Risut/ruusut autoistasi.

Jkalliom

Kerran VeVe aina VeVe
Liittynyt
5.2.2001
Viestit
891
Sijainti
Espoo
Mun tieni alkoi aikanaan Peugeot 106 KGS-950 1,4 XR:n kanssa
+Ohjaustehostin
+ Pieni kulutus

-Kallistuksen vakaimen puslat rikki
-Moottorin kannentiiviste väljä
-Öljyä jäähdysnesteessä ks edellinen kohta

Sitten ostin Ford Fiestan vuosimallia 1997 1,25 Flair rek nro: YBT-346. Se oli yhteen aikaan myöhemmin opiskelukaverini omistuksessa.
+Tehoa selvästi enemmän kuin Peugeotissa
+Parempi lämmityslaite
+Lämmitettävä tuulilasi
+Pienempi kulutus kuin Peugeotissa
+Kone ehjä.
-Ohjaustehostin puuttui
-Liian pieni bensatankki

Fordin jälkeen alle löytyi vähän odoteltuani vuoden 2001 mallinen Seat Ibiza 1,4 Signo
+Ajotietokone
+Ilmastointi
+Metalliväri
+Suht kestävä tekniikka
+ Tehdas radio. Yhdistettynä ajotietokoneen ja ilmastoinnin käyttökytkimiin
- Ei CD-soitinta

Seat vaihtui aikanaan Daewoo Lacetti 1,6 SX:n Rek nro KNZ-175
+Ilmastointi
+Radio
+keskuslukitus
-Tehoton ja auttamattomasti vajaa toiminen lämmityslaite
-suuri kulutus samasta syystä kylmänä

Daewoosta siirryin vuoden 2005 mallisen Citroen C3:n ONI-276 omistajaksi.
+Ihan hyvä auto
+Vähäkulutus
+Ohjaus
+Cruiser/rajoitin
-Tehoton moottorori
-Liian kapea ja korkea

Sitten kun Citroën oli myyty hankin nykyisen autoni Volkswagen Bora 1,9 TDI
+Kestävä kori
+Pitkä huoltoväli
+Kestävät sähkö-osat
+ Webasto
+Ajotietokone
+Vakionopeussäädin

-Valoteho
-vähän vanhan auton vaivoja
-maalipinta äärimäisen pehmeä
- Laakerivika päätti omistussuhteen. Ilmesesti laatikonpuolelta edestä on hajonnu jotain.
 
Viimeksi muokattu:

ttkorhon

Well-known member
Liittynyt
13.4.2003
Viestit
274
Ja tuli sit syötyä sanansa...tänään kävin tekemässä kaupat ford focus st170:stä. 2002 vuosimallia ja 44tkm ajettu. Huomenna sit hakemaan se kotia :rolleyes: Ja mikä tärkeintä, mondeosta pääsi eroon :D
Nyt on 3tkm ajettu lisää mittariin eikä vielä ole ollut yhtään mitään ongelmia :eek: Paras tähän asti omistamistani autoista, ohituksiin sopivan rivakka ja alusta sopivan jämäkkä :) Penkit tukevat ihan hyvin, tosin eivät lähellekkään niin hyvin kuin RS2000 Escortin Recarot.

Tähän mennessä kyllä ollu todella tyytyväinen ostokseen, kesää ja ratapäiviä odotellessa :thumbup:
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Ensimmäinen autoni oli vuoden 1991 Nissan Micra 1.2 LX. Ostin sen kesällä 2004 hintaan 950€. Ostaessa mittarissa oli kilometrejä noin 222000.

Tässä listaa vioista ja korjauksista jotka autoon tehtiin reilun kahden vuoden ja 55000 ajokilometrin aikana, suodattimien ja öljynvaihtojen lisäksi:

-päästöt pielessä
-takaiskunvaimennin tehoton
-käsijarru ei pidä toiselta puolelta
-etujousi katkes, uudet jouset
-auto silti kallellaan, etuiskarit oli eriparia ja uusittiin
-jakohihnan vaihto varotoimenpiteenä
-vaihteistoöljyt ja jäähdytysnesteet uusittiin
-vilkku ei toimi, vilkkuviiksen fiksausta
-rispaantuneen laturin hihnan vaihto
-vain yhdet nastattomat nastarenkaat, takana liukkaat ja täristävät uusiot, korvattiin kitkoilla kaikki
-ruostetta lokasuojassa ja ovessa, fiskausta
-helmoissa reikiä, patenttipaikkauksella katsastukseen
-päästöt
-pakoputken takaosa rikki
-ajovaloumpio himmeä
-kytkin ruostui rikki

Kytkimen vaihdon jälkeen autolla ajettiin vielä 20000 ilman mitään korjauksia. Helmat olivat kuitenkin taas auenneet ja käsijarru löystynyt, joten en enää jaksanut hakea vikalistaa katsastuksesta vaan ajoin kustannukset minimoiden micran romuttamolle päivien tullessa täyteen.

