Heikki Kovalainen - Suomussalmen ilopilleri

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Banaani

In stereo where available
Liittynyt
29.3.2006
Viestit
5232
Sijainti
Manse
Mikäs on tilanne aika-ajoissa tällä kaudella Lotus-kuskeilla? Heikki hävisi ainakin tänään.
 

hippi

Well-known member
Liittynyt
13.4.2009
Viestit
2692
Mikäs on tilanne aika-ajoissa tällä kaudella Lotus-kuskeilla? Heikki hävisi ainakin tänään.
10-8 Trullin eduksi, kun yksi aika-ajo on vielä ajamatta 2010. Kovalainen pääsee yrittämään revanssia vasta ensi kaudella. Jarno on tämän kauden aika-ajokunkku Lotuksella. :)
 

Banaani

In stereo where available
Liittynyt
29.3.2006
Viestit
5232
Sijainti
Manse
10-8 Trullin eduksi, kun yksi aika-ajo on vielä ajamatta 2010. Kovalainen pääsee yrittämään revanssia vasta ensi kaudella. Jarno on tämän kauden aika-ajokunkku Lotuksella. :)
Heh, tämä kausi ei kyllä tuonut minkäänlaista suomalaismenestystä kun tuokin hävittiin.
 

Banaani

In stereo where available
Liittynyt
29.3.2006
Viestit
5232
Sijainti
Manse
Kisasijoitukset ei kiinnosta mutta aika-ajot kyllä? Logiikan riemuvoitto
Ei noilla sijoilla. Lotus kun on muutenkin epäluotettava kisoissa. Aika-ajoissa sentäs vedetään loppuunasti tosissaan eikä autot ole tainneet siellä pahemmin levitä.
 

Veidt

Well-known member
Liittynyt
19.11.2008
Viestit
3292
Ei noilla sijoilla. Lotus kun on muutenkin epäluotettava kisoissa. Aika-ajoissa sentäs vedetään loppuunasti tosissaan eikä autot ole tainneet siellä pahemmin levitä.
Piiputtaa ne välillä aika-ajossakin, esim. Heikillä yski moottori Koreassa eikä suoranopeutta löytynyt samoin kuin Trullilla.
 

hippi

Well-known member
Liittynyt
13.4.2009
Viestit
2692
Mike Gascoynen mukaan Timo Glockilla oli Lotusta hitaammat suoranopeudet, mikä vihjaisi siihen, että Timon autossa on lisätty downforcea suoranopeuksien kustannuksella. Sadekelissä tällaisista säädöistä on etua, mutta kuivalla radalla haittaa. Trulli ja Kovalainen valittelivat molemmat juuttuneensa ruuhkaan nopeimmilla kierroksillaan. Jarnon ja Heikin lähtöruudut nousevat mahdollisesti kahdella pykälällä, koska Sutil ja Buemi saavat lähtöruuturangaistuksen.

Heikki selvittää Maikkarille kannelleensa Nick Heidfeldin härskistä hidastelusta Charlie Whitingille ja uhoaa, että kun Sauberit seuraavan kerran jarruttelevat hänen edessään, niin silloin tulee romua. :D
 

Kakenstain

Wololo
Liittynyt
1.4.2009
Viestit
649
Mike Gascoynen mukaan Timo Glockilla oli Lotusta hitaammat suoranopeudet, mikä vihjaisi siihen, että Timon autossa on lisätty downforcea suoranopeuksien kustannuksella. Sadekelissä tällaisista säädöistä on etua, mutta kuivalla radalla haittaa. Trulli ja Kovalainen valittelivat molemmat juuttuneensa ruuhkaan nopeimmilla kierroksillaan. Jarnon ja Heikin lähtöruudut nousevat mahdollisesti kahdella pykälällä, koska Sutil ja Buemi saavat lähtöruuturangaistuksen.

Heikki selvittää Maikkarille kannelleensa Nick Heidfeldin härskistä hidastelusta Charlie Whitingille ja uhoaa, että kun Sauberit seuraavan kerran jarruttelevat hänen edessään, niin silloin tulee romua. :D
Eli Abu Dhabissa mielenkiintoinen aika-ajo luvassa :D
 

Sam the Man

Registered Yes-man
Liittynyt
21.9.2009
Viestit
1351
Mike Gascoynen mukaan Timo Glockilla oli Lotusta hitaammat suoranopeudet, mikä vihjaisi siihen, että Timon autossa on lisätty downforcea suoranopeuksien kustannuksella. Sadekelissä tällaisista säädöistä on etua, mutta kuivalla radalla haittaa. Trulli ja Kovalainen valittelivat molemmat juuttuneensa ruuhkaan nopeimmilla kierroksillaan. Jarnon ja Heikin lähtöruudut nousevat mahdollisesti kahdella pykälällä, koska Sutil ja Buemi saavat lähtöruuturangaistuksen.

