autot ole tainneet siellä pahemmin levitä.Kisasijoitukset ei kiinnosta mutta aika-ajot kyllä? Logiikan riemuvoitto
Piiputtaa ne välillä aika-ajossakin, esim. Heikillä yski moottori Koreassa eikä suoranopeutta löytynyt samoin kuin Trullilla.Ei noilla sijoilla. Lotus kun on muutenkin epäluotettava kisoissa. Aika-ajoissa sentäs vedetään loppuunasti tosissaan eikä autot ole tainneet siellä pahemmin levitä.
Eli Abu Dhabissa mielenkiintoinen aika-ajo luvassaMike Gascoynen mukaan Timo Glockilla oli Lotusta hitaammat suoranopeudet, mikä vihjaisi siihen, että Timon autossa on lisätty downforcea suoranopeuksien kustannuksella. Sadekelissä tällaisista säädöistä on etua, mutta kuivalla radalla haittaa. Trulli ja Kovalainen valittelivat molemmat juuttuneensa ruuhkaan nopeimmilla kierroksillaan. Jarnon ja Heikin lähtöruudut nousevat mahdollisesti kahdella pykälällä, koska Sutil ja Buemi saavat lähtöruuturangaistuksen.
Heikki selvittää Maikkarille kannelleensa Nick Heidfeldin härskistä hidastelusta Charlie Whitingille ja uhoaa, että kun Sauberit seuraavan kerran jarruttelevat hänen edessään, niin silloin tulee romua.
Hyvä, Heikki! Way to go! No more Mr. Nice Guy. Käy sanomassa terveiset suoraan Sauberin pilttuussa.Mike Gascoynen mukaan Timo Glockilla oli Lotusta hitaammat suoranopeudet, mikä vihjaisi siihen, että Timon autossa on lisätty downforcea suoranopeuksien kustannuksella. Sadekelissä tällaisista säädöistä on etua, mutta kuivalla radalla haittaa. Trulli ja Kovalainen valittelivat molemmat juuttuneensa ruuhkaan nopeimmilla kierroksillaan. Jarnon ja Heikin lähtöruudut nousevat mahdollisesti kahdella pykälällä, koska Sutil ja Buemi saavat lähtöruuturangaistuksen.
Heikki selvittää Maikkarille kannelleensa Nick Heidfeldin härskistä hidastelusta Charlie Whitingille ja uhoaa, että kun Sauberit seuraavan kerran jarruttelevat hänen edessään, niin silloin tulee romua.
Tuon mukaan Heikki meni edelle Malesiassa ensimmäisen kerran.Belgiassa Heikki otti ensimmäisen kerran johtoaseman pois Jarnolta, mutta seuraavissa aika-ajoissa oltiin taas tasoissa.
Näin tilanne eteni:
(1) Bahrain: Kovalainen 0 -- Trulli 1
(2) Australia: Kovalainen 1 -- Trulli 1
(3) Malesia: Kovalainen 2 -- Trulli 1
(4) Kiina: Kovalainen 2 -- Trulli 2
(5) Espanja: Kovalainen 2 -- Trulli 3
(6) Monaco: Kovalainen 3 -- Trulli 3
(7) Turkki: Kovalainen 3 -- Trulli 4
(8) Kanada: Kovalainen 4 -- Trulli 4
(9) Eurooppa: Kovalainen 4 -- Trulli 5
(10) Iso Britannia: Kovalainen 5 -- Trulli 5
(11) Saksa: Kovalainen 5 -- Trulli 6
(12) Unkari: Kovalainen 6 -- Trulli 6
(13) Belgia: Kovalainen 7 -- Trulli 6
(14) Italia: Kovalainen 7 -- Trulli 7
(15) Singapore: Kovalainen 8 -- Trulli 7
(16) Japani: Kovalainen 8 -- Trulli 8
(17) Korea: Kovalainen 8 -- Trulli 9
(18) Brasilia: Kovalainen 8 -- Trulli 10
(19) Abu Dhabi: Kovalainen 8 -- Trulli 11
Jep. Numerot ovat oikein, virhe on tulkinnassani.Tuon mukaan Heikki meni edelle Malesiassa ensimmäisen kerran.