Sitten ne plussat ja miinukset autosta:
+ pieni kulutus, rauhallisessa maantieajossa vain 4.7L, pätkäajossakin aina alle 6L
+ kiihtyvyys
+ ajettavuus talvikelillä
+ lämmin
+ pehmeät penkit
- ruoste, ruoste, ruoste
- meluisa
- matala katto
- vähäiset ajoasentosäädöt
- peruutusvalo rikki
- löysä jarrupoljin
- välystä ohjauksessa
- ajettavuus tuulessa ja urissa

Laatikkomallin Micra oli ihan hyvä pikkuauto ja siinä oli monia mukavia piirteitä. Perustekniikka autossa oli toimivaa ja luotettavaa, mutta tuo yksilö oli turhan kasaanparsitun ruostepommin oloinen. Kuitenkin se pitkän matkan palveli ja loppupeleissä on aika ikimuistoinen.

Nykyistä autoani en lähde kommentoimaan niin kauan kuin se on käytössäni.
 
Viimeksi muokattu:

Totke

Psyykeenmurskaaja
Liittynyt
24.2.2007
Viestit
1787
Sijainti
Hämeenlinna
Peugeot 206 1.9D -00

Ostin auton käytettynä maaliskuussa, mittarissa tuolloin 200 tkm, nyt reilu puolivuotta ja yli 30 000 km myöhemmin uskallan sanoa autosta muutaman sanasen:

Plussat:
+ polttoaineen kulutus, kesällä maanteillä rauhallisesti ajellen jopa alle 5l/100km (Eli reilun 50l tankilla ~1100km)
+ mukavat penkit, kestää istua pidempiäkin matkoja
+ yllättävän vakaa maanteillä pikkuautoksi, hyvä ajaa
+ katsastuksesta puhdas lappu 30 000 kilometriä ostosta, aika hyvin noinkin vanhalle autolle.
+ lohkolämmitin + sisätilanpistoke (johon hommasin Defan superohuen Terminin)
+ ABS-jarrut, etumatkustajille airbagit joista pelkääjän paikan bagin saa kytkettyä pois avaimella
+ Ohjaustehostin (joka istuu ainakin omaan makuun, ei liian löysä)
+ toistaiseksi ei mitään isompia ongelmia
+ simppeliä tekniikkaa jolle voi itsekin tehdä jotain

Miinukset
- laiska kuin mikä, herramunjee, ostakaa se HDi(turbodiesel) jos haluatte säilyttää malttinne moottoritielle kiihdyttäessä
- 3-ovinen, lisäksi pitkät etuovet ovat ikävät ahtailla parkkiruuduilla
- sisäpuhallin alkoi ensiksi prakaamaan ja sitten löi sopimuksen irti, ei ollu merkkiliikkeessä ihan halpakaan.
- talvikäynnistyminen, aina on kyllä lähtenyt mutta voi tota mun muutenkin vaivaista akkuani, tolpan nokasta lähtee kyllä nätisti
- kuskin penkinlämmitin rikki, lähes tyyppivika, pehmeälle penkille polvi edellä -> vastuslangat poikki
- viininpunainen väri :yuck:

+/- viihdearvo: hauska katella kun ihmiset tähyilevät traktoria tai vähintään isoa pakua ja paikalle kurvaakin piskuinen 206 :alppu: Moottorimelu ei muuten sisälle juuri häiritse, ennemminkin rengasmelu.

Varsin tyytyväinen olen ollut autooni. Jos ostohetkellä olisi ollut enemmän rahaa käytössä olisin varmaan ostanut HDi-version, joka olisi kuluttanu vielä vähemmän eikä olisi ollut aivan niin laiskakaan. Autohan edustaa luotettavaa ranskalaista diesel-tekniikkaa, moottori kestänee kauemmin kuin kori. (Eikä tuossa täyssinkityssä mitään ongelmia korin kanssa tietääkseni ole muillakaan pahemmin ollut).