Heikki selvittää Maikkarille kannelleensa Nick Heidfeldin härskistä hidastelusta Charlie Whitingille ja uhoaa, että kun Sauberit seuraavan kerran jarruttelevat hänen edessään, niin silloin tulee romua. :D
Hyvä, Heikki! Way to go! No more Mr. Nice Guy. Käy sanomassa terveiset suoraan Sauberin pilttuussa.
 

hippi

Well-known member
Liittynyt
13.4.2009
Viestit
2692
Ennätin lukemaan Brasilian version Lotus Racing Notes-julkaisusta (PDF-dokumentti) vasta kisan jälkeen. Kyseessä on tavallaan Heikki Kovalainen -teemanumero, koska siinä haastatellaan Heikin kisainssiä Juan Ramirezia, ja Heikin kuntovalmentaja Petri Lehikoinen selittää toimenkuvaansa usein valokuvin varustetussa jutussa.

Heikki kertoo Twitterissä tehneensä osakekauppoja:

http://twitter.com/H_Kovalainen/status/1857447102783488

Tony puolestaan kehuu Twitterissä Heikkiä useita fiksuja ratkaisuja tehneeksi kaveriksi:

http://twitter.com/tonyfernandes/status/1860974936068096

Mahdollisesti Heikin tuomasta lisärahoituksesta innostuneena Fernandes esittelee Twitterissä myös Air Asian uusimman mallin, joka tulee korvaamaan lentokoneet:

http://twitter.com/tonyfernandes/status/1980702304239618

Tony on huumormiehiä. :D
 

hippi

Well-known member
Liittynyt
13.4.2009
Viestit
2692
Lotus-kuskien keskinäinen kamppailu aika-ajoissa päättyi kaudella 2010 Jarno Trullin murskaavaan 11-8 voittoon Heikki Kovalaisesta.

Suurin osa kaudesta eteni niin, että Jarno meni ensin johtoon ja heti seuraavissa aika-ajoissa Heikki tasoitti tilanteen. Belgiassa Heikki otti ensimmäisen kerran johtoaseman pois Jarnolta, mutta seuraavissa aika-ajoissa oltiin taas tasoissa. Vielä Singaporessa Heikki pinnisti johtoon, mutta aika-ajojen erikoismiehenä tunnettu Jarno vei sen jälkeen loput neljä aika-ajoa vakuuttavasti omiin nimiinsä (Koreassa Heikin viallisen moottorin avustuksella).

Näin tilanne eteni:

(1) Bahrain: Kovalainen 0 -- Trulli 1
(2) Australia: Kovalainen 1 -- Trulli 1
(3) Malesia: Kovalainen 2 -- Trulli 1
(4) Kiina: Kovalainen 2 -- Trulli 2
(5) Espanja: Kovalainen 2 -- Trulli 3
(6) Monaco: Kovalainen 3 -- Trulli 3
(7) Turkki: Kovalainen 3 -- Trulli 4
(8) Kanada: Kovalainen 4 -- Trulli 4
(9) Eurooppa: Kovalainen 4 -- Trulli 5
(10) Iso Britannia: Kovalainen 5 -- Trulli 5
(11) Saksa: Kovalainen 5 -- Trulli 6
(12) Unkari: Kovalainen 6 -- Trulli 6
(13) Belgia: Kovalainen 7 -- Trulli 6
(14) Italia: Kovalainen 7 -- Trulli 7
(15) Singapore: Kovalainen 8 -- Trulli 7
(16) Japani: Kovalainen 8 -- Trulli 8
(17) Korea: Kovalainen 8 -- Trulli 9
(18) Brasilia: Kovalainen 8 -- Trulli 10
(19) Abu Dhabi: Kovalainen 8 -- Trulli 11

Samat kuskit jatkavat Tony Fernandesin tallissa ensi kaudellakin (tallin nimi tosin vaihtunee), joten ensi vuonna Heikillä on revanssin paikka. Toivottavasti Fernandesin tallin autot ovat ensi vuonna sen verran luotettavampia kuin tällä kaudella, että autot pääsevät maaliin suht säännöllisesti ja aika-ajojen lisäksi voidaan vertailla kisasijoituksiakin.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13766
Belgiassa Heikki otti ensimmäisen kerran johtoaseman pois Jarnolta, mutta seuraavissa aika-ajoissa oltiin taas tasoissa.

Näin tilanne eteni:

(1) Bahrain: Kovalainen 0 -- Trulli 1
(2) Australia: Kovalainen 1 -- Trulli 1
(3) Malesia: Kovalainen 2 -- Trulli 1
(4) Kiina: Kovalainen 2 -- Trulli 2
(5) Espanja: Kovalainen 2 -- Trulli 3
(6) Monaco: Kovalainen 3 -- Trulli 3
(7) Turkki: Kovalainen 3 -- Trulli 4
(8) Kanada: Kovalainen 4 -- Trulli 4
(9) Eurooppa: Kovalainen 4 -- Trulli 5
(10) Iso Britannia: Kovalainen 5 -- Trulli 5
(11) Saksa: Kovalainen 5 -- Trulli 6
(12) Unkari: Kovalainen 6 -- Trulli 6
(13) Belgia: Kovalainen 7 -- Trulli 6
(14) Italia: Kovalainen 7 -- Trulli 7
(15) Singapore: Kovalainen 8 -- Trulli 7
(16) Japani: Kovalainen 8 -- Trulli 8
(17) Korea: Kovalainen 8 -- Trulli 9
(18) Brasilia: Kovalainen 8 -- Trulli 10
(19) Abu Dhabi: Kovalainen 8 -- Trulli 11
Tuon mukaan Heikki meni edelle Malesiassa ensimmäisen kerran.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös