Näin se Montagnynkin ura etenee ..Otto Hokkanen sanoi:Montagny muuten toimii Super Agurin varakuskina kahdessa ensimmäisessä kisassa. Perjantain testeissä Franck ei kuitenkaan päässe ajamaan, koska autoja ei tiettävästi ole kolmatta valmiina.
Kolmas Agurin auto tulee Ausseihin. (Näillänäkymin)Otto Hokkanen sanoi:Montagny muuten toimii Super Agurin varakuskina kahdessa ensimmäisessä kisassa. Perjantain testeissä Franck ei kuitenkaan päässe ajamaan, koska autoja ei tiettävästi ole kolmatta valmiina.
Saton auton kyljessähän on teksti "Samantha Kingz by Samantha Thavata"niki sanoi:Tuli mieleen että onkohan Agurille tulossa Sponsoreita ollenkaan, muuta kuin Honda?
Itse en kyllä kykene löytämään nokasta - tai mistään muustakaan kohtaa autoa - kirjaimia TRT.Rusina sanoi:Hieman huvittava yksityiskohta tuosta autosta: Nokassa on TRT-kirjaimet, mutta arvatkaas mistä tuo tulee? "Takuma Racing Team"
Tässä sen nyt näkee mitä moesti olen sanonnut... ja jonka tyhmäkin jo tajuaa...sakuraba sanoi:No moottori on ainakin state-of-the-art tällä tiimillä, että kaikki muu tulee sitten autosta ja renkaista. Hyvä paikka vertailla Hondan tehdastalliin kuinka hyvin ovat työnsä tehneet. Hieno auto btw.
Otto Hokkanen sanoi:Itse en kyllä kykene löytämään nokasta - tai mistään muustakaan kohtaa autoa - kirjaimia TRT.
Pääasia että Heikki Kulta oli väärässäJoni sanoi:Hahaa sentään aina ei voi olla Otto oikeasssa. :ahem:
Jep, sen jutut on aika fiftyfifty.J.Heldenview sanoi:Pääasia että Heikki Kulta oli väärässä