Jos on pikkudieselin tarpeessa niin kannattaa ainakin tsekata tämäkin malli.

 
Viimeksi muokattu:

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Renault Clio 1,8 Baccara vm. -93





Harvinainen Clio kasiventtiilisellä 1,8-litraisella koneella

+ Mukavuusvarusteet: ilmastointi, nahkapenkit
+ Ripeähkö
+ Hyvä ajaa, tosin ohjausvaihde olisi voinut olla vähän nopeampi
+ Erottui tyylikkään hillitysti "tavallisista" Clioista

- Karmiva kulutus, jopa reilu 9 litraa sadalla sekalaisessa ajossa
- Ajoasento pikkuautomainen, ratti jäi kauas ja istuinten reisituki huono
- Ilmastointi lakkasi toimimasta ja korjaus olisi maksanut jotain aivan älytöntä


Ford Fiesta 1,4 Ghia vm. -96

+ Hyvä ajaa
+ Mukavuusvarustelu, tosin ei ilmastointia
+ Kohtuullinen kulutus
+ Tuulilasinlämmitin, ei tarvinnut ajaa puota työmatkasta lasi jäässä niin kuin muilla autoilla

- Kamalat viat. Esim. aski jumittui kerran neloselle, ajoin Kirkkonummelta Herttoniemeen huoltoon pelkällä nelosvaihteella
- Ei ABS:eja. Pärjäisi ilmankin, mutta jarrubalanssi turhauttavan edessä
- Korjauskustannukset
Edit: olinkin tässä viestiketjussa jo aikaisemmin avautunut Fiestan vioista


BMW 318 ti Compact vm -94



+ Sopiva moottori, pienehkö kulutus ja laaja vääntö
+ Kiva ajaa
+ Kohtuullisen varmatoiminen, sama yksilö näkyy vieläkin liikenteessä
+ Compactit kun tulivat markkinoille niin ei istunut silmään, ei näyttänyt Bemarilta, mutta kun silmä tottui niin tykkäsin kovasti ulkonäöstä
+ Ei mitään turhia luistonestoja

- Karu varustus, ei ilmastointia, ei sähköikkunoita
- Samaa yksiöä näkee vieläkin Orimattilassa päivittäisessä liikenteessä, ei ehkä olisi pitänyt myydä pois alun perinkään


Alfa Romeo 147 2,0 T.S vm. -02

+ Kohtuullinen ulkonäkö
+ Kolmeovinen

- Ohjaus näppärän nopea, mutta toisaalta tunnoton
- Vikoja kamalasti
- Kulutus suurehko, vaikkakin kulkupuoli kohtuullinen
- Ajonvakautusta ei saanut pois, hermoja kiristi sellainen


Daewoo Lacetti 1,8 CDX vm. -04

+ Varustelu, tosin vakionopeudensäädin puuttui
+ Kohtuullisen mukava ajaa
+ Varmatoiminen
+ Ei ESP:tä ja vetoluistonestokaan ei häirinnyt annostelemalla kaasua, vaan vain renkaiden keskinäistä pyörimiseroa

- Talvella hidas lämpenemään eikä autom. ilmastointi muutenkaan kovin kätevä
- Runarin jo ilmoittama vaihteisto (Tuntui Opelin askilta)
- Rengasmelu


Mitsubishi Lancer 2,0 STW sport vm. -03

+ Varmatoiminen
+ Sport-varustelu järkevä, tanakampi alusta ja penkit, alut, Momon ratti. Kaikki ihan ok varusteita
+ Ei automaatti-ilmastointia eikä ESP:tä, ei edes vetoluistonestoa :thumbup:
+ Yllättävän kiva ajaa

- Ei vakionopeuden säädintä
- Rengasmelu
- Kulkuun nähden suuri kulutus
 
Viimeksi muokattu:

pyrydaman

Well-known member
Liittynyt
27.2.2005
Viestit
256
Jännä, kuinka alan lehdissä Volvon isoja malleja on oikeastaan ensimmäisistä 850:stä lähtien kehuttu mukavuuden ja ajettavuuden osalta.
Ehkä ne olikin väärässä.
niin, siis mukavahan tarkoittaa sitä että se löllyy pitkin tietä miten sattuu, rattiakin voi vispata aika lailla miten tykkää ilman että auto siihe erikoisemmin reagoi. laiskanpulskeista toimittajista ajettavuus on kiva kun voi ottaa päiväunet moottoritiellä kun auto menee kuitenki ominpäin sinne sun tänne. kamalat saksalaisautot, jossa joutuu tekemään pieniä ohjausliikkeitä ovat hirveän ikäviä myös siinä suhteessa että alustassa tuntuu ikävälle kun ei hiljennä hidasteisiin, toisin kuin vulva-nimisellä kuminauhaihmeellä voi huoletta tehdä...
 

