Renngeist
Soldiers of Antisthenes
Monza ei ikävä kyllä ole mitään näistä...Mikäli "hyvin" käy, niin Monza saattaa tulevaisuudessa vaarallisena, tylsänä ja ylipitkänä ratana kokea Hockenheimin kohtalon.
Monza ei ikävä kyllä ole mitään näistä...Mikäli "hyvin" käy, niin Monza saattaa tulevaisuudessa vaarallisena, tylsänä ja ylipitkänä ratana kokea Hockenheimin kohtalon.
Tästähän ei ole pelkoa, Monzan puihin kun ei saa kajota kuolemantuomion tai jonkun uhalla. Rata toki on jatkuvassa vaarassa ituhippien melusaastevalitusten johdosta.Mikäli "hyvin" käy, niin Monza saattaa tulevaisuudessa vaarallisena, tylsänä ja ylipitkänä ratana kokea Hockenheimin kohtalon.
Päästetäänpä Tilke irti!
Onhan Tilke näpelöinyt muitakin ratoja Nürburgringistä Catalunyaan, mutta Hocken kaltaisia suuria uudistuksia olivat Österreichring (A1) ja Fuji. Tietysti lasketaanko ne "legendaarisiksi" on toinen juttu.Noniin Taneli. Muistetaanpas nyt kuitenkin, että Tilke on tehnyt oikeastaan muutoksia vain yhteen "legendaariseen" rataan, josta tuli itseasiassa kisailun kannalta parempi kuin vanhemmasta. Muutenhan Tilke on keskttynyt vain niiden omien Tilkedromien/ringien suunnitteluun.
No joo, mutta ne muutokset on kuitenkin aika pieniä, muutaman mutkan korjauksia (pl. tietysti Fuji, mutta sekin oli onnistunut)Onhan Tilke näpelöinyt muitakin ratoja Nürburgringistä Catalunyaan, mutta Hocken kaltaisia suuria uudistuksia olivat Österreichring (A1) ja Fuji. Tietysti lasketaanko ne "legendaarisiksi" on toinen juttu.
Pidän kyllä Österreichringin muutosta jopa Hockea pahempana silpomisena. Alkuperäisestä jäi vain pari lyhyttä suoranpätkää ja kaksi loivaa käännöstä. Ennen muutosta Österreichring kamppaili Silverstonen ja Monzan kanssa nopeimman GP-radan tittelistä.Niin tietysti A1. Se oli kuitenkin tehty perinteitä kunnioittaen (ja sekin onnistuneesti, vaikkei nopeita mutkia ollutkaan säästynyt)
Vertaapa radan ykkösmutkan ulosajoalueen kokoon, eikös ne aika samaa luokkaa ole?Voi kyllä vähän loppua ulosajoalue kesken tuonne viimeiseen shikaaniin.
No joo, mutta kyllähän sitä myös pystyy lisäämään tuohonVertaapa radan ykkösmutkan ulosajoalueen kokoon, eikös ne aika samaa luokkaa ole?