Slimedge

Well-known member
Liittynyt
2.11.2006
Viestit
104
Sijainti
SuomiFinland
olis tällänen museoikää lähestyvä peruskorjattu suomalainen tuote:
Saab 900 T16 -90

+tehokas (viritelty)
+jämäkkä ajaa
+talvi-ominaisuudet
+varustelu
+varmatoiminen
+suomessa tehty

-vaihdelaatikko
-altis ruosteelle
-vaihdelaatikko
-vanha
-ikävät nitinät kojelaudasta kylmänä
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
On pitkään ollut haaveissa ostaa turbo-Saabi kakkos- ja harrasteautoksi, ysisatanen ja mieluiten ja 80-luvun alkupuolelta. Pikkupojasta asti olen havitellut turbo-ysisatasta. Harmi vaan, että peukalo keskellä kämmentä. Ehkä sitä remontointia oppisi jos vain olisi aikaa
 

ilkkahy

Well-known member
Liittynyt
14.3.2006
Viestit
104
Eka auto oli Morris Mini 1000 vuonna -73. Hyvä auto ajaa mutta tunsi tien epätasaisuudet liiankin hyvin. Söi öljyä melkein siinä missä bensaakin. Öljyjä en tainnut vaihtaa kertaakaan vaan aina lisäsin kun lisäysvälit oli sopivan tiheät.
Olen kuullut että tuosta seuraa juuri se että se auto kanssa syö sitä öljyä kun on vanhoja öljyjä sisällä. En tiedä mistä asia johtuu. Uskoisin kuitenkin että öljynvaihto kannattaa suorittaa ihan oikeaoppisesti.

Itselläni käytössä ollut vm.87 dsl Audi 100 joka oli kyllä pieniruokainen eikä mädäntynyt rungoltaan, mutta muuten aika susi. Lukot/kahvat on aivan hanurista talvella ja autossa oli ties mitä sähkövikoja.

Nyt käytössä vm.89 e34 520 bemari joka on ollut melko luotettava peli. Keskuslukituksessa ollut talvella hieman häikkää ja ostettuani tuon, autossa oli nykimisvikaa, joka korjaantui nostamalla hieman tyhjäkäyntiä (oli ilmeisesti liian matala). Tykkään muuten ko autosta, mutta keskikulutus on 10-11 litran luokkaa, joka on ehkä nykymittapuulla hieman korkea. Kilometrejä ei tule silti vuodessa niin paljon että vaihto vielä kannattaisi. Jos palvelee vielä pari vuotta menemällä laakista katsastuksista läpi, niin tuo on täyttänyt tehtävänsä.
 

Ode

Maailmanlupaus
Liittynyt
7.6.2008
Viestit
4178
Sijainti
Oulu
Honda Civic CRX, perintönä sukulaiselta. Sanoi vanhana mua tulevaksi automieheks, eikä ollu yhtään väärässä, tallissa siis nykyään 14 -vuotiaana (Lokakuussa 15) Honda Civic CRX ja Yamaha KT100 karting -auto Haasen rungolla :alppu:

Honda:

+ Ensimmäinen auto
+ Sporttinen ja matala
+ Punainen on hieno väri
+ Tyylikäs sisustus

- Lukuiset pikkuviat, matkustajan puolen ovi pitää repiä voimalla kiinni
- En tahdo mahtua autoon, vaikka pituutta on "vain" 178 senttiä
- Ei saa ajaa vielä :thumbfh:
- Törkeän pieni "takapenkki" jossa pitää istua polvet suussa. Ei toivokaan mahtua sinne.

Haase-Yamaha

+ Kartingauto on kilpa-auto
+ Eka kartti
+ Menee lujaa (120 km/h)
+ Todella hyvä rengaspito mutkissa
+ Sivuluisut ja pidon puute renkaiden ollessa kylmiä
+ Sliksirenkaat
+ Tunnelma
+ Sisustus
+ Meteli, komea soundi
+ Jarrut
+ Ohjattavuus

- Kova penkki :eek:
- Polvet kiinni ratissa
- Moottori todella oikullinen, käynnistymisongelmat todella yleisiä
- Ketjut lentävät yleensä mihin sattuvat löystymisen vuoksi
- Numero 96
- Suuri polttoaineen ja renkaiden kulutus

Hauskana episodina kerrottakoon, että Jammusta kerran loppuivat tehot suoralla. Auto jäi sitten siihen paikkaan. Kun nousin ulos, huomasin että moottori oli kiinni kahdella pultilla neljästä. Liian kireäksi vedetty ketju oli kirjaimellisesti kammennut moottorin irti paikoiltaan, lähettäen kaksi pulttia teille tuntemattomille suure pamahduksen jälkeen (Kuulin tästä vasta varikolla). En tosiaankaan ollut kuullut mitään moottorin ulvonnan keskeltä :D
 
Viimeksi muokattu:

ttkorhon

Well-known member
Liittynyt
13.4.2003
Viestit
274
Ja tuli sit syötyä sanansa...tänään kävin tekemässä kaupat ford focus st170:stä. 2002 vuosimallia ja 44tkm ajettu. Huomenna sit hakemaan se kotia :rolleyes: Ja mikä tärkeintä, mondeosta pääsi eroon :D
Nyt on 5tkm takana taivallusta st170:llä. Käyttiksenä piti tätäkin pitää, mut ny alkanu enemmän muistuttaa projektia :D Sinällään auto pelannut vallan mainiosti, lukuun ottamatta pari viikkoa sitten murtunutta, muuttuvan imusarjan säätövaijerin kiinnikettä. Nyt vähän alakierroksilta vääntö hävyksissä, mutta 5000 --> kiertää normaalisti aina rajottimelle 7200 asti. Uusi osa maksoi 13€.

Halvan punnan aikana tuli sumusaarilta tilattua Mongoosen rosteriputkisto, EBC:n Turbogroove jarrulevyt ja EBC:n redstuff jarrupalat. Saksasta taas tummat takavalot ja tummat sivuvilkut. Vielä pitäisi hommata joku kunnon koteloitu vapaavirtaussuodatin ja Dreamsciencen Flash mokkula, jotta saisi vähän lisää tehoa... Jos sit kesällä dynossa käyttäis ;)

Kohta pääseekin kesärenkaat laittaa alle ja sit kun lumet sulanu, kohti Marjoniemen mutkapätkää :thumbup:
 
Liittynyt
12.4.2008
Viestit
5797
Sijainti
Kerava
Hauskana episodina kerrottakoon, että Jammusta kerran loppuivat tehot suoralla. Auto jäi sitten siihen paikkaan. Kun nousin ulos, huomasin että moottori oli kiinni kahdella pultilla neljästä. Liian kireäksi vedetty ketju oli kirjaimellisesti kammennut moottorin irti paikoiltaan, lähettäen kaksi pulttia teille tuntemattomille suure pamahduksen jälkeen (Kuulin tästä vasta varikolla). En tosiaankaan ollut kuullut mitään moottorin ulvonnan keskeltä :D
Eeppinen kertomus.:thumbup:
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Aika antaa loppuraportti, ennen kuin auto vaihtuu uuteen.

Näytä liitetiedosto 8770

+ Tilaa on riittävästi joka suuntaan ja koppi on valoisa, sisällä ei todella ahdista.
+ Liukuovet todella toimivia esim. marketin parkkipaikalla lasten kanssa.
+ Käytännöllinen ja jotenkin vaivaton peli kaiken kaikkiaan. Korkealla on kiva istua.
+ Kulutus ihan kohdallaan kun huomioi kaapin koon. Ajossani on mennyt 6.0-6.5 ltr/100 km

- Jos riittää kokoa niin riittää kyllä sitten meluakin. Pitkä motarimatka ei tällä autolla juuri rentouta.
- Liian tiheät välitykset dieseliin. Motarilla kone huutaa ihan suotta, vääntö riittäisi paljon pidemmällekin välitykselle.
- Fordin maalauksen tai pohjatöiden huono laatu mietityttää. Esim takakontin ovesta kaikkien pistehitsien päältä on maali irronnut (kts kuvat).
- Kesärenkaita vaihtaessani huomasin, että kallistuksenvaimentimen korvake on repeytynyt hitsauksistaan irti.

Näytä liitetiedosto 8767
Maali lohkeilee pistehitsien päältä pois

Näytä liitetiedosto 8768

Näytä liitetiedosto 8769
Kallistuksen vakaajan korvake on repeytynyt irti kiinnityspisteestään ja roikkuu alustassa.

Uudesta kulkuvälineestä kokemuksia sitten joskus.
 
Viimeksi muokattu:

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Liittynyt
23.4.2005
Viestit
4953
Sijainti
Vantaa
Mulla on nyt ollut vuoden verran Honda Accord 1,8iS vuosimallia 2000. Ostaessa 105 tkm nyt 113 tkm. Tyytyväinen olen ollut. Tekniikka pelaa ja ainakin minulle ajo-ominaisuudet ovat riittävän hyvät.

+ Erittäin tehokas lämmityslaite.

- Heikko alakierrosvääntö
- Lyhyet välitykset
 

Irwin

Well-known member
Liittynyt
13.7.1999
Viestit
4172
Volvo S60 2.4T AWD

Ei oikein keksi ainakaan vielä pahaa sanottavaa, tietenkin hinta, mutta kyllähän rahaa tässä maassa riittää. Bensan kulutuskin on pienempää kuin kuvittelin, 1.6 BMW:n sai kuluttaa melkein saman verran kun tarpeeksi rumasti ajoi.
 

Sami H

Well-known member
Liittynyt
22.9.2003
Viestit
613
Sijainti
Pori
Passat -04 1,8 bensaturbo
Plussat: tehoa ei enää se 150hv eli nyt +200 jotain ei voi sanoa tarkkaan. Hyvä ajaa kun "sportti"penkit kulutus 8,4 seka-ajossa ollut ym..niinhän se kuuluu että Paras ajaa varmasti VW.....:)
Miinukset: etuveto, manuaaliloota,painava.
 
Liittynyt
12.4.2008
Viestit
5797
Sijainti
Kerava
Meikällä on tuolla tallissa vuoden 1966 Volvo PV 544. Tässä risuja ja ruusuja.

+ Ei lainkaan ruostetta.
+ Hieno sporttiratti.

- Ei lähde käyntiin.
- Ei ole rekisterissä.
- Kumit puhki
- Jarrut rikki
- Kytkin jumissa
- Monet korin osat ovat eri värisiä kuin muut (konepelti, ovet, takaluukku, toinen etulokasuoja ovat eri värisiä kuin valkoinen runko)
- Ei alkuperäisessä kunnossa
- Pakoputki irti
- Toinen etupenkki kateissa
- Peilit irti
- En tähän hätään muista enempää. Eiköhän noita ole jo tarpeeksi ;)
Nyt toimii takajarrut, peili on kiinni autossa, puolikas etupenkkikin löytyi että jossain pääsee istumaan. :thumbup: Ja vuosimalli tosiaan 1964, tuli tarkistettua.
 

T.K

Sähkö-ukkeli
Liittynyt
28.9.2008
Viestit
3883
Sijainti
Nolla potenttiaalissa
Meikällä on tuolla tallissa vuoden 1966 Volvo PV 544. Tässä risuja ja ruusuja.

+ Ei lainkaan ruostetta.
+ Hieno sporttiratti.

- Ei lähde käyntiin.
- Ei ole rekisterissä.
- Kumit puhki
- Jarrut rikki
- Kytkin jumissa
- Monet korin osat ovat eri värisiä kuin muut (konepelti, ovet, takaluukku, toinen etulokasuoja ovat eri värisiä kuin valkoinen runko)
- Ei alkuperäisessä kunnossa
- Pakoputki irti
- Toinen etupenkki kateissa
- Peilit irti

Nyt toimii takajarrut, peili on kiinni autossa, puolikas etupenkkikin löytyi että jossain pääsee istumaan. :thumbup: Ja vuosimalli tosiaan 1964, tuli tarkistettua.
Aijokko oikein saada viä rkisteriin? No kyllä sen saa, ku hitsailee MUUTAMAN tunnin.
Ja noihin jarruihin voi kulua aikaa, kytkimen kanssa voi vähä kestää, vaihdelaatikko kannattaa kattoo läpi tai vaihtaa ja voi tulla aika kalliiksi, ja toivottavasti kone ei ole leikannu kii, hoonauaa se kumminki pitää ja männät uusia, venttiilit ja vastinpinnat työstää ja kannattais laittaa uudet laakerit koneeseen, tai sitte se on vain sytytyksestä tai ajoituksesta kiinni. Renkaat löytyy helposti, mutta alkuperääset vanteet voi olla hankalee juttu (ehkä)
 
Ylös